Astralis tabte finalen i nat

Evil Geniuses diskede op med fantastisk spil, og det var mere, end danskerne kunne håndtere i New York.

Evil Geniuses blev en alt for stor mundfuld for Astralis i nat, da danskerne slet ikke kunne hamle op med amerikanernes spil, og derfor vandt EG ESL One New York efter fire maps i finalen.

Astralis kom helt forfærdeligt fra start på første map, som danskerne endda selv havde valgt. gla1ve og co. vandt kun to T-runder på Inferno, og på CT-siden formåede de heller ikke at få gang i spillet.

Næste map var Dust2, og her så det straks meget bedre ud. Astralis skød sig foran og var hele tiden et enkelt eller to headshots foran Evil Geniuses, men så skete det, der bare ikke måtte ske.

Ethan, CeRq og en storjublende stanislaw diskede hver især op med fremragende runder, og både tarik og Brehze var også flyvende, så EG leverede et flot comeback og vandt også andet map.

På Train, som var tredje map, fulgtes holdene ad, men Evil Geniuses stak pludselig af og kom foran 15-11. Danskerne kæmpede sig dog tilbage og tvang mappet ud i ovetid.

I første omgang endte det 3-3, men i anden omgang af overtiden sejrede danskerne endelig og sikrede sig sit første map i BO5 finalen.

Fjerde map blev også sidste map, for selvom Astralis tidigere var kendt for en imponerende sejrsstime på Nuke, var amerikanerne klart det stærkeste hold i nat.

dupreeh, Magisk og resten af de danske spillere vandt lidt skuffende kun syv CT-runder, hvorefter Evil Geniuses, til stor jubel i arenaen, lukkede fuldstændig ned og kun tillod Astralis en enkelt runde som T.

Evil Geniuses vandt derfor finalen 3-1 og sikrede sig samtidig et point i Intel Grand Slam Sæson 3, hvor også Liquid har et enkelt point.

Astralis
1 - 3
Evil Geniuses
Alle maps
Astralis K - D +/- ADR KAST Rating 2.0
Danmark Emil 'Magisk' Reif 72 - 83 -11 76.5 64.6% 0.96
Danmark Lukas 'gla1ve' Rossander 73 - 83 -10 70.8 61.1% 0.94
Danmark Nicolai 'device' Reedtz 63 - 76 -13 68.2 61.9% 0.92
Danmark Peter 'dupreeh' Rasmussen 77 - 83 -6 64.9 67.3% 0.89
Danmark Andreas 'Xyp9x' Højsleth 46 - 76 -30 58.2 61.9% 0.70
Evil Geniuses K - D +/- ADR KAST Rating 2.0
USA Vincent 'Brehze' Cayonte 93 - 62 +31 82.2 75.2% 1.25
Tsvetelin 'CeRq' Dimitrov 83 - 61 +22 72.2 76.1% 1.19
Canada Peter 'stanislaw' Jarguz 72 - 68 +4 70.3 78.8% 1.16
USA Ethan 'Ethan' Arnold 75 - 69 +6 79.5 74.3% 1.14
USA Tarik 'tarik' Celik 78 - 73 +5 79.7 73.5% 1.13

Stillingen i New York ender således:

