device var tilbage på serveren for første gang siden begyndelsen af november.

Vildt device-comeback baner vejen for Astralis-sejr

Den danske superstjerne var i hopla onsdag eftermiddag.

Astralis har netop fået en god start på 2025, efter de slog Wildcard i årets første kamp ved BLAST Bounty.

device var for første gang siden BLAST Premier World Final i november tilbage på serveren, og hvis nogen tvivlede på den danske superstjernes form, så fik han fra første færd slået fast, at han var tilbage.

På kampens første map, Inferno, gjorde den 29-årige dansker fuldstændig, hvad der passede ham, og Wildcard kunne blot se til, da Astralis løb med de 13 runder og første map 13-8.

Efter Inferno kunne device notere sig en rating på 1.94, en ADR på 130 og en score på 27-10.

Holdene fortsatte opgøret på Mirage, og her ville resten af holdet også lege med.

Mens Staehr, jabbi og stavn skød fra sig på T-siden, så var cadiaN i hopla på CT-siden, og det var derfor en holdindsats, der trak sejren i land for Astralis, som vandt mappet 13-5 og dermed 2-0 samlet.

Astralis
2 - 0
Wildcard
Alle maps
Astralis K - D +/- ADR KAST Rating 2.1
Danmark Nicolai 'device' Reedtz 40 - 20 +20 106.9 79.5% 1.62
Danmark Martin 'stavn' Lund 31 - 20 +11 89.7 87.2% 1.50
Danmark Victor 'Staehr' Staehr 32 - 23 +9 91.7 84.6% 1.37
Danmark Jakob 'jabbi' Nygaard 29 - 19 +10 73.5 74.4% 1.20
Danmark Casper 'cadiaN' Møller 28 - 19 +9 71.7 82.1% 1.19
Wildcard K - D +/- ADR KAST Rating 2.1
Sverige Love 'phzy' Smidebrant 24 - 33 -9 74.3 53.8% 0.80
USA Josh 'JBa' Barutt 22 - 29 -7 64.1 64.1% 0.80
Sverige Tim 'susp' Ångström 21 - 35 -14 65.3 66.7% 0.71
Canada Peter 'stanislaw' Jarguz 16 - 29 -13 56.6 66.7% 0.68
Aran 'Sonic' Groesbeek 18 - 35 -17 59.6 56.4% 0.61

Sejren sender Astralis videre i BLAST Bounty, mens Wildcard er ude af turneringen.

#1(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 14:01
Madsen
Shit han var varm🔥
#2(Med 5 svar)
15. januar 2025 kl. 14:01
JakobHelms
Stilrent. Så må vi se om de holder formen. Dejligt at device i det mindste starter året med en banger :-).
#12(Med 4 svar)
15. januar 2025 kl. 14:12
Udknud
Jacob, har du set at unranked events tæller med i VRS indtil videre?
Det er en lille katastrofe som ruller derudaf. Klart imod reglerne og jeg vil tro at det hele skyldes at Valve ikke har opdateret deres kode til at ekskludere unranked matches ved VRS beregning.
Hvis altså hltv overhovedet leverer ranked/unranked parametren i deres dataset som VRS beregnes ud fra..

I hvert fald en katastrofe!
ATOX er strøget op som nr 21(!!!) på VRS via unranked LAN wins.
Det betyder sandsynligvis at cct og Sashis LAN event i Barcelona og alt andet vil tælle med indtil Valve og hltv får fikset det her.

Jeg tvivler på det er "intentional" da det er stik mod reglerne og hltv har gjort en indsats for at markere turneringerne specifikt som unranked.

Nå, lidt et sidespring, men jeg har ikke andre at snakke med det om.. haha 😉
#18(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 14:19
Udknud
Det kunne være interessant at høre om nogen ved noget??
Jeg læste at frost and fire tæller med er med vilje selv om det er imod reglerne og den er da også markeret som ranked.
Men de her Kina LANs er specifikt markeret som unranked, så det virker som om det heller ikke er valves intention at de skal tælle med.

