MistR og Astralis kan vende snuden mod Danmark.

Astralis ude

De to finalehold til Elisa Masters Espoo 2022 er fundet.

Semifinalerne til Elisa Masters Espoo 2022 er færdigspillet, hvor blandt andet en træner gjorde comeback som spiller.

Den første semifinale bød på et opgør mellem sygdomsramte BIG og formstærke Sprout, mens aftenens sene kamp stod mellem major-kvartfinalisterne fra fnatic og et stand-in-spækket Astralis-mandskab.

De sygdomsramte topbrag

Sprout skulle, ligesom de tre andre hold i semifinalerne, have gang i sine stand-ins, da BERRY for en stund vendte tilbage på serveren, da lauNX sad første map over grundet sygdom.

Kampens indledende map endte derfor ikke som håbet for danskerholdet.

lauNX var dog klar til at vende tilbage inden starten på andet map, hvor Sprout formåede at vinde mappet efter at hive en flot T-side op af lommen.

Det hele skulle derfor afgøres på Mirage, hvorpå BIG hurtigt tog kontrol over kampen ved at bringe sig i front med 10-5.

Sprout-mandskabet gav alt, hvad de havde, men efter 12 runders spil i anden halvleg, måtte de kigge hjemad.

Sprout
1 - 2
BIG
Alle maps
Sprout K - D +/- ADR KAST Rating 2.0
Danmark Victor 'Staehr' Staehr 67 - 57 +10 89.6 73.5% 1.27
Danmark Rasmus 'Zyphon' Nordfoss 62 - 59 +3 85.7 74.7% 1.10
Danmark Ismail 'refrezh' Ali 53 - 64 -11 65.5 69.9% 0.91
Laurențiu 'lauNX' Țârlea 35 - 40 -5 65.7 67.3% 0.86
Fritz 'slaxz-' Dietrich 41 - 55 -14 53.7 65.1% 0.86
Danmark Danny 'BERRY' Krüger 7 - 24 -17 42.5 50.0% 0.47
BIG K - D +/- ADR KAST Rating 2.0
Josef 'faveN' Baumann 72 - 49 +23 93.8 81.9% 1.38
Johannes 'tabseN' Wodarz 74 - 56 +18 92.4 75.9% 1.37
Karim 'Krimbo' Moussa 52 - 43 +9 73.9 75.9% 1.13
Nils 'k1to' Gruhne 58 - 56 +2 67.1 71.1% 1.03
Elias 's1n' Stein 42 - 61 -19 61.2 68.7% 0.81

Lige ved og næsten

Aftenens anden og sidste semifinale bød på et opgør mellem et velspillende fnatic-mandskab og et Astralis-hold med stand-ins.

Både fnatic og Astralis var draget til Finland med stand-ins, da KRIMZ er sygemeldt grundet en skade i hånden, mens Astralis lod device blive i hovedstaden for at sikre, at processen blev gjort ordentligt.

Det lignede dog ikke, at fnatic spillede uden den normale startfemmer, da de fik til at ligne barnemad på Mirage, hvor de dominerede alt og alle.

Astralis vendte dog stærkt tilbage på Overpass, hvor de på nærmest mirakuløst vis formåede at bringe opgøret i overtid. Her blev det dog desværre ikke til andet end et mislykket comeback.

fnatic
2 - 0
Astralis
Alle maps
fnatic K - D +/- ADR KAST Rating 2.0
Storbritannien William 'mezii' Merriman 51 - 32 +19 87.9 75.0% 1.32
Danmark Fredrik 'roeJ' Jørgensen 48 - 40 +8 86.7 81.7% 1.25
Sverige Peppe 'Peppzor' Borak 42 - 40 +2 78.8 70.0% 1.15
Dion 'FASHR' Derksen 43 - 39 +4 78.8 80.0% 1.14
Danmark Nico 'nicoodoz' Tamjidi 39 - 32 +7 66.1 70.0% 1.10
Astralis K - D +/- ADR KAST Rating 2.0
Danmark Benjamin 'blameF' Bremer 50 - 39 +11 92.1 65.0% 1.32
Danmark Andreas 'Xyp9x' Højsleth 43 - 48 -5 73.7 70.0% 0.94
Danmark Lukas 'gla1ve' Rossander 36 - 45 -9 57.8 60.0% 0.82
Danmark Kristoffer 'Kristou' Aamand 34 - 45 -11 53.4 61.7% 0.81
Danmark Mikkel 'MistR' Thomsen 19 - 46 -27 54.2 63.3% 0.64

Finalen til Elisa Masters Espoo 2022 løber af stablen søndag aften.