  • 1. USA Evil Geniuses - 682.000 kr.
  • 2. Danmark Astralis - 273.000 kr.
  • 3.-4. G2 - 123.000 kr.
  • 3.-4. USA Liquid - 123.000 kr.
  • 5.-6. Danmark OpTic - 55.000 kr.
  • 5.-6. ENCE - 55.000 kr.
  • 7.-8. USA eUnited - 27.000 kr.
  • 7.-8. FaZe - 27.000 kr.
#1(Med 0 svar)
30. september 2019 kl. 08:02
MichaelJ
Fortjent. Dejligt at se EG give så meget liv for den sejr. Astralis er vel tilbage på pinden efter at slå Liquid ud igen og EG umiddelbart det 3 bedste hold i verden pt ifølge den næste ranking?
Synes de så uhyggelige ud EG.
Uheldig kamp af xyp. device havde også en ualmindelig langsom start.
#2(Med 15 svar)
30. september 2019 kl. 08:03
strogie
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Det var alt alt alt for sent og med mange forsinkelser, jeg nåede kun at se de blev destrueret på inferno..
Da første map var færdigt var klokken næsten 3 om natten her i thailand
Lorte event men Brezzhe og Cerq har været vanvittige så fortjent til nrg EG
#3(Med 5 svar)
30. september 2019 kl. 08:08
MichaelJ
lorte event?
#5(Med 4 svar)
30. september 2019 kl. 08:14
strogie
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
ja forsinkelser hele tiden og "eskperterne" var dumme at høre på, machine og henryg hjalp på at gøre det her watchable.
N0thing og pimp burde ikke være tilstede til tier 1 event
#6(Med 2 svar)
30. september 2019 kl. 08:16
Luffe-
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
N0thing irretere mig nok mest. Hans stemme er så lav, så kan sjældent høre ham, men det er jo egentligt en god ting :D
#10(Med 1 svar)
30. september 2019 kl. 08:19
strogie
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Hans stemme er irriterende og han er MEGET farvet mht. NA teams.
Han var en legende i 1.6 det må man give ham, men han burde bare blive på serveren :)
#12(Med 0 svar)
30. september 2019 kl. 08:24
Luffe-
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Kan ikke andet end at give dig ret.
Hans stemme er så fucking nederen. Vi må håbe han er en rar person privat, og jeg synes han er en tosse :D
#58(Med 0 svar)
30. september 2019 kl. 15:18
FBM
Har du overvejet at grunden til det var så sent, er fordi det var i USA?
#7(Med 8 svar)
30. september 2019 kl. 08:16
Narky
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Forsinkelser? Hvor?
#8(Med 7 svar)
30. september 2019 kl. 08:18
strogie
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
så du eventet?
#11(Med 6 svar)
30. september 2019 kl. 08:22
Narky
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Yeah mate. Jeg stod på scenen så ville gerne høre hvor du så delays henne?🙂
#13(Med 0 svar)
30. september 2019 kl. 08:25
strogie
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
der var delay ved stortset hver kamp, finalen blev forsinket ca 1.5 time foreksempel.
Du ved det nok ikke fordi det ikke var nat hos dig, men her trak det tænder ud og var lort.
#14(Med 3 svar)
30. september 2019 kl. 08:26
NiveK
Der var da ca en times forsinkelse på. Lørdag var Astralis' kamp sat til kl. 19, men startede først noget tid efter 20.
Igår var det samme historie.

