En skuffet og ærgerlig blameF må pakke sit grej efter tidligt major-exit.

blameF: "Det, vi viser, er super pinligt"

En skuffet blameF sætter svære ord på et hårdt 0-3 exit ved majoren.

Dust2.dk i Shanghai.

blameF er ude af majoren.

Det er den triste kendsgerning, da fnatic som det allerførste hold røg ud på røv og albuer 0-3 i Opening Stage.

Vi fangede danskeren efter det hårde nederlag, hvor han sætter ord på, hvad der gik galt mod Rare Atom.

Det korte svar er egentlig bare, at jeg tror ikke den her gruppe spillere har spillet under så meget pres før, for det var så slemt, at vi ikke engang kunne høre hinanden i freeze time.

Det var en bizar oplevelse, som blameF havde svært ved at sætte ord på. En ting er dog sikkert: Han er ikke stolt over, hvad fnatic leverede under majoren, tværtimod.

Det føltes, som om vi sad og spillede 5 mand uden mikrofoner, eller noget, så jeg ved ikke helt. Det er svært at sætte ord på.

Det eneste, der er at sige, er, at det er super skuffende. Vi viste ikke rigtig noget til majoren. Selvfølgelig er vi glade for, at vi er her. Det var selvfølgelig en stor bedrift, men det vi viser hernede er jo super pinligt, føler jeg.

Super ærgerligt og super nederen følelse, sådan er det.

Med det tidlige major-exit er der ikke mere på programmet for blameF i denne sæson.

#1(Med 55 svar)
1. december 2024 kl. 11:23
Pingomania
Stadig stærkt at kvalle sig til majoren!
Håber virkelig at du stopper med at tænke på din rating og spiller for at vinde istedet.
Held og lykke fremover
#3(Med 43 svar)
1. december 2024 kl. 12:22
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Hvad betyder det der? Han er deres entry, og har flest First Kills på deres hold, højest impact rating, næsthøjest adr, næsthøjest kpr, næsthøjest KAST.
Skriver du bare ting for at lyde dum eller? :D
#4(Med 10 svar)
1. december 2024 kl. 12:25
Hunt
Entry mod eco runder, da ikke mod våben lol
#6(Med 9 svar)
1. december 2024 kl. 12:28
AwF
Ser du overhovedet counter-strike?
#8(Med 8 svar)
1. december 2024 kl. 12:31
Hunt
Ser en del cs, gør du?
#9(Med 7 svar)
1. december 2024 kl. 12:34
AwF
Så ville du måske vide at Blamef har en åbningsprocent på over 20%? Med over 60% succesrate? Hvad mere forventer du?

Ualmindeligt uintelligent kommentar.
#10(Med 5 svar)
1. december 2024 kl. 12:35
Hunt
Hvor mange af de 20% er mod eco? Kontra køberunder

Almindeligt uintelligent kommentar fra din side af, prøv med kontekst.
#11(Med 4 svar)
1. december 2024 kl. 12:38
AwF
Ret få? I og med at hans rolle er ikke er at sidde forrest i entry packen, så er han yderst sjældent først på øko bamserne, medmindre de søger ham.

Troede du så en del CS, hvorfor ved du ikke den slags? Er spillet for hurtigt til at du kan følge med?
#12(Med 3 svar)
1. december 2024 kl. 12:40
Hunt
"Så er han yderst sjældent først på øko bamserne, medmindre de søger ham"

Slet ikke nødvendigt, blamef søger dem
#14(Med 2 svar)
1. december 2024 kl. 12:41
AwF
Det er så flot at du ved bedre end hans træner samt analytikere. Sofa fan som aldrig har rørt spillet på et niveau der giver mening, — AND IT SHOWS.
#16(Med 1 svar)
1. december 2024 kl. 12:47
Hunt
Tror ikke fnatics staff ved så godt pt, de har lige tabt til fucking rare atom...
#18(Med 0 svar)
1. december 2024 kl. 12:59
AwF
Jamen, så er Hunt fra dust2.dk da helt sikkert klogere.
#34(Med 0 svar)
1. december 2024 kl. 19:15
Pingomania
Det hedder lurk kills m8. Det er ikke særlig imponerende.
Havde været mere imponeret hvis han havde lavet en roej og gået forrest med en succesrate på 60%.