#1(Med 1 svar)
19. november 2022 kl. 22:59
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Ikke en mindeværdig kamp for mistr. Derimod Pepzor, han er godt nok en maskine, virkelig en varm aimer.
Trods en 2-0 så synes jeg egentlig Astralis kan være ganske tilfredse med deres indsats.
Jeg synes det ser lovende ud fremtiden for dem.
#30(Med 0 svar)
20. november 2022 kl. 00:33
RAF
Helt enig. Glæder mig til at device kommer med ombord og vi måske får en mistr opgradering, omend han gjorde det udemærket.
#2(Med 1 svar)
19. november 2022 kl. 22:59
JernLars
BlameF er et kæmpe bæst
#28(Med 0 svar)
20. november 2022 kl. 00:29
RAF
Det var så vildt det 1v3 clutch han lavede hen mod slutningen! Fnatic var lige en tand bedre idag men det var godt nok tæt på at vi fik inferno.
#3(Med 36 svar)
19. november 2022 kl. 23:02
Hunt
Ærgerligt at niveauet i Astralis talent er så lavt kontra de andre holds talent hold, så når man hiver spillere op så får man slet ikke en spiller fra samme hylle.
#4(Med 3 svar)
19. november 2022 kl. 23:06
Radski
Mistre gjorde det ligeså godt i går som pepzor gjorde i dag? Fnatic acd og astralis acd har samme niveau forskel pt
#5(Med 2 svar)
19. november 2022 kl. 23:10
Hunt
Nu tager jeg ikke lige en kamp, men hele elisa

peppzor 1.16
mistr 0.86

Ved ikke helt om jeg synes det her er "lige godt", er med på rating ikke er alt, men forskellen fra 0.86 og op til 1.16 er så stor...

Fnatic acd er langt over astralis acd, fnatic spiller i ECL næste sæson. Mens astralis spiller powerliga som bedste liga..
#7(Med 1 svar)
19. november 2022 kl. 23:17
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Sjovt du siger det når Astralis Talent er 5-1 over Fnatic's talent hold i år.
Mr.Stats Manden

"Mens Astralis spiller power ligaen"
Er det ikke netop det der er meningen med et Talent hold, at de spiller med i de bedste ligaer i landet?
#8(Med 0 svar)
19. november 2022 kl. 23:30
Hunt
Nu tager du enkelte kampe ud af det store billede. Hold der spiller ECL er bedre end hold der spiller powerliga. Når danske hold når et niveau hvor de spiller omkring niveauet i ECL, så er de for store til ligaen. Se på flames og ecstatic
#6(Med 6 svar)
19. november 2022 kl. 23:13
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Nu vil jeg ikke mene at de spillere der er blevet hevet op er dem med størst talent på det hold, vil mene at folk vi skal kigge efter i fremtiden er Patti, Jarko og br0.
Men derudover synes jeg det er underligt at sige at deres niveau er lavt, mistr har spillet virkelig stabilt mod mange af de gode hold og kristou har spillet awp på et hold hvor han på ingen måder bliver sat op.
#9(Med 2 svar)
19. november 2022 kl. 23:34
Hunt
br0 er stand in
patti er 24
jarko har leveret en 0.82 i weplay ligaen

Selvom det er et step up ift de spillere de havde før, så er det svært at have et rent dansk talent hold. Når spillere bliver gode nok til tier 2, så står Flames/Ecstatic klar til at spille RMR og Blast showdown. Mens fx Sverige ikke har samme tier 2 hold, så de har nemmere ved at finde spillere.

