Mareridtsvinklen for T: Flere ændringer i nyt map
Endnu en bunke ændringer er kommet til det nye map Ancient.
Det har Valve natten til fredag præsenteret.
Her er der blandt andet blevet trimmet på den sten, der er at finde i gangene mellem mid og A, ligesom der også er åbnet for muligheden for at komme op på et plateau ved T-main-indgangen til A-site. Dermed kan man altså gøre livet umanerligt surt for T-siden, der måske rusher ind på sitet fra T-main.
Desuden er der også skruet ned for lydstyrken på de kvidrende fugle, der er en del af lydsiden på mappet. Og så er der justeret på en række pixelgaps blandt andet ved stilladset mellem B og mid.
Hele opdateringen kan ses herunder:
[CSGO 360 STATS]
– Adjusted the calculation for the weapon performance category score.[MISC]
– Fixed a case where players would receive duplicate warnings about launching in untrusted mode.[MAPS]
Ancient
-Implemented Cubby 2.0 in mid connector to A, to remove cheap shoulder angle towards site
-Slimmed down the fancy rock, also in mid connector to A
-Sparsed foliage and improved clipping on boost planter near A main
-Quieted down soundscape birds
-Removed clipping from top of bombsite sign in A site, allowing you to self-boost to planter by T main
-Added vphysics clip to T spawn water so guns don’t fully submerge
-So many clip brush tweaks
-Blocked grenades from entering inaccessible building by T entrance to mid
-Blocked pixelgaps through scaffolding near B site
-Blocked pixelgaps through doorway trim in new CT path to A site
-Simplified grenade collision on rooftops
-General optimizationsGrind
– Made wall on A long surfable
– Fixed invisible wall near B site
– Fixed out of map boost near A site
– Fixed collision of wall near A site
– Fixed collision of pillars around A site
– Minor art updates around T spawnFrostbite
– Fixed a regression with airdrops
– Fixed stuck spots (thanks Jakob & conzept)
– Fixed a gap in terrain
– Reworked watchtower models
Ancient kommer efter planen i spil første gang til IEM Summer, der skydes i gang til juni.