Du blander æbler og pærer sammen :)
#21(Med 20 svar)
1. december 2024 kl. 13:24
Pingomania
Det betyder at han skal tage nogle flere chancer. Feks lave retake istedet for at safe. De taber for mange maps på det.
Og så skal han spille holdkammeraternes spil og ikke sit eget. Det viser hans tal også. Hans firepower er relativ høj fordi han laver mange trades og opening kills. Ikke ligefrem stats der hjælper hans holdkammerater.
Hvis der var en score for teamwork ville han have 1/100.
Han er helt sikkert en super flink fyr og en dygtig spiller på mange måder.
Mit håb er at han lægger sit spil om og bliver major vinder
#24(Med 12 svar)
1. december 2024 kl. 13:29
AwF
“Trades og opening kills hjælper ikke ligefrem holdkammeraterne”, er det mest elendige take på Counter-Strike jeg nogensinde har hørt.
#29(Med 9 svar)
1. december 2024 kl. 17:22
eyM
Det er i hvertfald lodret forkert :D
#33(Med 8 svar)
1. december 2024 kl. 19:12
Pingomania
Hvad er så dit take på det eyM. Vi venter alle spændt på dine guldkorn.
Ud fra dine seneste kommentarer om blamef og fnatic er du enig i mig.
Jeg så også kampen på ancient. Super dumt at de lader et ninja defuse ske
#37(Med 7 svar)
1. december 2024 kl. 19:25
eyM
Mit take er… er du klar?
Trades og opening kills hjælper ret meget holdkammerater.

Hvis du vil have et grundigere svar: Jeg er slet ikke i tvivl om, det er fortjent, de ryger ud. Jeg synes bare, det er sjovt som folk mener det er blamef’s skyld når han nu netop ikke baiter på samme måde, som da han blev påduttet en caller-rolle i Astralis.
Jeg var riiiiigtig træt af at de ham spille i astralis, og nu synes jeg derimod, at han trods alt spiller som én, der vil bevise sit værd.

Så nej jeg er ikke enig med dig.
Og det eneste jeg pointerede var, at det er noget vås, at trades og opening kills ikke hjælper mates… fordi det mener jeg, det er.
#38(Med 6 svar)
1. december 2024 kl. 19:45
Pingomania
Hvordan skulle et trade kill hjælpe hans holdkammerater.
Modstanderne har jo skudt minimum 1 fnatic spiller før at blamef kan få sit trade. Du må uddybe bedre :)

Hans stats de sidste 3 måneder fortæller jo lige præcis at han stadig baiter for meget :) Det er fakta du ikke kan komme udenom.

Du ved stadig godt at trade betyder at han har gemt sig bag sin holdkammerat (som han har gjort hele sin karriere).
Også meget længere tilbage end IGL i Astralis.

Jeg ved ikke om du spiller cs selv, men jeg ville ihverfald hellere have en holdkammerat der hjælper mig med flash, crossfire ovs fremfor at gaine rating på min død med trades.

Det er jo ikke kun blameF´s skyld at de taber til majoren. Hans holdkammerater er ikke for alvor bedre. Det er måden de taber på som irriterer.
Det er nederlag der kunne have været sejre hvis de havde spillet med mere risiko på ct siden.
Og så er det irriterende at han får en rating på at spille cs på den måde. Valve burde fikse det så han ikke kan baite/booste/spare og dermed opnå en rating der er højere end hans reele værdi.
#41(Med 5 svar)
1. december 2024 kl. 19:53
eyM
Er vi enige om, at entries hjælper holdkammerater? Dét er ihvertfald fakta, du ikke kan komme udenom.

Og nej, vi er stadig ikke enige.. jeg tror, du forveksler trades med bait. Jeg har intet imod at dø, hvis maten bag mig trader. Jeg har dog noget imod at dø, hvis jeg bagefter kan se, min mate sidder og gemmer sig bag en kasse…

Der er ingen grund til at gå dybere i samtalen, for vi er grundlæggende uenige i, hvordan vi anskuer spillet.
Han stats var gode på astralis, og jeg var ingenlunde imponeret over hans spil. Hans stats er fine nu, og jeg mener, han spiller meget mere for at vinde.
#47(Med 4 svar)
2. december 2024 kl. 07:49
RasmusRoev
Jo trades hjælper holdkameraterne. Problemet er bare, at det sjælendt er den der går forest, som får benefit af det. Havde vi haft samme snak, hvis rollerne var byttet om? :)

Jeg personlig er heller ikke glad for hans spillestil, dog er den blevet bedre. Men man vinder bare ikke kampe og turneringer, når man har en spiller som ham. (sorry to say).
Igen er vi tilbage til Astralis og nu NAVI. Alle spiller for at spille hinanden, og derved vinder man lortet.
#49(Med 3 svar)
2. december 2024 kl. 09:09
eyM
Samtalen er meget dybere end den behøver for min skyld. Det eneste, jeg anfægtede var, at det er noget vås at trades og entries ikke hjælper holdet.