Du har seriøst fået sat din astralis klaphat godt på..
#41(Med 1 svar)
20. november 2022 kl. 01:50
Kristja
Fessor og zyphon er vidst bedre end deres nye tilføjelser imo. Men jeg forstår din pointe!
#44(Med 0 svar)
20. november 2022 kl. 02:01
Hunt
Enig, tænkte ikke på lige dem. Men mere den række af spillere som ikke rigtig har vist noget endnu.
#10(Med 1 svar)
19. november 2022 kl. 23:35
fremilyset
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Håber ikke du forventer et seriøst svar fra ham. Han er anti astralis, så alt er lort
#13(Med 0 svar)
19. november 2022 kl. 23:45
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Hahah nej overhovedet ikke, jeg svare ofte på hans kommentare, men jeg kunne ikke drømme om at tage mig tid til at forsætte snakken med ham derefter. 😂
Nu kunne han ikke hate på Main holdet, så måtte han gå efter hele talent holdet selvom det kun var 40% af dem der spillede 😂
#51(Med 0 svar)
20. november 2022 kl. 22:22
RasmusRoev
Havde du seriøst regnet med andet? :)
#12(Med 24 svar)
19. november 2022 kl. 23:44
RAV3N
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Kan jeg spørger (slet ikke ondt ment, bare nysgerrig). Hvorfor er det du er så Astralis negativ, eller skal sammenligne 2 forskellige spillere fra 2 forskellige hold med 2 forskellige roller, istedet for bare at skrive noget lignende: "Jeg synes egentlig det var fint spillet mistr i denne tunering, hvis man tænker på han ikke har spillet særligt mange lan kampe eller har særlig meget erfaring i t2"

Hvorfor kan du ikke være lidt positiv eller optimistisk for en gangs skyld når det gælder Astralis, og faktisk heppe på dine landsmænd istedet for at se alt det de gør med et negativt syn?
#14(Med 3 svar)
19. november 2022 kl. 23:46
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Lavt selvværd. I guess
#17(Med 0 svar)
19. november 2022 kl. 23:49
RAV3N
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Altså jeg synes det er fair at han har disse holdninger. Alle har jo holdninger om det ene eller det andet, men at det hver gang de gør noget, enda når det nemt kan formes positivt, finder han altid en måde at gøre det negativt. Så jeg er bare nysgerrig over, hovrfor det for det meste er Astralis og hvorfor han ikke kan rose dem engang imellem.

Jeg synes f.eks. At mistr gjorde det meget godt i denne tunering, og at det er noget utrolig vigtig erfaring han kan tage videre.
#19(Med 1 svar)
19. november 2022 kl. 23:54
Hunt
Burn.

Husk fanboy brillerne!
#27(Med 0 svar)
20. november 2022 kl. 00:25
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Husk dine lykkepiller
#15(Med 19 svar)
19. november 2022 kl. 23:48
Hunt
Kan sagtens være positiv, men derfor behøver man ikke være jubelidiot
#18(Med 18 svar)
19. november 2022 kl. 23:51
RAV3N
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Bare fordi at man skriver:
"mistr gjorde det meget godt i denne tunering, og at det er noget utrolig vigtig erfaring han kan tage videre."

"Glæder mig til at se hvad Astralis kan når de har dev1ce tilbage samt en syg riffle spiller"

"De gjorde det sq meget godt ift. de op og nedture de har været igennem samt 2 standins til dette event."

Gør dig ikke til en jubelidiot
#20(Med 17 svar)
19. november 2022 kl. 23:56
Hunt
jubelidiot er mere rettet mod folk som wekz, der tror astralis er på nippet til den næste major sejr. Selvom astralis kegler rundt og ikke kvaller til noget i tier 1 de ikke har købt en plads til og heller ikke kan vinde i tier 2.

Manden er jo tabt i 2018...
#21(Med 16 svar)
20. november 2022 kl. 00:00
RAV3N
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Nu har jeg ikke skrevet et ord om wekz endnu, men spurgt dig Hvorfor er det du er så Astralis negativ, eller skal sammenligne 2 forskellige spillere fra 2 forskellige hold med 2 forskellige roller, istedet for bare at skrive noget lignende: "Jeg synes egentlig det var fint spillet mistr i denne tunering, hvis man tænker på han ikke har spillet særligt mange lan kampe eller har særlig meget erfaring i t2"

Hvorfor kan du ikke være lidt positiv eller optimistisk for en gangs skyld når det gælder Astralis, og faktisk heppe på dine landsmænd istedet for at se alt det de gør med et negativt syn?

