gla1ve og Sinterbell
Man siger jo yin og yang er det bedste par, I guess.
#6(Med 9 svar)
5. marts 2019 kl. 23:45
warwhalePro
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Husk nu, at sinterbell er en karakter.
Tjoooh. Men så dum, og uintelligent som hun virker til at være på stream osv, tror jeg også hun er det uden for det sociale media :P
#26(Med 1 svar)
6. marts 2019 kl. 11:43
TheSmilingGunElite
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Hun er jo dum nok til ikke at læse hvad der står på en lim, før hun smider det i hovedet. Sååå deeeet.
Jeg tror det sgu ikke. Se bare på f.eks. Fisse Ronni, som udenfor SoMe var et levende fkn geni :D
Okay, der skal meget til men minus i bogen til Lukas, ej det ikke helt fair. Har ikke set så meget til hende, dig har den smule jeg har set være sørgeligt. Bestemt ikke typen jeg troede han ville være sammen med. Men hva fanden hvis han har det sjovt 💪🏼💪🏼
Haha, sjovt som de får de der piger jo flere penge og jo mere populære de bliver xD tænk at de lader sig charmere så nemt.. haha, fuck nej xD
godt han er chefen til at skyde igennem smokes, skal vel også til med det røgslør af makeup
#29(Med 15 svar)
6. marts 2019 kl. 12:24
SilanPro
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Det er vel naivt at tro at celeb kulturen der driver halvdelen af alt ugeblade og avis-salg ikke også ville blive en del af esporten. Det er offentligt opslag.
Så lad se og hør tosserne være dem der laver idiot opslagene, og lad os andre give spillerne plads til at være mennesker.
Kig på de comments der er herinde, der er alt for mange nedladende kommentarer.
Kig på de comments der er herinde, der er alt for mange nedladende kommentarer.
CS og hør
UNDER RATED!!!!!!!!!!!
fuck hvor jeg xd'ede på den her
fuck hvor jeg xd'ede på den her
Det en gammel joke fra 1.6 tiden, kan huske der var lavet en forside af CS og hør i photoshop dengang, måske der er en herinde som stadig har billedet? Tror der blandt andet stod at Drally havde været på tanken og købt en pose chips og 2 faxe kondi :D
Mon ik Juliebabz var på forsiden hver gang så med alt det dyppelse hun har fået i sig - Og så endda fra forskellige nationaliteter. ;)
Haha, det er sguda rigtigt - kæft der var meget guld dengang :D
twitter.com/csoghqr har nok været et aftermath af det - mener det kom ud på mirc og så en helvedes masse på xplayn i en blog eller sådan noget?
twitter.com/csoghqr har nok været et aftermath af det - mener det kom ud på mirc og så en helvedes masse på xplayn i en blog eller sådan noget?
#32(Med 7 svar)
6. marts 2019 kl. 13:36
MartinChef
Dust2 fantasy vinder
Dust2TV sub
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
De nedladende kommentarer er selvfølgelig unødvendige, men i takt med man bliver en star medfølger mere opmærksomhed bare. Den skal selvfølgelig ikke afføde negative personangreb.
Det bør nok være noget man skulle tage op i dust2 teamet, vedr. Negative personangreb.
Et godt eksempel er, ckay - nu kender jeg ham ikke, og han har aldrig scammet mig. Men det sku heller ikke ok han bliver skudt sådanne ned og de ting som bliver skrevet
Et godt eksempel er, ckay - nu kender jeg ham ikke, og han har aldrig scammet mig. Men det sku heller ikke ok han bliver skudt sådanne ned og de ting som bliver skrevet
#39(Med 4 svar)
6. marts 2019 kl. 14:09
MartinChef
Dust2 fantasy vinder
Dust2TV sub
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Der er da slettet mange kommentarer, så ved ikke helt hvad du taler om.
Ubåds Peter Madsen har heller ikke parteret mig, men derfor synes jeg stadig han er en noob. Hvilket han rent objektivt er?
Ubåds Peter Madsen har heller ikke parteret mig, men derfor synes jeg stadig han er en noob. Hvilket han rent objektivt er?
#34(Med 19 svar)
6. marts 2019 kl. 14:03
HaniPro
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Nu kender jeg jo ikke Sinterbell uden for hendes stream, men jeg forstår sgu ikke hvorfor han gider være i et forhold med hende som hun er på den.
Hvis det bare var stik ind - stik ud - stik af, kunne jeg bedre forstå ham :D
Hvis det bare var stik ind - stik ud - stik af, kunne jeg bedre forstå ham :D
#41(Med 18 svar)
6. marts 2019 kl. 14:12
MartinChef
Dust2 fantasy vinder
Dust2TV sub
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Come on... Det er sq da for lavt det der.
#45(Med 0 svar)
6. marts 2019 kl. 15:09
kfiveRegular
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Hvordan? Hendes personlighed virker da super rådden udfra hvad man kan se online. Det er dog også det eneste man kan forholde sig til og deraf han nok også skriver at han ikke forstår det hvis hun er som irl som på stream.
#50(Med 16 svar)
6. marts 2019 kl. 15:29
HaniPro
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Tja, den sidste har du nok ret i. Men som jeg også siger så kender jeg hende jo ikke personligt, og hun kan da sagtens være en fantastisk person der.
