Valve fikser jump- og boost-bugs i seneste opdatering

Sent tirsdag aften landede en opdatering med flere smårettelser til CS2.

Det er i skrivende stund 343 dage siden, at CS2 langt om længe blev tilgængeligt for alle, men på trods af, hvad diverse meningsdannere på X og Reddit måtte mene, så arbejder Valve stadig på at fikse spillet.

Seneste skud på stammen landede sent tirsdag aften, hvor særligt bugs i forbindelse med bevægelser var i fokus.

Blandt andet kunne brugerne blandt andet være ude for, at hop ville blive ignoreret på grund af dårligt net, mens der ligeledes var en bug, hvor man ikke hoppede lige højt hver gang.

Desuden har Valve også fikset den såkaldte boost bug, hvor brugere, der var boostet, havde små hop, såkaldt bob, og dermed ikke kunne ramme præcist, hvis de eksempelvis forsøgte at skyde på modstanderne, mens de var boostet.

Det har X-brugeren @poggu__ blandt andet vist i en længere videogennemgang i weekenden, hvor han ligeledes kommer med løsningen, som Valve nu har implementeret.

MISC

  • Fixed a case where some commands, including jump, might be ignored under poor network conditions.

  • Fixed a bug that could cause inconsistent jump heights.

  • Fixed a case where client player collision would remain disabled after ragdoll interaction occurred in the previous round. Thanks for the repro steps, @poggu__.

  • Fixed a case for Linux users where the game would hang when opening the pause menu.

Se boost-buggen her

Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.