Og jeg forstår ikke helt, hvad du mener. “Sjældent den der går forrest, der får benefit” - hvis man vinder runden, så får alle benefit.
Og man vinder ikke kampe og turneringer med ham? Fair play - men ud fra de kampe jeg så fra dem til rmr, så var det ikke hans skyld, de røg 😄
#51(Med 2 svar)
2. december 2024 kl. 09:41
RasmusRoev
Det har du ret i :)

Netop det du skriver til sidst, er min pointe :)
Hvis du vinder gamet (og er den der går forest), er der ingen der complainer dine dårlige stats, men roser ham der vinder dine trades og får gode stats. Taber du gamet, så complainer man på ham der forest, for han har dårlige stats, men anfægter ham der trader dig og har gode stats, at han skal finde et bedre hold :)
#52(Med 1 svar)
2. december 2024 kl. 09:44
eyM
Det er der nok mange, der gør ja.. det jeg ser er dog netop at blame ikke spiller, som han gjorde på astralis. Altså jeg husker vitterligt sjældent, at han fik kills i vundne runder. Det var lige 2-3 kills hver runde, hvor han sad og sparrede. Og jeg synes bare, han spiller mere for at vinde nu.

Uanset hvad, så husker jeg ikke, at fnatic var tæt på et major trofæ, inden han tiltrådte alligevel. Så jeg tvivler på, han gør det meget værre 😄
#53(Med 0 svar)
2. december 2024 kl. 09:52
RasmusRoev
Enig. Det anfægter jeg også selv, at han spillestil helt klart er blevet bedre. Men for mig er det stadigvæk et problem :)

Nej det var de heller ikke. Langt fra!
#31(Med 1 svar)
1. december 2024 kl. 19:09
Pingomania
Wow, så glæder jeg mig til at høre på dit take omkring trades :)

Du er med på at "trade" er når en teamm8 dør og blameF så tager killed på modstanderen. Spørger fordi det lyder som om at du ikke ved noget basic om cs overhovedet.
Dvs at det ikke er blameF som ofrer sig for sin holdkammerat men kammeraten der ofrer sig for ham.
Hvem tror du får bedst rating? Ham der skyder modstanderen halvt i stykker og får en assist eller blameF der laver et trade på en mand der mangler hp i forvejen`
blameF stats de sidste 3 måneder:
Firepower 80/100 (bliver boostet af opening og trade kills)
Entrying 15/100 (Han er ihvertfald ikke den første der enter site)
Trade 73/100 (Tøs der gemmer sig bag sine teamm8s)
Opening 64/100 (han elsker jo lurk selvom den stat burde være højere)
Clutching 44/100 (Giver sig selv at den er lav når han saver så meget)
Sniping 0/100 (han er ikke lige den der samler sin m8s awp op)
Utility 55/100 (Han er ikke den store assist spiller/team m8)
Burde være
Teamwork 0/100 (måske kommer den stat en dag)

Vi kan vist nemt konkludere at han ikke er en holdspiller ud fra de stats m8.
Har du en kommentar, så prøv at kom med noget klogt istedet for en latterlig barnlig kommentar
#48(Med 0 svar)
2. december 2024 kl. 07:50
RasmusRoev
+1 se min#47. Fuldstænding enig!
#25(Med 5 svar)
1. december 2024 kl. 13:57
Johnnyw0w
Tillykke, top 10 dummeste kommentar (Y)
#26(Med 0 svar)
1. december 2024 kl. 15:43
Johnny_737
Til gengæld er "Mit håb er at han lægger sit spil om og bliver major vinder" isoleret set en ret fed linje :D
#32(Med 3 svar)
1. december 2024 kl. 19:09
Pingomania
Det er vist ikke studenterhuen der trykker hos dig johnnyboy
#55(Med 2 svar)
2. december 2024 kl. 12:44
Johnnyw0w
At trade kills er det mest fundamentale CS, i forhold til at vinde runder. Det hjælper ret meget ens hold at have en der er sikker til at trade, jeg er ikke fan af blames spillestil, men det du siger er helt forkert. Du behøver ikke svare, der er ingen pointe i at diskutere noget med en som ikke forstår spillet
#59(Med 1 svar)
2. december 2024 kl. 13:52
Pingomania
Tillykke med dagen dummeste kommentar🤘
Skulle det du siger være rigtigt, skal alle 5 have en høj trade stats, før det rigtig har værdi.