Det kan få meget stor betydning for invites, så forhåbentlig bliver det fixet asap.
#19(Med 1 svar)
15. januar 2025 kl. 14:21
JakobHelms
Ja, jeg har godt set, at der er fejl i dataen/databehandlingen. Ikke super overraskende, men jeg regner med, at Valve bare lydløst fixer det, ligesom dengang ECSTATIC stod med minuspoint for at tabe en showmatch :-). Vi kommer nok til at se en korrektion, også at point fra Frost and Fire bliver fjernet.
#29(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 14:29
Udknud
Jeg vil tro at hvis de fikser det inden februar invitation ranking, så kan de slippe afsted med at ikke ret mange opdager det for alvor.
Men allerede nu har de publiceret en ny live ranking på GitHub med de her fejl i. Skal de så genberegne de rankings når der har fikset det..
#109(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 19:17
RasmusRoev
Vi andre kan godt lide disse sidespring. Det er fed info. Keep up! <3
#3(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 14:01
mad0
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
God start, device maskine!
#4(Med 77 svar)
15. januar 2025 kl. 14:02
Hunt
Heldigvis er astralis stadig bedre end tier 3 NA, positivt
#8(Med 16 svar)
15. januar 2025 kl. 14:07
Nill3r
Husk denne her besked jeg skrev til dig d. 6 december :-)

“ Sommetider skal man også se indad. Hvis folk gang på gang bliver stødt/irriteret over dine kommentarer, burde du begynde at se indad og spørge dig selv, om det ikke er måden hvorpå du skriver. Bare et godt råd - du kan bruge det eller lad være.”
#10(Med 7 svar)
15. januar 2025 kl. 14:11
Hunt
Er du blevet stødt/irriteret over min kommentar nu her?
#28(Med 6 svar)
15. januar 2025 kl. 14:29
Nill3r
Nej jeg er ikke - jeg bliver heldigvis ikke nemt stødt. Men der sidder nok nogle derude og synes, at den kommentar er lidt malplaceret. :-)
#32(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 14:42
Hunt
Din kommentar er lidt malplaceret :)
#44(Med 4 svar)
15. januar 2025 kl. 14:49
Hunt
Hvorfor så din kommentar hvis ikke du er blevet stødt, nu antager du jo bare at nogen nok bliver stødt.. før nogen overhovedet er blevet stødt, altså du er blevet stødt, på andres vegne fordi de måske bliver stødt.

Jo men cool nok.
#128(Med 3 svar)
15. januar 2025 kl. 20:25
Dennis
Double commenting, er der ingen der bider på dine baits for tiden?
#131(Med 2 svar)
15. januar 2025 kl. 20:27
Hunt
Godt bidrag fra dig også! Hvad synes du om kampen i dag?

Eller er du bare her for at brokke dig eller blive stødt på andres vegne, hvis de nu skulle blive stødt?
#136(Med 1 svar)
15. januar 2025 kl. 21:01
Dennis
Jeg er udelukkende på dust2.dk for at genere dig. Det ved du da godt?
#137(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 21:09
Hunt
Jojo, det kan jeg se.

Hvad synes du om kampen i dag?
#15(Med 5 svar)
15. januar 2025 kl. 14:16
RasmusRoev
Dont <3 Vi er kun på 13 kommentarer lige pt. Ikke bring det op på endnu 50+ :p
#34(Med 4 svar)
15. januar 2025 kl. 14:43
Hunt
Jeg skriver en fair kommentar, endda positiv. Alt det andet er sgu ikke mig :)
#39(Med 1 svar)
15. januar 2025 kl. 14:44
RasmusRoev
Det jo en kæmpe stikpille. Bare se effekten af den. Igen som en skriver. Kig indaf <3
#43(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 14:47
Hunt
Det har intet med mig at gøre, den kan du tage med de folk der blev sure..
#188(Med 1 svar)
16. januar 2025 kl. 19:22
_Jeppe_
"Positiv" hahaha lad nu være med at sig sådan noget der. Det decideret løgn jo
#191(Med 0 svar)
16. januar 2025 kl. 19:29
Hunt
Fedt bidrag fra din side!
#47(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 14:54
Danovitsj
Du er godt nok ømskinnet. Jeg tror du er en den eneste der er blevet fornærmet
#115(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 19:33
Johnny_737
Ærligt, jeg holder med Astralis men synes sgu #4 er fin banter :)
#14(Med 6 svar)
15. januar 2025 kl. 14:16
massim
Uheldigvis kommer du stadig med latterlige input.
Kan selvfølelig godt forstå din dag er blevet dårlig nu hvor Astralis vandt :)
#35(Med 5 svar)
15. januar 2025 kl. 14:43
Hunt
Jeg skriver en positiv kommentar, det er DIG som er latterlig her :)
#75(Med 4 svar)
15. januar 2025 kl. 16:29
massim
Åh lille pus ikke så sur :) Hvorfor er jeg latterlig?
Positiv? du smider en stikpille så snart du øjner muligheden
med fred med det Astralis vandt så all good :)
#78(Med 3 svar)
15. januar 2025 kl. 16:31
Hunt
Astralis vandt, jeg skrev en positiv kommentar og nu er du her og er sur?
#89(Med 2 svar)
15. januar 2025 kl. 17:16
massim
Nej det jo det jeg siger lille ven Astralis vandt jeg er happy. ja fair du skrev positivt med en lille stikpille så ;)
#130(Med 1 svar)
15. januar 2025 kl. 20:26
Dennis
Elendigt bait. Hop lidt af, arbejd lidt mentalt på dit næste step, og kom tilbage stærkere. Please.
#135(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 20:51
massim
lol :D
#16(Med 30 svar)
15. januar 2025 kl. 14:17
RasmusRoev
Så da de slog NAVI var de bedre end tier 1? Eller hvordan skal det forståes? :)