Hvor du endnu ikke har givet et svar. Jeg er bare nysgerrig
#22(Med 15 svar)
20. november 2022 kl. 00:07
Hunt
Kan sagtens være positiv, men ikke når der ikke er grund til det. Håber da bestemt astralis gør det godt, men er ikke blind for at se at det sejler i astralis og har gjort det i ja nu årevis. Astralis har intet vundet på lan i snart 3 år, på trods af det kæmpe budget de har og de mange missede muligheder af danske spillere.

Så når astralis rent faktisk viser noget at være positiv over, så skal jeg nok være positiv. Som fx at hente device er en god start på at nå tilbage til tier 1.

Men jeg ender bare med at se meget negativ ud, når folk som wekz stikker så meget ud som jubelidioter i den anden ende.

Astralis har misset tæt på 10 flames spillere, det meste af sprout, det meste af fnatic, det meste af heroic. Gang på gang har den sportslige ledelse skidt i bukserne, hvorfor jeg skal så sidde og være positiv over det?
#24(Med 14 svar)
20. november 2022 kl. 00:13
RAV3N
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
"hvorfor jeg skal så sidde og være positiv over det?" Siger jeg da heller ikke du skal?

Men at sige at der intet positivt i Astralis er meget negativt. Så du synes ikke at xyp der har spillet fucking vildt i dette event er positivt, eller at de vinder over ence og ender som 3-4 plads med 2 stand-ins hvor begge er fra deres talent hold er positivt.
Eller at blamef er objektivt set en af de bedste riffle spillere i verden dette år, det ser du heller ikke som postitivt?

Det fint at være kritisk og negativ overfor Astralis især i år, da de virkelig har gjort det skidt, men det betyder ikke at man ikke kan finde positive ting at skrive om også, og det kan godt være du har det, men jeg har bare ikke set dig skrive noget positivt om mistr, blamef, xyp, eller at Astralis kom langt til dette event og slog det 13 bedste hold i verdenen med 2 standins.
#25(Med 13 svar)
20. november 2022 kl. 00:19
Hunt
"xyp der har spillet fucking vildt i dette event er positivt"
-Well det er jo kun fucking vildt fordi de spiller mod tier 2 hold og fordi set op i mod han var lort før. Så skal der ikke meget til for at se god ud. Hvis xyp kommer tilbage og gør det godt til katowice eller paris majoren, så skal jeg gerne være den første til at være positiv.

"Eller at blamef er objektivt set en af de bedste riffle spillere i verden dette år"
-Tjaa, som CT er han helt klart top 10 riffel i verden, kæmpe fan! Men på T siden? Ja.. der har han baitet for stats så hårdt det er cringe at se på.

"Det fint at være kritisk og negativ overfor Astralis især i år"
-De sidste nu snart 3 år har sejlet og der er blevet gjort for lidt og alt for sent til at fixe det, så man sidder i den lort man gør nu.

Igen, jeg skal gerne være den første til at være positiv eller sige tillykke til astralis når de (forhåbentlig) kommer tilbage til top cs igen. Men indtil det sker, så ser jeg bare et hold/klub med alle muligheder og penge bag til at gøre det godt, men det sker bare ikke. Tænker heller ikke Man City ville super glade for at være et hold i midten af premier league, når der bliver brugt så mange penge. Og især ikke flere sæsoner i træk.
#26(Med 12 svar)
20. november 2022 kl. 00:22
RAV3N
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
"Well det er jo kun fucking vildt fordi de spiller mod tier 2 hold" med 2 standins synes jeg da det er meget godt klaret.

"Tjaa, som CT er han helt klart top 10 riffel i verden, kæmpe fan! Men på T siden? Ja.. der har han baitet for stats så hårdt det er cringe at se på."
Har du nogensinde set en t-side demo fra blamef? Især til dette event?

