Hej Dust2
Vi står i den situation, at vi søger en IGL, der har en stor passion for at være IGL. Dog skal der også nævnes at vi har nogle krav, da vi allerede gerne vil komme så langt som overhovedet muligt på en “rimelig” kort tid. Men før vi kommer ind på kravene vil vi lige skrive lidt om os og diverse ting.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Vi spiller under orgen VersionONE -som er en dejlig org, der står med ressourcer til rådighed, hvilket vi er meget taknemmelige for.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Roster:
Carlo, 17 år, Lvl 10 på Faceit - Entry
PederseNN, 18 år, Lvl 10 på Faceit - Support
Kvejborg, 15 år, Lvl 9-10 på Faceit, men har dog niveauet til at være lvl. 10 eller mere - Lurker
Caver, 18 år, Lvl 8-9 på Faceit, har også et fint niveau, som også gerne skulle være i start 10’er - AWPer
(Forhåbentlig dig), 15+ år , - IGL
PederseNN og Carlo har spillet sammen i utroligt lang tid. Derefter har Kvejborg så hoppet med på vognen hvor PederseNN mødte ham til DNP. Så vi har en stabil trekløver, kan man vidst godt sige.
Så endte det så med at jeg kom ind, hvilket jeg er utroligt glad for, -da de er meget dygtige spillere, og siden jeg har været på try over en længere periode. Vi er alle utroligt motiveret og klar på at give det et forsøg.
Krav:
Vi har fået snakket lidt sammen om hvad vi søger, og vi søger derfor en meget ambitiøs og meget passioneret IGL, som også skrevet længere oppe.
Vi ser gerne at du er lvl. 9+ (ish), som meget gerne skal kunne have et drive og niveau, som der ligesom Kvej og jeg, kan få en til at ligne en på lvl. 10.
Vi kunne godt tænke os at køre meget frit spil, så vores AWPer kan kickstarte nogle af runderne. Men ellers må du meget gerne have nogle strats og planer, som kan strukturere os i starten af runderne, når nu der ikke er en AWP i hænderne på os. Derudover må du gerne være god til mid round calls.
Vi ser også gerne at vi kan spille på at få en masse mapcontrol.
Vi ser også gerne at du har en vis professionalisme over dig, altså at du er mødestabil osv.
Du må faktisk gerne være en meget positiv person, da vi har rigeligt af sure miner. (Vil dog ikke kalde det toxic). Så bare at du kan genskabe noget god ånd så det dejligt. Hvis tingene dog ikke går, så skal du være mere end velkommen til at give os en peptalk.
Vi har ikke nogle bestemte mål eller ambitioner pt. da det er noget vi skal blive enige om, så snart holdet er samlet. Men ellers ser vi os gerne til et par hygge LANs for at skabe en god kemi på holdet og diverse bootcamps.
LAN er noget som Kvejborg og co. har været meget på. Så det er ikke nyt for dem. Dog er det nyt for mig, men det skulle gerne ikke være noget problem.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lyder det interessant, så skal i være mere end velkomne til at kontakte mig her:
steamcommunity.com/id/cavspringer/ eller på
[email protected]