Jeg synes personligt det er dejligt at Astralis tog denne i hus, også uden de helt store problemer.
#36(Med 29 svar)
15. januar 2025 kl. 14:43
Hunt
Ja, klart, Astralis #1!! to the stars
#37(Med 28 svar)
15. januar 2025 kl. 14:44
RasmusRoev
Læste du hvad jeg skrev? :)
#46(Med 27 svar)
15. januar 2025 kl. 14:52
Hunt
Troll logik? Ja, klart, Astralis #1!! to the stars
#53(Med 26 svar)
15. januar 2025 kl. 15:42
AP7
Hvad er dit problem?
#55(Med 25 svar)
15. januar 2025 kl. 15:52
Hunt
Hvad er dit?

Sej kommentar alligevel
#90(Med 24 svar)
15. januar 2025 kl. 17:16
AP7
Jamen mit problem er din attitude.

Hvad er dit problem?
#93(Med 23 svar)
15. januar 2025 kl. 17:58
Hunt
Mit problem er din attitude.
#103(Med 18 svar)
15. januar 2025 kl. 19:04
AP7
Har du det hårdt Bao?
#114(Med 17 svar)
15. januar 2025 kl. 19:31
Hunt
Hvem er Bao?
#139(Med 16 svar)
15. januar 2025 kl. 21:30
AP7
Bao for fa’en..
#144(Med 15 svar)
15. januar 2025 kl. 21:45
Hunt
Bao Dai var Vietnams sidste kejser. Han bestred embedet fra 1926 og frem til 1945, hvor han abdicerede efter Japans magtovertagelse under pres fra befrielsesfronten Viet Minh.

Bao Dai, som var kendt for at føre en playboy-tilværelse, blev i årene 1949 til 1955 atter statsoverhoved for staten Vietnam, hvorefter han ved en folkeafstemning blev afsat. Herefter levede han i eksil i Frankrig.
#145(Med 14 svar)
15. januar 2025 kl. 21:54
AP7
Er du opkaldt efter ham?
#146(Med 13 svar)
15. januar 2025 kl. 22:35
Hunt
Det antager jeg ikke, eftersom vi ikke har samme navn. Men har som sådan aldrig spurgt min mor, om jeg er opkladt efter en kejser fra Vietnam.
#147(Med 12 svar)
15. januar 2025 kl. 22:57
AP7
Okay Bao
#148(Med 11 svar)
15. januar 2025 kl. 23:00
Hunt
Ved ikke hvem Bao er, men du virker glad for ham. Håber du finder ham!
#149(Med 10 svar)
15. januar 2025 kl. 23:01
AP7
Du virker til gengæld ikke særlig glad :)

Håber 2025 bliver et bedre år for dig Bao.
#150(Med 9 svar)
15. januar 2025 kl. 23:07
Hunt
Igen, håber du finder ham. Måske du skulle andre steder end her?
#152(Med 8 svar)
15. januar 2025 kl. 23:19
AP7
Er du glad?
#153(Med 7 svar)
15. januar 2025 kl. 23:26
Hunt
Det var et dybt spørgsmål, men ja, jeg er glad pt. Er lige blevet forfremmet på mit arbejde og har lidt ferie nu her, så jo, jeg er glad nok pt.