"De sidste nu snart 3 år har sejlet og der er blevet gjort for lidt og alt for sent til at fixe det, så man sidder i den lort man gør nu."
Fair

Hvad med alle de andre pointer jeg havde?
vinder over ence og ender som 3-4 plads med 2 stand-ins hvor begge er fra deres talent hold er positivt.

mistr, blamef, xyp, eller at Astralis kom langt til dette event og slog det 13 bedste hold i verdenen med 2 standins.
#29(Med 11 svar)
20. november 2022 kl. 00:30
Hunt
De ting du nævner er bare ikke noget de kan bruge til noget, at slå ence er fint, men omvendt er ence trætte og har lige spillet major. Fnatic/Big har også spillet major/er trætte og spiller også med stand in. Men de kan underligt nok stadig godt spille cs.

Det er fint du finder små ting at glæde dig over, men det er bare ikke noget et pro hold kan bruge til ret meget. Tricked slog Spirit op til majoren og det er en flot sejr for dem. Ikke for astralis. Synes du sætter baren alt for lavt. Var Astralis et hold i powerligaen med lige nok løn til fuld tid så fair, men det er de bare langt fra.
#31(Med 7 svar)
20. november 2022 kl. 00:36
RAV3N
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Synes skam ikke jeg sætter baren for lavt, når Astralis spiller med 2 standins

Ence havde 8 dage fra deres sidste major kamp til deres første elisa kamp, hvilket jeg synes er en stor nok pause for et top 13 hold, og jeg synes derfor ikke du kan bruge den undskyldning for dem.

Din holdning til fnatic er fin, da de ikke har haft samme pause som ence og har en standin med dem, dog så er det kun 1 og ikke 2 standins hvilket kan gøre en kæmpe forskel, især når én af Astralis' standins er en awp'er, men jeg har tilgengæld heller ikke brugt fnatic i mine arugmenter, da man kan se det fra begge sider
#33(Med 6 svar)
20. november 2022 kl. 00:45
Hunt
Ence har en undskyldning = gælder ikke
Astralis har en undskyldning = gælder?

Ence har praccet med fuld fokus fra sæonsstart til og med major, så flere måedner med turneringer og rejse, tænker godt de ville have en uges pause. Men de tog lige et sidste event med. Mens astralis (mod vilje) har kunne gøre sig klar stille og roligt for det ene event i mange uger.

Der er forskel.

Astralis har trods alt ikke spillet med 2 stand ins i flere år, kun til det her ene event, fordi de har fyret en spiller og ikke stiller op med en anden spiller. Så astralis havde haft fin mulighed for at stille med fuldt "første hold".
#36(Med 5 svar)
20. november 2022 kl. 01:03
RAV3N
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Jeg skrev ikke at ence's undskyldning ikke gælder. Jeg skrev at de ikke har en.

Ence med fuldt lineup og major pracc op til elisa tunering - Positivt at nå til kvartfinale og tabe til Astralis

Astralis med 2 standins som næsten ingen lan erfaring har samt t2 spil - negativt at nå til semifinalen og slå ence i kvatfinalen

Hvis jeg var ence fan, og så er mit hold som er gode nok til at komme i legends stage til det mest presigefyldte tunering i CSGO's historie, tabe til et Astralis mandskab med 2 standins, vil jeg sq ikke synes det er godt nok.

"Astralis har trods alt ikke spillet med 2 stand ins i flere år, kun til det her ene event" LIGE PRÆCIS. Der er jo præcis derfor at jeg synes det er så vild at de vinder over et fuldt ence lineup, som har praccet så meget som de nu har fordi de har været nød til at være klar til majoren.
#37(Med 4 svar)
20. november 2022 kl. 01:16
Hunt
"Jeg skrev ikke at ence's undskyldning ikke gælder. Jeg skrev at de ikke har en."

-hvad? Så siger jeg at astralis undskyldning heller ikke gælder.

"Ence har praccet med fuld fokus fra sæonsstart til og med major, så flere måedner med turneringer og rejse, tænker godt de ville have en uges pause. Men de tog lige et sidste event med. Mens astralis (mod vilje) har kunne gøre sig klar stille og roligt for det ene event i mange uger."

