POWER Liga-finalerne skydes i gang
00D : 04T : 39M : 43S
KlunkeN søger dedikeret team
20. november 2018 kl. 14:10
KlunkeN
Hej derude, har fået afvide i skulle være vold flækkeren og skrive til, når man skal ansøge om at joine et team.
Jeg lægger selv lige pt level 4 i Faceit (DMG i MM) - Jeg ansøger fordi det hele kokser sammen i vores esports undervisning, når det kommer til at danne hold. Har 2 aktive accounts, som spiller CS lige nu, sammenlagt over de 2000 timer.

Jamen hvad er mine krav?
- Dedikeret på at blive bedre
- Med til at skaffe nogle scrims imod nogle andre hold
- Spille sammen ofte, og få forbygget en god kommunikation
- Ingen toxic (Selvfølgelig skal der være plads til konstruktivt kritik, men der er fandme forskel)
- Alt det med træning kan vi tage bagefter, og evt få lavet en smurt schedule

Hvad kan jeg give til gengæld?
- Hold logo, hvis vi ikke har et, kan jeg skaffe et meget nemt
- Hovednotater fra vores coach, når vi har haft undervisning
- En god forståelse af selve spillet

steamcommunity.com/profiles/76561198192086558/
steamcommunity.com/profiles/76561198052769414

Overstående er mine 2 aktive CS:GO accounts. Hvis i har nogle spørgsmål, så add mig da enten på steam eller smid en kommentar i tråden, så ville jeg svare hurtigst muligt. Håber vi finder en løsning

- KlunkeN

#1(Med 0 svar)
20. november 2018 kl. 14:14
dAnjel
Hvorfor har du overhovedet 2 "aktive" accounts :? Spørger af ren nysgerrighed, for det har jeg ikke hørt nogle sige før?
#2(Med 2 svar)
20. november 2018 kl. 14:17
KlunkeN
Det er mere fordi den ene har jeg spillet på, da jeg skulle spille med en kammerat, og jeg var for høj rank på den ene accoount, derfor har jeg så spillet på den anden account der ^^
#3(Med 1 svar)
20. november 2018 kl. 14:24
dAnjel
Okay jeg vil foreslå dig at du fremover prøver primært kun at bruge 1 af dine accounts. Det gør det lettere for dig at netværke og skabe et navn - og så ser det også bare bedre ud på cv'et at have 1 account med 3000 timer, modsat 2 accounts med 1500.

Held og lykke med holdsøgningen tho :) Og husk at brug svar knappen.
#4(Med 0 svar)
20. november 2018 kl. 14:31
KlunkeN
Oh shit haha havde ikke set den knap var der hahaa, men mange tak. Ville jeg også gøre fremadrettet ;)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.