Personligt synes jeg ikke, at en time er lang forsinkelse. Det er vel efterhånden forventeligt.
#40(Med 2 svar)
30. september 2019 kl. 12:58
donfrankie
Det er bare ikke noget der hjælper med at gøre det mainstream. En times forsinkelse er ikke godt nok.
Tænk hvis alle NFL eller CL kampe var en time forsinket.
#44(Med 1 svar)
30. september 2019 kl. 13:30
NiveK
Helt enig. Det er da dybt beklageligt, men det er ikke det værste vi har været vidne til.
#61(Med 0 svar)
30. september 2019 kl. 17:48
donfrankie
Ja, men det er skidt når folk ligefrem forventer at man bliver forsinket. Så er der noget seriøst galt med hele konceptet.
#38(Med 0 svar)
30. september 2019 kl. 12:55
yez
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
kan du (må du overhovedet?) kommentere på de rygter der går på at der var tilskuere der sad med skilte og gav positioner væk?
#4(Med 1 svar)
30. september 2019 kl. 08:12
arseface
Det var godt nok overlegent. 5-1 til EG samlet i maps mod Astralis og astralis eneste sejr kom på ot. De ser giftige ud og må vel næsten være favoritter til DH Masters?
#42(Med 0 svar)
30. september 2019 kl. 13:17
Madsen
Ser stadig astralis vinde i malmø men vi må se
#9(Med 0 svar)
30. september 2019 kl. 08:19
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
En kombination af et dårligt spillende Astralis hold og et flot spillende EG gjorde kampen meget ensidig. Fuldt fortjent at EG løber med den, de spillede fænomenalt.
#15(Med 0 svar)
30. september 2019 kl. 08:26
Luffe-
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Flot at Astralis tager Liquid, men de spiller ikke godt i går.
Og så må man sige, at EG er et hold man kan forventer meget af, for de spillede fandme godt.
Top 3 er EG, Liquid og Astralis, i hvilken rækkefølger ved jeg ikke :)
#16(Med 4 svar)
30. september 2019 kl. 08:28
NiveK
Kan Liquid ryge ned på en 3. plads nu? Og kan EG tage førstepladsen?
#17(Med 2 svar)
30. september 2019 kl. 08:30
madsteR
Arhh EG burde vel ikke kunne tage første. Tænker den kommer til at være ast, liq og så eg
#18(Med 1 svar)
30. september 2019 kl. 08:44
NiveK
Tja, jeg ved det ikke. Jeg er i tvivl om hvor meget hvad tæller.
Uanset hvad, så så de skræmmende gode ud igår !
#19(Med 0 svar)
30. september 2019 kl. 08:45
madsteR
Nej det er svært at sige, men tvivler stadig på de tager første. Men ja de så skræmmende ud!!
#23(Med 0 svar)
30. september 2019 kl. 09:40
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Nej, de er alt for mange point bagud. Jeg ved ikke om Astralis får nok point til at overgå Liquid, men mon ikke den kommer til at hedde Astralis, Liquid, EG.
#20(Med 10 svar)
30. september 2019 kl. 09:03
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Virkelig et flot event af EG, selvom jeg aldrig bliver fan af tarik :D. EG kunne være et godt bud på et nyt nummer 1 hold, men jeg håber selvfølgelig på at Astralis genfinder Major-formen! :-)

Hvor slemt var det med tilskuerne i finalen? Jeg så kun lidt af 2. map, og synes ikke jeg lod mærke til at de skulle "snyde", omvendt havde jeg ikke lyd på :D
#21(Med 0 svar)
30. september 2019 kl. 09:14
trumme
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
De maps jeg så i finalen var der intet synes jeg.
#22(Med 0 svar)
30. september 2019 kl. 09:38
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Jeg synes det var noticeable på inferno, men lagde ikke mærke til andet end én enkel episode på train ellers, hvor Astralis alligevel i sidste ende vandt.
#24(Med 1 svar)
30. september 2019 kl. 09:43
strogie
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Der var en 1on1 med stanislaw og glaive på inferno hvor glaive er T, går ind mod b og løber ned af bananen hvor stanislaw også rotater ct hvor publikum går helt amok også vender glaive om igen og så blev publikum stille og stanislaw vendte om igen mod b og holdte vinkel og vandt runden det var så lame:D
#26(Med 0 svar)
30. september 2019 kl. 10:04
Steen2k
Men de havde nok tabt inferno alligevel
#29(Med 2 svar)
30. september 2019 kl. 10:39
Jerry
Du har ret i det du antyder her, hvis Liquid og Astralis stopper... Korrekt.
#36(Med 1 svar)
30. september 2019 kl. 12:48
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Altså, du mener ikke EG vil overtage "tronen" fra Liquid ift. at være det bedste NA hold? Jeg tænker at det er meget, meget sjældent man ser et hold gå fra middelmådighed (forstå mig ret), til den absolutte top, have en længere dårlig periode og så komme tilbage til den absolutte top - som Astralis har gjort - jeg tvivler på at Liquid kan gøre det samme, og de har i min optik ikke set stærke ud - om det så er fordi de skal skabe momemtum eller ej igen, ved jeg ikke helt.