-Hvordan kan det her ikke være 100% en legit forklaring på man ikke møder 100% op til et tier 2 event.
#38(Med 3 svar)
20. november 2022 kl. 01:31
RAV3N
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Fordi de har praccet til et tier 1 event, så hvorfor er det ikke en 100% legit forklaring at de burde have vundet tier 2 eventet?
#39(Med 2 svar)
20. november 2022 kl. 01:44
Hunt
Fordi de fik 2 nye spillere ind i sommerpausen, så har de haft 2 store mål i EPL og major, hvorfor man fra dag 1 i den her sæson har arbejdet hårdt frem mod sæsonens store mål. Så flere måneders hårdt arbejde som ender ud i top 8-11 til major. Hvorfra man nok gerne lige vil have lidt pause efter, fordi et enkelt tier 2 event ikke står super højt på listen over ting man gerne vil. Da ence ikke har flere store turneringer efter majoren, så er der ikke så meget at spille for.

Det er en helt legit og fair forklaring på hvorfor ence spillede på måske 50%. Da det her event betyder meget mere for astralis end ence.

Hvis ence taber her, så går det nok da man lige har spillet en god major. Så man har noget at falde tilbage på.

Mens astralis kun har en halv blast sæson, EPL, RMR og Elisa i HELE den her sæson. Så betyder hver turnering meget for hvordan deres sæson går.

Plus ence er sikker på katowice, mens astralis nok skulle nå en semi eller finale eller vinde, for at være sikker på deres plads.

Så vil jeg meget mere mene at astralis spiller med stand in betyder mindre, fordi big og fnatic også gør det og stadig kan spille cs uden at alt nu bare er undskyldt.

Tænker heller ikke glav1e og blamef synes det er mega fedt de sidder og spille med et dødt hold, når de ellers burde sidde og gøre sig klar til royal arena.
#40(Med 1 svar)
20. november 2022 kl. 01:49
RAV3N
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Der er jeg så uenig
#43(Med 0 svar)
20. november 2022 kl. 01:59
Hunt
Well fair
#32(Med 2 svar)
20. november 2022 kl. 00:38
RAV3N
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
"De ting du nævner er bare ikke noget de kan bruge til noget"?
Så at 2 astralis talent spillere får erfaring i t2 cs, er ikke noget man kan bruge til noget?

at xyp viser gode takter til når device kommer tilbage samt en ny riffle spiller kan man ikke bruge til noget?

At de kommer langt til et event med 2 standins er ikke noget man kan bruge til noget? Prøv at forstil dig hvad de kunne gøre med device og en syg riffle spiller
#34(Med 1 svar)
20. november 2022 kl. 00:49
Hunt
Jo, stand ins får erfaring i tier 2 event. Men er det målet med astralis? Man Utd har også spillet europa league, men de ser nok ikke "positivt" på det og tænker det er god erfaring til deres unge spillere kontra at spille med i champions league.

xyp viser taktker? jo det er da bedre, men hvis man vil op på niveau med heroic og de andre tophold, så er selv en "ny og bedre" xyp bare ikke god nok.

"At de kommer langt til et event med 2 standins"?
-Tjoo udover ence, så se hvilke hold de har slået?
Jeg kan også køre fra dig i et race hvis jeg har en f1 bil og du har en fiat 500. Også selvom jeg kun på træde 60% af gassen i min f1 bil. Så at jeg slår dig, er ikke så meget at juble over. Medmindre du ser astralis ligge omkring col, saw, 500, bne, gamerlegion og havu. Hvis ja, så fair. Men jeg ser astralis på alle punkter udover på severen som et bedre hold end de før nævnte.
#35(Med 0 svar)
20. november 2022 kl. 00:57
RAV3N
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Med 2 standins så ser jeg nemt astralis ligge nede ved col, saw, 500, bne, gamerlegion og havu. Og derfor synes jeg det er fedt de kan slå et hold som ence.

"Man Utd har også spillet europa league, men de ser nok ikke "positivt" på det og tænker det er god erfaring til deres unge spillere kontra at spille med i champions league." Kan godt være, men det tror jeg tilgengæld de unge spillere gør, samt ungdomsholdet.