Hvad med dig, er du glad?
#175(Med 1 svar)
16. januar 2025 kl. 11:14
AP7
Ja :) Synes dog det er mærkeligt du lyver Boa.
#184(Med 0 svar)
16. januar 2025 kl. 17:05
Hunt
Smut du ud og find Boa :)
#180(Med 4 svar)
16. januar 2025 kl. 15:37
Madsen
Hvad arbejder du med? :)
#185(Med 3 svar)
16. januar 2025 kl. 17:06
Hunt
Data analytics for visit Danmark, i samarbejde med lignende organisationer fra andre lande.
#186(Med 0 svar)
16. januar 2025 kl. 17:36
Madsen
Fedt
#187(Med 1 svar)
16. januar 2025 kl. 17:39
JakobHelms
Altså VisitDenmark?
#190(Med 0 svar)
16. januar 2025 kl. 19:29
Hunt
Yes
#189(Med 3 svar)
16. januar 2025 kl. 19:24
_Jeppe_
Kæft en voksen-baby du er. Frygteligt at læse. Det som at båndoptage en dialog fra børnehaven, hver gang du skriver noget herinde
#192(Med 2 svar)
16. januar 2025 kl. 19:30
Hunt
Fedt indslag fra din side igen, hvad synes du om kampen i går?
#193(Med 1 svar)
16. januar 2025 kl. 19:55
AP7
Hvad synes du om din ageren her på siden?
#196(Med 0 svar)
16. januar 2025 kl. 22:17
Hunt
Er kæmpe fan!

Hvad synes du om din?
#51(Med 19 svar)
15. januar 2025 kl. 15:31
Pingomania
Hvor meget astralis er det egentlig lige?
Coren er 3 heroic spillere..
Lidt kuriøst at heroic ikke er dansk og astralis basicly er heroic..
#66(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 16:13
Bjelanden
Det er vel 100% Astralis, eftersom alle spillerne sjovt nok er i samme organisation, som sjovt nok hedder Astralis? 😂😂

Falcons er vel hellere ikke 60% heroic, 20% Falcons og 20% G2?? 😂😂😂 ...
#67(Med 17 svar)
15. januar 2025 kl. 16:16
Thuumes
Hvor meget er Falcons lige? Latterlig kommentar
#69(Med 16 svar)
15. januar 2025 kl. 16:21
Pingomania
Falcons opkøbte jo først ENCE coren og sidenhen Heroic coren.
Falcons er ex-heroic ligesom Astralis er ex-heroic.

Jeg forstår bare ikke hvordan alle astralis-fanboys klapper i deres små hænder over deres hold.

Dev1ce er den eneste at klappe af..

Det svarer jo til at FCK købte 7 af Brøndbys spillere og lod dem starte.

Hvilke FCK fans ville acceptere det?
#73(Med 15 svar)
15. januar 2025 kl. 16:29
Thuumes
Lol 😂😂😂

Med den tankegang, så bliver der sgu et hårdt liv for dig mester. Lad os da håbe du finder dig en kæreste der aldrig har haft en kæreste før ;)
#80(Med 14 svar)
15. januar 2025 kl. 16:35
Pingomania
Lagde du lige 2 og 2 sammen Thuumes😁
Den punchline du kom med skal jeg fortælle til min kone og børn når vi sidder og spiser aftensmad😁😅

Drager du paraller til dit eget liv?

Nu er facts jo sådan at astralis har kørt deres hold i sænk igennem et par år nu og har derfor opkøbt heroics core der har ligget #1 i verden.
De fleste hardcore fans ville hade det..

Min mening er at astralis endnu engang kører med et dødt lineup.

Ved ikke hvad din er? Men jeg tror ikke at du tænker så langt. Fair nok, unge mennesker skal leve deres liv
#82(Med 13 svar)
15. januar 2025 kl. 16:42
Thuumes
Du mener at Astralis skulle spille med dupreeh og xyp? 😂

Kan slet ikke se din pointe, what so ever 😂 real Madrid køber Mbappe, skulle man hade det? Forstår dig slet ikke.