EG virker skarpe og sultne, i samme stil som Liquid inden de overtog det hele.
#64(Med 0 svar)
30. september 2019 kl. 20:19
Jerry
Jeg mener både Liquid og Astralis i forhold til verdens nummer 1... De kan måske godt ramme den plads, men så tror jeg at det bliver fordi Liquid og Astralis stopper eller virkelig skipper events som vi så med Astralis... Liquid fik jo foræret 1 pladsen pga. Astralis valgte at skippe alle events bortset fra blast serien og majors..
#34(Med 2 svar)
30. september 2019 kl. 11:15
Slettet bruger
Det var ekstremt slemt på første map, hvor der både var råb, banners etc. Det var en kæmpe skandale og derefter blev publikum nok bedt om at tage sig sammen i "reklame" pausen.
#37(Med 1 svar)
30. september 2019 kl. 12:49
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Ah okay. Det må virkelig også påvirke et modstander hold når sådan noget sker - alene tanken om at tilskuerne ghoster, må være ubehageligt og svært at rumme.
#39(Med 0 svar)
30. september 2019 kl. 12:57
Slettet bruger
Dupreeh skrev endda følgende efter kampen imod Liquid:

"And on another note. It’s still soooo disappointing from the fans that you can hear them call out our positions. It’s such a disgrace to the competition; even if you don’t even hear it as a player. Just pack your stuff and never come back if you’re going to ruin it for everyone."

Fortsættende:

"Important for me to clarify, that my latest tweet is not aimed towards any region or any team-specific supporter. Whoever decides to give up any players position, that being my teammates, myself or my opponent, you’re ruining it for everyone, and it’s really saddening."

Det beskriver vel meget godt NA crowds som helhed også selvom det er sket andre steder, men det var især slemt her ved Astralis vs Liquid og endnu mere med EG vs Astralis..
#25(Med 0 svar)
30. september 2019 kl. 10:00
Rubel
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Flot spillet af EG, intet at sætte en finger på der. Men hold nu kæft hvor var crowded nogle svin denne gang. - Det nytter ikke noget at folk siger, “jamen sådan er crowded til alle events” - Nej! Jeg har været med på stolene til efterhånden en del events, men denne gang var det godt nok voldsomt.
#27(Med 14 svar)
30. september 2019 kl. 10:18
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Var jeg den eneste der er lidt træt af at EG bare pushede hovedløst som ct og vandt på det? Det ligner mere for mig at det var total random med de timinger de ramte...
Tvivler på de klarer den ligeså godt til næste event. Så snart de møder et hold der er mere defensiv får de klaps :)
#28(Med 3 svar)
30. september 2019 kl. 10:36
Dillerbob
Støttet Dust2.dk med 3 julekugler i 2019
Enig. De har været heldige i én turnering med de silver strategier som kom fra tid til anden med W i bund, meeen det holder ikke i længden.
#32(Med 2 svar)
30. september 2019 kl. 10:47
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Den runde på Train hvor Tarik bare pusher hovedløst poppen og skyder 2-3 mand. Sad bare og facepalmede. Astralis burde uden tvivl have været bedre til at holde sin standard mod det hold der.
Også de runder hvor brehze pusher bamsen på nuke hovedløst og de runder hvor de pusher 2 mand rampen.
Det er så mega uheldigt timet og en smule dårligt af astralis at ingen holder den..

Mod et mere defensivt hold var de blevet most i aftes.
#35(Med 1 svar)
30. september 2019 kl. 11:16
Luffe-
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Bær over med mig.
Men er Astralis ikke blevet mere offensiv, og det måske derfor at EG pusher mere?
Har ikke set andre EG kampe, så du må endelig sige til, hvis jeg tager fejl
#53(Med 0 svar)
30. september 2019 kl. 14:24
Justesen
Syntes jeg også det lignede, men så igen syntes jeg hellere ikke.
Tror bare at EG vidste hvad de skulle for at vinde de kampe, og Astralis ville gøre som de plejede. (Self stadig hvor de har læst op på lektierne) Det virkede bare ikke dsv :)
#33(Med 0 svar)
30. september 2019 kl. 10:53
fLix8
Lige min tanke. Man skal selvfølgelig ikke tage sejren fra dem, for de spillede en virkelig god kamp, men mange af de runder de vinder er ren gamble.
#43(Med 0 svar)
30. september 2019 kl. 13:18
Kristja
Meget enig. Det lignede nogle absurd heldige timings rundt omkring i de forskellige runder, samt et alt alt for bange Astralis hold :)
#55(Med 7 svar)
30. september 2019 kl. 14:39
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Specielt på Dust2 der stod alle stjernerne på række for EG. Det virkede som om de spillede FFA og tarik var så utroligt heldig i flere runder i træk, efter de udlignede. Men det er jo en del af spillet og har man ikke et modsvar, så kan de jo køre på momentum og det lignede også det var dét der skete.