Så Et enkelt spørgsmål. Tror du at han har 73/100 i trades hvis det er ham der dør og en holdkammerat der trader ham?
Nej vel😃
Hele diskussionen går jo på at han ikke er en hold spiller.
Han er klart den med højeste trade skill på papiret på fnatic. Tankevækkende ikke.
End of discussion
#63(Med 0 svar)
2. december 2024 kl. 17:08
Johnnyw0w
Alle spiller jo ikke samme rolle haha, hvad fan ævler du om? Jeg kommenterede på dit udsagn at entries og tradekills ikke er vigtige. Absolut intet andet (y)
#56(Med 0 svar)
2. december 2024 kl. 12:56
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Do' dælme smart.
#35(Med 10 svar)
1. december 2024 kl. 19:18
Pingomania
Du modsiger dig selv Bertelsen :D
Hvis blamef er entry for dem er han godt nok dårlig. 15/100 i entrying.
DESUDEN VED ALLE AT BLAMEF ALDRIG I SIT LIV VIL GÅ FORREST FOR DET ØDELÆGGER HANS RATING.
Kom nu ind i kampen ffs
#39(Med 1 svar)
1. december 2024 kl. 19:48
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Mate prøv at læs hvad der står under den?
" How likely a player is to be the one sacrificed for his teammates. High-scoring players are those who go round risky corners first (often knowing certain death is coming), or into bomb-sites in the mid-round to make space for their star players. The score is based on traded deaths (both % and per round) and how often they are 'saved' by a teammate per round."
SCORE IS BASED ON TRADED DEATHS
Det betyder, at hvis han faktisk er succesfuld i hans opening dueller, hvilket han er, så er den score ikke særlig høj
Kom nu ind i kampen ffs
#43(Med 0 svar)
1. december 2024 kl. 22:27
Pingomania
Wow! Det er som at snakke til en dør!!
Gg
#40(Med 7 svar)
1. december 2024 kl. 19:52
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Prøv at læs under "Opening"
How likely a player is to make the difference with an early-round opening frag. Given that pros win 5v4s more than 70% of the time on average, aggression is a skillset every team needs. The score is based off of opening kills per round, and opening attempts.
Her er han 73/100. Det er den der tæller din opening kills. Men ellers godt forsøg. Du ser heldigvis RIGTIG dum ud nu :D
#42(Med 6 svar)
1. december 2024 kl. 22:24
Pingomania
Det er da dig der ser dum ud hahahaha.
Og Tak for at understøtte hvad jeg siger😃
Det er jo lige præcis lurk kills som er hvad han laver på t siden Også kaldet Solo præstationer!!
På ct siden (også kaldet forsvarssiden) er der også gode muligheder for opening kills.

Gode holdkammerater som assistere de andre har højt i entry og utilities.

Hvad skal vi bruge stats til hvis du ikke forstår dem😃
#44(Med 5 svar)
1. december 2024 kl. 22:44
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Det er fair nok at du ikke forstår CS. Men hvis du ikke forstår det, så synes jeg du skal lade vær med at kommentere på cs relateret ting. Jeg ved ikke om du prøver at rage bait, eller om du bare er utrolig uintelligent.

Jeg ved ikke hvordan du kan se ud fra de her stats, om han får dem ved at lurk eller om han får dem ved at få først når de executer. Så jeg går ud fra du bare gætter, fordi du har tydeligvis aldrig set en cs kamp i dit liv.
gyazo.com/10d559e0f257eae4cc681fd2c8cfca26

Du kan jo også se, hvor mange der er uenige med dig ;)
#46(Med 4 svar)
2. december 2024 kl. 04:29
Kristja
Jeg er overbevist om, at Pingomania og Kakkelborg er de 2 nyes AIs sat ind for at konkurrere med Hunt... Det er jo galimatias 🤣
#50(Med 1 svar)
2. december 2024 kl. 09:18
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Det er helt vanvittigt. Altså Pingomania har også kun været medlem 7 mdr, og har flere kommentare end dage han har været medlem. Tror sku ærligt bare ham og Kakkelborg er her for at ragebait folk xd
#61(Med 0 svar)
2. december 2024 kl. 15:14
eyM
Hunt har 4,5 kommentar i gennemsnit pr dag igennem de 4 år, han har været medlem… ingen over, ingen ved siden af!
#57(Med 1 svar)
2. december 2024 kl. 13:01
Hunt
Det er for at udligne det lort som wekz og co lukker ud :)
#60(Med 0 svar)
2. december 2024 kl. 15:00
Kristja
Haha der er rigeligt af om buddet i hvert fald 😂
#7(Med 10 svar)
1. december 2024 kl. 12:29
AwF
Se nu manden spille før du siger dumme ting.. Du fremstår som en der ikke ser hans kampe.
#13(Med 9 svar)
1. december 2024 kl. 12:41
Hunt
I lige måde

