Jeg søger hold grundet af at jeg savner at spille på et hold.
Info om mig :D
Mit navn er Rasmus og jeg går under navnet raale.
Jeg er lige blevet 17 år, og til dagligt går jeg i 10 klasse.
Jeg kommer fra Nørrebro, kan godt tag til turneringer/bootcamp i Jylland hvis mulighederne er der.
Har været til en del lans (cirka 6)
Har deltaget en del online turneringer.
Har 6000+ timer
Er på 2500 elo på faceit
Spiller for det meste riffle. Kan både lurk og Entry. Mangler lidt viden som Support
Krav:
God org.
Gerne 3-4 mand på på holdet.
Helst 4200+ timer i csgo.
Alder helt 15+.
At være søde overfor hinanden.
+rep spillede mix med ham en enkelt gang og virkede sku som en nice fyr, der også kan finde ud af at spille en solid omgang counter - villig til at lytte også, så smid en masse strats og viden i ham, og du har en contender til et rigtig godt niveau cs. Held og lykke.
1. Dit ene krav er en god organisation, hvad er en god organisation i dine øjne? Og føler du, at du som spiller kan kræve det, fremfor at gøre dig fortjent til det sammen med dit kommende hold?
Sagtens. Men det kan være de ikke fatter lige så meget. Jeg er enig med at det er underligt at have et krav på hvor mange timer man har. Så hellere et bestemt faceit level.
Hej!
Jeg er træner for en org der hedder Cervos og vi søger lige pt spillere til et nyt Main lignup.
Det korte af det lange er at vi er en dal af en idræts forening med bootacamp lokaler klar, en passioneret træner og en bestyrelse bag os der har meget erfaring med holdsport, der er dog en "mørkere" side ved det at man skal betale et mindre kontingent for at kunne være en del af cervos, hvis du vil læse det lange opslag:
dust2.dk/Community/7257-cervos-sger-spillere