Astralis vil være fuldt dansk hold ' skal de selvfølgelig være' de finder de bedste danske spillere, om det så er Heroic, g2,FaZe man køber fra er sgu da lige gyldigt. Lol
#104(Med 12 svar)
15. januar 2025 kl. 19:06
Pingomania
Nej hvorfor skulle astralis spille med 2 washed spillere? Astralis skulle nok have købt fra alle andre hold end heroic. Endnu bedre givet en af deres unge spillere chancen.

Real Madrid er en spansk klub som handler i en fransk klub. Det har da intet med rivalisering at gøre m8.

Rivalisering er manchester united mod liverpool, real Madrid mod Barcelona, FCK mod Brøndby og Astralis mod heroic.

Fedt at astralis kører fuld dansk, men det er da LANGT fra de 5 bedste danske spillere🤣
Jeg kan være med på dev1ce og måske stavn. Thats it.
#132(Med 5 svar)
15. januar 2025 kl. 20:28
Dennis
Man frygtede lidt at ting ville ændre sig i 2025, men du er stadig uudholdelig at høre på. Prøver du at slå din 2024 rekord på at have dårlige takes?
#157(Med 4 svar)
16. januar 2025 kl. 07:14
Pingomania
Så er "Dennis the Troll back in business"
Fedt at høre fra dig, men hvis du vil nomineres til årets bruger på dust2 2025, så skal du nok snakke mere fagligt end at snakke om dårlige takes.
#178(Med 3 svar)
16. januar 2025 kl. 14:04
Dennis
Det er bestemt ikke en pris jeg går efter. Alle ved at jeg allerede er det. Med det gylle du lukker ud, skal du vist ikke snakke om faglighed.

Men kan man forvente andet af double digit IQ'ers? Og ja, det var bestemt et kompliment.
#198(Med 2 svar)
17. januar 2025 kl. 07:23
Pingomania
Hvordan lukker man en troll ned bedst?

Man tier dem ihjel
#205(Med 1 svar)
17. januar 2025 kl. 17:24
Dennis
Alligevel kan du ikke modstå fristelsen for at svare. Rent free.
#206(Med 0 svar)
18. januar 2025 kl. 09:44
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Enten så er Pingomania Hunts nr 2 bruger, ellers så ser han bare utroligt meget op til Hunt, han bruger akkurat samme vendinger og principper som Hunt, så måske han egentlig bare er verdens største “Fanboy”
I øvrigt skræmmende at en med kone og børn bruger så meget tid på nettet, på at diskutere ligegyldige ting hvor han kun prøver at være flabet, samtidig med han bruger ord som
“ Fanboy, m8, washed “ som kun er ord 16 årige teenagere bruger, det sku lidt skærmmende 😂
#140(Med 5 svar)
15. januar 2025 kl. 21:32
RasmusRoev
Tror faktisk liquid vs Astralis har været større rivaler end Heroic og Astralis :)
#156(Med 4 svar)
16. januar 2025 kl. 07:12
Pingomania
Det kan sagtens være😃
Men så må vi være en del år tilbage og et liquid hold der var internationalt.

Det fede ved heroic vs astralis har været at det er danske spillere mod danske spillere. Det giver bare den ekstra kant!
Især som nu hvor astralis og heroic mere eller mindre er merged sammen.
#159(Med 3 svar)
16. januar 2025 kl. 07:55
RasmusRoev
Helt enig! :) Det gav da meget mere kant.
Og spørgsmålet er vel, om de stadigvæk er rivaler? Det hænger jo lidt sammen med vores snak omkring core og hvad er Astralis egentlig? Er det de 5 gutter der vandt alt, eller den org der sejler? :P
#165(Med 2 svar)
16. januar 2025 kl. 08:55
Pingomania
Meget retorisk fin tanke😃

Jeg hælder mest til at astralis er den org der sejler for tiden. Men stadig det førende og ypperste inden for dansk cs.
Så vidt jeg ved overtog astralis ikke en 3 eller 5 mands core da de havde deres vinderhold. De byggede selv holdet op. Det er forskellen på dengang og så nu hvor de "bare" har købt deres rival hold ud.