"xyp viser taktker? jo det er da bedre, men hvis man vil op på niveau med heroic og de andre tophold, så er selv en "ny og bedre" xyp bare ikke god nok." Det har du ret i, og det er derfor det også er fedt at se blamef tage en mere agressiv rolle samt device komme tilbage til Astralis. Nu må vi bare håbe at de får en syg riffle spiller og så burde de sq nemt have et hold der kan komme op og lege med Na'vi, faze, heroic og outsiders.
#11(Med 0 svar)
19. november 2022 kl. 23:42
Gilborg
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Xyppe far er så varm dejlig at se
#16(Med 4 svar)
19. november 2022 kl. 23:49
Wasin
Hvis zyphon kan få lidt styr på sin udstråling og attitude så tror jeg han går en stor fremtid i møde. Han aimer virkelig sygt. Staerh taler for sig selv.

Astralis burde gå stort på at hente de to og så enten skrotte xyp eller blamef, hvor den der bliver selvfølgelig bliver fuld lurker. Men det kræver selvfølgelig man har tålmodigheden til at lade dem udvikle sig videre et års tid og ikke kræver turnerings sejre fra dag 1.
#23(Med 3 svar)
20. november 2022 kl. 00:09
Hunt
Var "problemet" med zyphon ikke bare han var for god til astralis talent og ikke gad spille på det niveau. Som nok blev sagt med en "uheldig attitude". For hvad folk fra flames og nu sprout har sagt, så er det ikke noget attitude problem hos zyphon
#42(Med 0 svar)
20. november 2022 kl. 01:53
Kristja
+1
#45(Med 0 svar)
20. november 2022 kl. 02:02
JakobHelms
Ja, jeg forstår heller ikke hvad det er folk mener med "uheldig attitude". Jeg har også forstået det som at han netop stoppede hos Astralis Talent fordi han var utilfreds med det niveau holdet spillede på, og fordi han var utilfreds med udviklingsmulighederne mht. at komme op og spille på førsteholdet, fordi han gerne ville spille på et "rigtigt" hold, hvor det f.eks. var muligt at forsøge at komme med til majoren. Og det kan man jo i den grad godt forstå, specielt når man har niveauet til det. Astralis Talent er jo et talentudviklingshold, og der havde han da i den grad talentet til mere.

Jeg kan kun gisne om hvordan hans exit fra Astralis-lejren har været og aner intet om hvad der er sket bag scenen der, men der er nogen der får det til at lyde som om det har været et overdramatisk exit der komplet udelukker at han nogensinde skulle retur til Astralis som org, hvilket jeg ikke helt forstår.
#48(Med 0 svar)
20. november 2022 kl. 09:20
Wasin
Det kan sagtens være. Jeg er overhovedet ikke inde i situationen. Det er primært baseret på hans udstråling i kampene(på stream) og det jeg havde hørt for længe siden som du selv nævner.
#46(Med 0 svar)
20. november 2022 kl. 02:31
strogie
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Utroligt de kom så langt med det lineup, godt spillet blamef :) håber 2023 bliver et bedre år for astralis og at de kan stille med 5 tier 1 spillere stabilt men lad os nu se, device glæder jeg mig til at se igen :D
#47(Med 0 svar)
20. november 2022 kl. 03:29
Lemmy
Faktisk er rigtig fornuftigt run af Astralis på betragtning af de spiller med 2 stand ins.

Det lignede faktisk et hold der nød godt af at have lidt unge spillere der kunne løfte humøret hos de gamle.

De har nok ikke rigtig haft en reel målsætning udover bare at komme så langt som muligt. Så synes faktisk det er ganske fint.

Hvis ik jeg tager helt fejl har de vel tidlig vinterferie. Nu er det sgu vigtigt at de vælger de rigtige spillere til at fylde ud på holdkortet, og så komme godt fra start i 2023 og få device tilbage på niveau!

Kan personligt ikke vente med at se device og BlameF duoen hvis device stadig har nogenlunde samme niveau.
#49(Med 1 svar)
20. november 2022 kl. 10:14
PtrsN
Jeg så en på Oldboys.gg’s Facebook side i går, som havde smidt 10.000 kr. på en Astralis sejr 🤯 Han må have ondt i krop og sjæl i dag.
#50(Med 0 svar)
20. november 2022 kl. 15:12
JernLars
Damn, jeg er glad for at det ikke er mig der skal forklare konen hvorfor der ikke er råd til ny vaskemaskine alligevel
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.