Som jeg skrev, Astralis spillede ikke en god kamp og EG spillede en god kamp og derfor var det så ensidigt. Synes egentlig ikke det var fordi EG virkede som om de udspillede Astralis, de ramte bare når de skulle.
Og jeg tager ikke noget fra deres sejr, der var bestemt ingen tvivl om udfaldet på noget tidspunkt.
#59(Med 6 svar)
30. september 2019 kl. 17:11
Steen2k
De vandt 3-1 dude? Og de ikke udspillede astralis,? Stop dig selv
#62(Med 5 svar)
30. september 2019 kl. 18:04
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Ja, de vandt 3-1 - har jeg skrevet andet? Hvis du hentyder til sætningen "efter de udlignede..." mente jeg da de udlignede til 12-12 på Dust2.
Tarik har i runderne ved stillingen 12-12 og 12-13 to kæmpe aktioner bl.a. et double-kill hvor han delayer bombplant for at Ethan dernæst kan vinde runden ved at gemme sig, samt et 1v3 clutch. At styrte igennem en smoke og hoppe ned i CT spawn imod 2 rifler er fandme et gamble, men det fungerede for ham - hvor siger jeg andet?
Han spillede dem perfekt, men det er jo bare ikke noget man gør hver gang og derfor mener jeg at "stjernerne stod på række" for dem.

Og nej, rent taktisk udspillede de ikke Astralis, det ville du også tydeligt kunne se hvis du så kampen. De vandt deres dueller og deres individuelle niveau i kampen var langt højere end Astralis' og det var dét som bar dem til sejren.
Se evt: i.imgur.com/GWi5hzc.png

Jeg skriver sågar "Og jeg tager ikke noget fra deres sejr, der var bestemt ingen tvivl om udfaldet på noget tidspunkt."

Træk vejret.
#65(Med 4 svar)
30. september 2019 kl. 20:41
Steen2k
Omg 3-1 og du siger de ikke udspillede ??
#66(Med 3 svar)
30. september 2019 kl. 20:48
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Åh gud. Hvis ikke du fremadrettet kan beherske simpel saglig argumentation, så spar mig for flere svar.

Jeg har ikke skrevet, at Astralis var bedre end EG i nogen som helst aspekter, men at EG ikke udspillede dem. EG vandt primært, specielt Dust2, på firepower og ikke fordi de excellerede på nogen taktisk facon. Hvis du så kampen, ville dette være tydeligt for enhver, men jeg ved ikke om du bare har for travlt med at være en utålelig troll, som skal skrige "astralis fanboy" hver gang nogen siger noget om Astralis, fordi du gerne vil føle dig speciel.

Når jeg siger at EG ikke udspillede Astralis, betyder det heller ikke at Astralis havde en bedre taktisk tilgang til kampen end EG, for verden er ikke binær - det behøver ikke at være enten eller.
EG vandt deres dueller, de ramte alt, de lavede nogle, i mine øjne, tåbelige plays, men det var åbenbart mere end Astralis kunne håndtere. Hvis du prøver at bilde mig ind, at deres taktiske gameplan var at gå ud og spille sådan, så vil jeg gerne høre det fra hovedpersonerne selv.
Alle EG spillere havde et tårnhøjt niveau, se dog på deres KAST de ligger alle mellem 73 og 78%. Den eneste måde du kan tolke min kommentar som negativ imod EG eller forsvarende for Astralis, er hvis du kommer herind med hensigt om at trolle.