Hvis han var så god, hvorfor blev han så bænket i astralis? Et astralis der sejler rundt, men stadig så på blamef og tænkte "nah, nej tak"
#15(Med 7 svar)
1. december 2024 kl. 12:42
AwF
Fordi der var rolle clash Hunt? Er det nu også svært at forstå?
#17(Med 5 svar)
1. december 2024 kl. 12:47
Hunt
og så vælger man at bænke "den åh så gode blamef med de åh så gode stats?" Hvorfor dog det..
#19(Med 4 svar)
1. december 2024 kl. 13:00
AwF
Skulle man bænke en man lige har købt fri fra kontrakt? Kom nu lige lidt Hunt.. Troede der var flere brikker at rykke med hos dig.
#20(Med 3 svar)
1. december 2024 kl. 13:15
Hunt
Hvorfor købte de så en fri, når de vidste der kom de problemer?

Burde nogen af de mange ansatte i Astralis ikke gøre eller sige noget?
#22(Med 0 svar)
1. december 2024 kl. 13:27
AwF
Jo, men hvad har det med Blamef’s evner at gøre at Astralis ledelse fejler?
#45(Med 1 svar)
2. december 2024 kl. 04:22
Kristja
BlameF ønskede ikke at være IGL, device ønskede det angiveligt i stedet for, omend jeg også tror han blev påtvunget det lidt. BlameF's kontrakt var tæt på udløb, de havde lige brugt en hæftig sup penge på stavn og jabbi. Det er ret oplagt at de så vælger den yngre spiller, som de lige har betalt boksen for...

Desuden er det godt han ikke er at finde hos den synkende skude. De formåede aldrig at bruge ham korrekt.
#54(Med 0 svar)
2. december 2024 kl. 11:42
Hunt
Mit spørgsmål var meget ironisk ment, som i hvorfor ville nogen nogensinde bænke verdens bedste blamef...
#36(Med 0 svar)
1. december 2024 kl. 19:25
Pingomania
Vil du kalde det rolle clash når han først fik chancen som stjernespiller men Astralis fungerede ikke som hold og der var en masse klager om ham fra holdkammeraterne.
Så valgte man at promote blameF til IGL og sætte sin 5 mands rooster som han ville have det. Selvfølgelig pga hans gode rating.
Det gik heller ikke.
Så havde de ikke anden udvej end at sparke ham ud.

Hvordan du nogensinde får det til rolle clash er ret morsomt :)
Og det lyder altså ikke som om at du kender din blameF historie m8.
Just saying. Hvis du vil battle mig på ovenstående argument så skal du have mere insider viden end mig. Det tvivler jeg på at du har.
Så et godt råd. Mindre offensiv i dine kommentarer når du ikke ved hvad du snakker om
#27(Med 0 svar)
1. december 2024 kl. 15:44
Johnny_737
En del af grunden var vel at det ikke fungerede med ham som IGL på det hold.
#2(Med 2 svar)
1. december 2024 kl. 12:16
kagemandtoga
Vildt nok presset kom nu, tænker presset burde være på det højeste til kval
#5(Med 1 svar)
1. december 2024 kl. 12:26
Hunt
Der sad en fuld arena og holdte med Rare Atom, det giver trods alt noget pres på fnatic.

Fx som da simple gik helt i stykker til Rio majoren mod Furia, fordi der ikke var fans i ryggen på ham, med imod ham. (Obv modsat Heroic som godt kunne klare det pres, åbenbart der og ingen andre steder..)
#30(Med 0 svar)
1. december 2024 kl. 18:44
kagemandtoga
ved sku ikke. pengene var tjent hjem der de kvalificerede sig til majoren, tvivler på at Fnatic regnede med at nå langt
#23(Med 3 svar)
1. december 2024 kl. 13:27
Thuumes
hunt må være dust2's svar på black friday ;D
#28(Med 0 svar)
1. december 2024 kl. 17:21
eyM
🤣🤣
#58(Med 1 svar)
2. december 2024 kl. 13:02
Hunt
Du er vel dust2 svar på en puase klovn
#62(Med 0 svar)
2. december 2024 kl. 16:31
soga
Hov hov du kan ikke bare stjæle mine ord om dig
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.