Det ban giver meget mening, når man lige kigger på mange af hans videoer under game highlights, hvor han skyder adskillige igennem smoke eller helt flashed med standard kommentaren: "lol what, fik jeg ham haha"
Nu er han blevet banned for en bug, hvor han kan se igennem nogle døre/vægge på Cache og Dust2. Dog virker buggen ikke, hvis der er en smoke eller hvis man er flashed. Så det du siger har ikke rigtig nogen relevans
Det er selvfølgelig rigtigt og havde ikke set, at han var banned for buggen inden min kommentar.
Men vil stadig mene at det har en relevans ift. hans moral og brug af ufine metoder. Da videoerne hvor han skyder utrolig mange igennem smoken, ligger omtrent samme tidspunkt, hvor han skulle have brugt no smoke (plays.tv/video/59b715db495b812b15/twistedd-has-no-..
Jeg brækker mig. Bare det at Valve ikke har fikset det endnu gør mig rasende. De må jo kunne styre hvad der er blevet modificeret i spillet og på folks computere på en måde, og gøre sådan så model_breaker.bsp bliver fjernet og ikke kan bruges til at exploite igen.
Nå siger jeg lige noget som en noob her. På forskellige tidspunkter i MM kan jeg se teksturen på den anden side af en smoke, det varer ca. i ½ sek. så er det væk igen? Har det noget at gøre med denne bug og hvordan får jeg det fjernet hvis det er? (Har ikke kun se mennesker igennem endnu) :D Og er der andre der har oplevet det?
Det tror jeg ikke, det mener jeg er en standard bug. Sker også for mig noglegange hvis en moly bliver smoked. Så kan jeg se enemies hvis de står midt i smoken, eller deres omrids.