Jeg ville bare ikke være fan hvis min kæreste lavede bodypaint på stream og spillede på sin krop og lav intelligens.
Jeg ville bare ikke være fan hvis min kæreste lavede bodypaint på stream og spillede på sin krop og lav intelligens.
Det er vel den mandlige ækvivalent til kvinder der gerne vil have "bad boys". Det giver ingen rationel mening, men der er åbenbart et marked for det.
#55(Med 1 svar)
6. marts 2019 kl. 17:54
MartinChef
Dust2 fantasy vinder
Dust2TV sub
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Nej, og det er fair du hellere vil have en bankdame og andre en pædagog.
Men du er voksen mand med hovedet sat godt på. Det er da under dig at at komme med sådan en kommentar.
Men du er voksen mand med hovedet sat godt på. Det er da under dig at at komme med sådan en kommentar.
Men er det ikke fløjtende ligegyldigt om du er fan af om din kærester stream bodypaint?
Tror pointen var at han nok ikke ville være sammen med en der gør som hende der...
Og igen, er det ikke fløjtende ligegyldigt om Hani vil være sammen med en der gør sådan eller ej? Kan ikke se hvad det har af relevans.
I det hele taget forstår jeg ikke at man skal blande sig i folks privat liv, ja de er stjerner og kendte, men jeg “elsker” dem for det de laver, spiller counter-strike. Om de så går i swingerklub eller går til linedance i deres fritid, kunne ikke rage mig mindre. Og her gælder det alle kendte.
Og dette er selvfølgelig ikke kun møntet på Hani men generelt.
I det hele taget forstår jeg ikke at man skal blande sig i folks privat liv, ja de er stjerner og kendte, men jeg “elsker” dem for det de laver, spiller counter-strike. Om de så går i swingerklub eller går til linedance i deres fritid, kunne ikke rage mig mindre. Og her gælder det alle kendte.
Og dette er selvfølgelig ikke kun møntet på Hani men generelt.
Men hold kæft hvor ville det være fedt at læse om dupreeh, magisk og zonic gik til holddans på det lokale linedance akademi
Kan du ikke undersøge om de gør det?
Kan du ikke undersøge om de gør det?
Jeg har hørt xyp går til riverdance, men det er selvfølgelig kun et rygte!
Det er et community forum, hvis du ikke kan klare at folk gerne vil diskutere ting, så burde du vel bare melde dig ud i stedet for at forvandle dig til en pige. X-D
Der er så meget piger ikke forstår.
#58(Med 4 svar)
6. marts 2019 kl. 18:54
Luffe-Admin
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Af frygt for at lyder som en gammel mand. Hvem er hun ?
Jeg kender ikke personligt Gla1ve. Men fedt, at han har fået dame på. Tillykke til ham
Jeg kender ikke personligt Gla1ve. Men fedt, at han har fået dame på. Tillykke til ham
#59(Med 3 svar)
6. marts 2019 kl. 18:58
ClinTElite
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
1 google søgning så tror jeg du er oplyst! :)
#88(Med 2 svar)
7. marts 2019 kl. 15:04
Luffe-Admin
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Det valgte jeg så at gøre. Tror ikke hendes stream person lige er mig :D
#89(Med 1 svar)
7. marts 2019 kl. 15:25
ClinTElite
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Håber ikke du tog det som et flabet svar, men det var den bedste måde selv at danne sig et indtryk uden at få noget påduttet af os andre! :) Hendes stream er slet heller ikke mig på nogen måde, men kender hende overhovedet ikke!
#104(Med 0 svar)
7. marts 2019 kl. 20:48
Luffe-Admin
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Slet ikke. Gav mig sådan set, en mulighed for selv at danne mig et indtryk.
Men ja ikke min kop the. Men heller ikke mig, som skal være kæreste med hende. Så hun overlever nok :D
Men ja ikke min kop the. Men heller ikke mig, som skal være kæreste med hende. Så hun overlever nok :D
#60(Med 2 svar)
6. marts 2019 kl. 19:13
SanderAdmin
DPL Admin
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Min 11-årige lillebror ringede lige og spurgte, om det var sandt. Det har åbenbart været det helt store samtaleemne i klassen :D
Anyway, tillykke til dem begge to!
Anyway, tillykke til dem begge to!
streamable.com/i5ueq yikes
Tillykke til dem.
Har skrevet én gang før med sinterbell, hvor hun altså virker til at være ret klar i hovedet. Så håber de bliver glade for det. Jeg havde ikke sagt nej til det hvis jeg var gla1ve i al fald, hehe.
Har skrevet én gang før med sinterbell, hvor hun altså virker til at være ret klar i hovedet. Så håber de bliver glade for det. Jeg havde ikke sagt nej til det hvis jeg var gla1ve i al fald, hehe.
Det bliver man sgu når man vænner sig til livet som single i Kbh brorz. Cx
Nåh altså, No worries. Jeg er også sulten, og jeg bor på landet :))) xd
Så deltag i Landsmand søger Kærlighed. Så kan du være E-Landmand i Farming Simulator
Jeg er jo ikke landmand, jeg bor bare på landet? XD
Tænk hvis man selv måtte vælge partner og det ikke skulle bestemmes af Clan-Pigelu$.
Seneste aktivitet
Søger Hold
(6)
Astralis vs B8
(11)