Nu har jeg to gange forklaret at jeg mente de ikke udspillede dem taktisk, hvis ikke du vil forholde dig til dét aspekt af begrebet, så har vi ikke mere at tale om.
Hvis ikke du kan have en mere analytisk tilgang til en kamp udover at du ikke bryder dig om Astralis, så bare stop.
#68(Med 0 svar)
1. oktober 2019 kl. 00:41
Steen2k
:’( 3-1 hahahaha
#69(Med 1 svar)
1. oktober 2019 kl. 10:09
Sheru
Han er ikke værd at bruge krudt på. Jeg er ret sikker på, st Steen2k og REIB er én og samme person :(
#70(Med 0 svar)
1. oktober 2019 kl. 15:50
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Det må være træls at være så uintelligent og kedelig og selv tro man er sjov 😂
Jeg har bare filtreret deres kommentarer fra.
#30(Med 0 svar)
30. september 2019 kl. 10:42
Jerry
Et Astralis hold hvor halvdelen ikke leverer som normalt og et velspillende EG mandskab som spiller over evne.. Fortjent sejr i denne omgang.
#31(Med 1 svar)
30. september 2019 kl. 10:43
doubleD
Kan meget vel være at det kommer til at bide mig i røven, men den spillestil EG præsenterer i finalen kommer ikke til at skabe ny meta eller holde i meget mere end et par måneder, alt for momentum-baseret og nogle pushes de med lidt mindre selvtillid, aldrig kommer til at lave igen.

Det vil undre mig meget hvis ikke både TL og Astralis tilpasser sig den måde de spiller på relativt hurtigt, man kan jo så argumentere for at NRG/EG har haft et godt tag på astralis hele året, men jeg tror Astralis har fokuseret mere på at indhente liquid og er så blevet overhalet indenom i mellemtiden.
#48(Med 0 svar)
30. september 2019 kl. 13:58
Madsen
+1 eg kommer ikke til og være top 3 i fremtiden
#41(Med 7 svar)
30. september 2019 kl. 13:04
REIB
Jeg elsker alt ved EG's spillestil! Aggressive, 200IQ plays & Crisp Clean Lock plays! :)
#46(Med 6 svar)
30. september 2019 kl. 13:54
Madsen
Ahahah 200iq plays?? De rusher hele tiden og gør hovedløse ting??
#47(Med 5 svar)
30. september 2019 kl. 13:59
REIB
Det er sgu da en del af spillet din kegle! Imine øjne er det bedre end at være fucking passive som Astralis! Kan godt forstå du har det skidt nu hvor Astralis blev bollet af NA!
#49(Med 2 svar)
30. september 2019 kl. 14:02
Madsen
Hahahah Fransk cs er lort
Cry is free
Og astralis er stadig verdens bedste hold eg's spillestil bliver ikke ved med at virke
#50(Med 1 svar)
30. september 2019 kl. 14:09
REIB
Zywoo > Hele Astralis. Gå nu bare ud og leg i sandkassen. Jeg er nok den sidste der græder her. Det er tydeligvis Astralis fanboys der græder over alt hvad der går EG's vej. I vil have smidt folk ud af arenaen fordi de åbenbart råber for højt.

Astralis fans græder hele fucking tiden!
#63(Med 0 svar)
30. september 2019 kl. 18:48
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Du græder seriøst hver. eneste. fucking. gang et fransk hold ryger ud af en turnering eller Astralis gør det godt. Hver eneste fucking gang. Stop nu.
#60(Med 0 svar)
30. september 2019 kl. 17:13
Steen2k
Hahah præcis, astralis fanboy logik “ jamen modstander var bare heldig og de rusher hele tiden
#67(Med 0 svar)
30. september 2019 kl. 21:38
RAVN
Hvem var det nu G2 blev “bollet” af?
#45(Med 0 svar)
30. september 2019 kl. 13:53
Madsen
Kom igen de vinder næste weekend
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.