Som førende dansk hold har astralis også en forpligtelse til at føre nye unge spillere frem. Det er også grunden til at de har et akademi hold.
Men hvor er talenterne henne?
Altekz som måske det største talent (sammen med br0) er i sashi men han skulle have været en del af astralis main hold nu.
Astralis ledelse har virkelig sovet i timen og det gør ondt som dansk cs fan at se på.

Men fed snak😃
#172(Med 1 svar)
16. januar 2025 kl. 09:56
RasmusRoev
Spot on! :)

For mig burde de have bygget talenter op omkring device. Men problemet er nok device som "leder", der virker han godt nok ikke stærk. Og her er Cadian eller sågar glaive jo dygtige.

Valve spænder dog lidt ben for det med talenter, da du skal have de skide point som alle snakker om, for at holde dig i de store turneringer.
#173(Med 0 svar)
16. januar 2025 kl. 10:05
Pingomania
Jeg skulle lige til at sige det 😃
Dev1ce bliver DEADLY under cadians vinger!

Det kommer de til at vinde mange kampe på😃
#92(Med 1 svar)
15. januar 2025 kl. 17:59
9600BAUD
Heldigvis er du en smule klogere end vådt bølgepap, positivt <- kopierede din idé og tænker at du også er vildt glad for at læse denne, ifølge dig, positive kommentar :)

OT, virkelig stærkt af dev1ce og mere aggressiv spillestil end normalt! Måske tilfældigt eller måske er det Cadian der forsøger at få dev1ce til at justere spillestilen lidt. Timing og den måde Astralis spillede hinanden gode på virkede bedre. Kun en enkelt kamp, men trods alt en positiv start på 2025. Vildt at de nu er tre, der skiftes til at købe en AWP og tage en runde med den store grønne!

Mirage var tydeligt perma ban, som Wildcard havde på eftersom de nok ikke har trænet Train endnu.

Det bliver spændende om Astralis kan køre videre med denne stil, med stærkeste setup uden spillere der er helt eller delvist skadede.

Sgu lidt komisk at se hvor hårdt det tager på to brugere herinde at Astralis slog et hold der ellers har set gode ud. Jeg var ikke sikker på at Astralis ville tage den og i hvert fald ikke så nemt!

/baudie
#95(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 17:59
Hunt
Fedt du lige siger noget omkring cs faktisk, det er fedt at se du bidrager med andet end at trolle!

Godt arbejde mester, marginalt bedre end vådt bølgepap kunne havde gjort! :)
#5(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 14:03
kagemandtoga
Device var Inferno
#6(Med 1 svar)
15. januar 2025 kl. 14:04
Udknud
Yes hvor godt 💪
En pligtsejr vil vi selvfølgelig sige nu, men der er bare ikke noget som vi fans kan tage for givet mere.

Så virkelig stærkt at gutterne klarede første hurdle her i overbevisende stil.

Og så ovenikøbet over en noget højere rangeret modstander 😉
#9(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 14:10
RasmusRoev
Bestemt en pligtsejr. :)
Synes dog det så rimeligt ud. Dog synes jeg stavn missede meget på inferno. Men der blev lavet gode calls på mirage. Det så ret lækkert ud :)
#7(Med 36 svar)
15. januar 2025 kl. 14:06
bimse
Det var jo ikke ligefrem fordi, at de spillede helt vanvittig CS, wildcard var jo bare forfærdeligt dårlige på mirage, fy for satan. Kunne være, at de skulle perma banne den igen! XD
#11(Med 33 svar)
15. januar 2025 kl. 14:12
Hunt
Ved ikke hvad du forventer af tier 3 NA hold tbf.. Tydeligvis for meget
#20(Med 32 svar)
15. januar 2025 kl. 14:21
bimse
De kvallede da til major og slog Passion UA, VP og Fnatic - derudover kvallede de til majoren ved at slå 9z og Team Liquid - og de har lige vundet en turnering mod T2 EU hold, så ved ikke, hvad du fisker efter her. Tror dog det her svar må kvalificeres som 0/8 ragebait tbh
#26(Med 29 svar)
15. januar 2025 kl. 14:29
zwank
Nej nej, du må forstå, at alle hold der taber til Astralis er tier 3.
#52(Med 28 svar)
15. januar 2025 kl. 15:33
Pingomania
Du mener heroic da astralis core er 3 heroic spillere...
#56(Med 27 svar)
15. januar 2025 kl. 15:52
zwank
Nej, jeg mener Astralis. Du kan tydeligt se der står Astralis på match pagen.
#65(Med 26 svar)
15. januar 2025 kl. 16:06
Pingomania
Der står også Heroic når de spiller selvom vi alle godt ved at det er en SANGAL core..

