POWER Liga-finalerne skydes i gang
00D : 13T : 38M : 26S
DPL-C eller vente?
31. januar 2019 kl. 12:45
lilbonq
Hej d2.dk, lige et par spørgsmål vedrørende DPL-C.

Er DPLC-ligaen et bedre sted at starte, end normale premium ladders?
Er der plads til spillere der var "gode" engang, men som er faldet lidt af på den?
Jeg spiller på en acc med 430 timer, da jeg har mistet adgang til min gamle acc. Bryder det reglerne med "ingen smurfs"?

Lå omkring 11-12 rws på esea, for snart et par år siden. Lysten til at spille kom igen for et par måneder siden. Og i mellemtiden er jeg blevet træt af at rode rundt med lud*** og lommetyve i lem/smfc mm.
Min plan er ikke at blive pro, blot bedre. Så jeg leder efter et sted hvor jeg kan spille nogle tætte games med folk der tager spillet lidt mere seriøst end den gennemsnitlige russer, og som ved hvordan en mikrofon skal bruges.

Vil det give mening at subscribe til dpl-c nu? Eller vil det give mere mening at spille i et par måneder mere i normal faceit eller mm?

På forhånd tak for de flinke råd
Hilsen mig :)

#1(Med 4 svar)
31. januar 2019 kl. 12:52
Danerswine
well, gennemsnittet i dpl-c er nok gold nova 2, så det burde ikke være et problem for dig
#3(Med 3 svar)
31. januar 2019 kl. 12:55
lilbonq
Nova 2? Okay hvis det ikke er en overdrivelse, så har jeg vidst overvurderet niveauet :) Men tak for respons
#5(Med 2 svar)
31. januar 2019 kl. 12:58
Nordby
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Det er det bestemt, folk derinde spiller jo lidt for hyggen, det værste der kan ske er at du kan være god derinde og højst sansynlig komme i DPL-B så hvor du så kan komme til at spille med endnu bedre folk. Nu er jeg selv admin derinde og jeg synes bestemt du skal give det en chance.
#6(Med 1 svar)
31. januar 2019 kl. 13:02
lilbonq
Jeg giver det et skud når jeg kommer hjem, og tester vandene :) Men ja, hvis niveauet er "så lavt" (Ikke for at træde nogen over tæerne). Så er det værste der kan ske, at jeg måske lærer nogle nyere spillere nogle fif og måske komme i b ligaen :) Tak for respons!
#9(Med 0 svar)
31. januar 2019 kl. 14:32
LGK
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Gnm rank er gn2 inde i dpl-c hubben, man kan slet ikke sammenligne det lol
#2(Med 1 svar)
31. januar 2019 kl. 12:52
Torp
Hvis du gerne vil spille med fuld dansk hold, så giver det rigtig god mening :)
#4(Med 0 svar)
31. januar 2019 kl. 12:56
lilbonq
Perfekt, tak for svar :)
#7(Med 0 svar)
31. januar 2019 kl. 13:15
rijaH
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Nu nævner du selv det er en anden account, så det skal vi nok lige have clearet før du signer op :) Kom evt. ind på discord og så kan vi tage den derfra.
#10(Med 0 svar)
31. januar 2019 kl. 14:35
LGK
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Helt klar start på dpl-c folk er laaangt mere venlige derinde end alle andre hubs.
#12(Med 0 svar)
31. januar 2019 kl. 17:56
drag0nxxx
Jeg spiller dpl-c og er mge
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.