Ked af at breake det for dig men Astralis er et heroic hold i forklædning..
#91(Med 4 svar)
15. januar 2025 kl. 17:35
zwank
Vi er knap nok inde i 2025, men jeg tror allerede du har et af de dummeste takes for året.
#94(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 17:59
Vinther
+1
#96(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 18:10
warwhale
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Det virker lidt som en hunt/madsen wannabe.
#98(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 18:17
RasmusRoev
Fuldstændig enig. Jeg måtte svare på min tlf, fordi det simpelthen er det dummeste.
#133(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 20:29
Dennis
Jeg er glad for at jeg ikke er den eneste der tænkte det... (#134)
#97(Med 20 svar)
15. januar 2025 kl. 18:16
RasmusRoev
Ej du skal da stoppe?
Sådan er Cs? Så vitality var heller ikke vitality? Men Astralis der vandt som fransk org? Du får det hårdt i Cs verdenen 😂🙏
#102(Med 19 svar)
15. januar 2025 kl. 19:01
Pingomania
Vitality havde så kun magisk og dupreeh fra astralis.. det bliver en lang samtale hvis du kun kan tælle til 2..

Der skal være 3 tidligere Astralis spillere for at Vitality overtager en astralis core..

Sig til hvis der er andet jeg skal afklare for dig😃
#105(Med 18 svar)
15. januar 2025 kl. 19:08
RasmusRoev
Core eller ej, så var der trods-alt 2 spillere og en træner? Så det er ikke et problem, men tre spillere er for dig?

Om du skal afklare mere end mindre for mig, det ved jeg ikke. Men som jeg skriver længere nede, så får du det svært i cs verdenen (vi er flere der skal vende os til forskellige ting i esport). Når du ser sådan på tingene.
#110(Med 17 svar)
15. januar 2025 kl. 19:18
Pingomania
Nu er reglerne i cs at der skal 3mand til en core..

Tænker at du får det mere svært i cs verdenen hvis du ikke engang kan reglerne eller vil anerkende dem.

Vitality har aldrig på papiret været en gammel astralis core. Vil du bruge fakta mod mig som argumentation, så er du nødt til at have fakta som rent faktisk er fakta m8. Ellers er cs verdenen jo anarkistisk
#111(Med 16 svar)
15. januar 2025 kl. 19:21
RasmusRoev
Jeg snakker ikke regler! Jeg snakker din måde at hate et hold på efterfølgende! Ved da godt at der skal 3 til en core, og derved også kan danne flag efter dette (har været snakket meget).
#112(Med 15 svar)
15. januar 2025 kl. 19:25
Pingomania
Er det hate fordi ar jeg pointerer at astralis mere eller mindre er ex-heroic?

Er det også hate at jeg ikke forstår at astralis stadig har den samme fan gruppe?

Du må lige uddybe m8.

Jeg hater ikke på astralis.
Astralis har altså ødelagt det for sig selv..

Du må gerne citere mig for at jeg mener at det nuværende astralis mandskab er et dødt lineup.
Det er en professionel vurdering og ikke hate.
#141(Med 14 svar)
15. januar 2025 kl. 21:36
RasmusRoev
Det er da en fin pointe, og det kan du have ret i. Men at diskutere det herinde? Der står jo "Astralis" så det er jo Astralis :) Om så hele Heroic holdet jo joinede Astralis, så er det altså Astralis.
Kan sagtens følge dig, intet der. Men det minder lidt om samme diskussion om holdet var dansk eller ej, når der var 3 spillere på. Reglen sagde at det var sådan, men folk havde svært ved at forstå.

Astralis har ødelagt meget. Bestemt! Og lavet mange fejl. Bestemt! Men som du selv siger, er man fan, så er man fan :) Jeg er også stadigvæk fan af Fc Barcelona, selvom iniesta, messi, xavi og alle disse ikke er der længere:) Nu nyder jeg bare nogle nye, og nogle ældre spillere fra andre hold. Om så Ronaldo joinede Fc B, ville jeg jo stadigvæk holde med klubben? Eller er vi helt uenige her :)
#158(Med 13 svar)
16. januar 2025 kl. 07:35
Pingomania
Vi er ikke helt uenige der😊
Jeg skiftede faktisk fra Barcelona til real Madrid tilbage i 90'erne da Michael Laudrup rykkede klub. Jeg var ikke så gammel, så det gav mening dengang. Holder stadig med real Madrid den dag idag.

Jeg holder også med manchester united siden 1992.
Men de år hvor david de gea vogtere buret, boykottede jeg alle kampe da klubben kørte med et dødt lineup og selv den største idiot kunne se at han ødelagde klubben.
Der er ikke noget der som sådan er rigtig eller forkert i den sammenhæng.

Min pointe er bare at astralis fans burde være mere kritisable for den måde astralis kører deres hold.

Jeg havde 100% boykottet FCK i en periode, hvis størstedelen af holdet bestod af tidligere Brøndby spillere.

Jeg savner lidt vildskab og liv fra dust2s astralis brugere.
Istedet for at alle bare accepterer at astralis kører videre som det gamle heroic hold bare med en bedre awp.

Udover det er jeg træt af at astralis ledelse ikke kan finde ud af at sætte det bedste hold.
Tydeligt for alle at der skal udskiftninger til.
- staerh som minimum.
- cadian og jabbi på den lange bane
#160(Med 0 svar)
16. januar 2025 kl. 07:59
RasmusRoev
For det første - tak for en fed debat / og god tone! :)

Jeg er faktisk overraskende meget enig i det du siger. Og finder faktisk dit boycut ret interresant. For Astralis fan er måske lidt nogle "Ludere" der bare æder alt råt. Jeg tror bare fanbasen er for lille og esport er for småt, til at man tør hate så meget. Så "vi" prøver altid at være positive, selvom de virkelig er trådt så meget i spinaten de sidste mange år.

Dog tror jeg der alligevel er mange skeptiske fans, og fans der sagtens kan se, at deres valg er lort, og deres org/hold ikke køre som det burde. Men mange af disse discussioner bliver revet væk (lidt grundet Hr.Hunts inspark for at få en træls debat igang).

I min optik mangler vi flere af (min type) der siger både godt og dårlige ting og de forskellige orgs og hold. :)

Jeg sidder faktisk med tanken om, at snappi eller hooxi faktisk skulle have joinet i stedet for cadian. Men lad os se. Som dansker håber jeg på det bedste! :)
#163(Med 11 svar)
16. januar 2025 kl. 08:49
9600BAUD
Det er sgu lidt komisk. Du mener selv at det giver super god mening at skifte hold, pga en enkelt spiller skifter til den største rival - og samtidigt at du 100% havde boykottet, hvis FCK havde over halvdelen af tidligere BIF spillere (uden præmissen, at der er 11 spillere i fodbold og det ville kræve hele 6 spillere der skifter og det vel aldrig nogensinde er sket i fodbold, så rimelig gratis at skrive det).

stavn og jabbi ønskede selv at skifte til Astralis. Hvorfor mon?
Cadian havde vel heller ikke en bedre mulighed efter Liquid end at forsøge at håbe på Astralis.
Det havde da netop været kritisabelt at forsøge med flere forsøg ala lucky, farlig, konfig osv. når nogle af de bedste danske spillere tilbyder sig. Udvalget af top CS spillere er altså meget begrænset, når man fastholder at være 100% dansk og du mener så at Astralis derudover skal se bort fra spillere fra udvalgte hold.

Jeg har endnu tilgode at se nogle fans, der synes godt om hvordan organisationen har “sejlet rundt” i årevis med en perlerække af tvivlsomme beslutninger.

Jeg har i øvrigt selv boet i Barcelona og helt utænkeligt at nogen dernede ville få sympati for Real Madrid, om så Messi havde skiftet dertil. Men det er vel altid lettere at have sympati for egne beslutninger end at udvise forståelse for andres valg eller reaktioner. De fleste tager nok heller ikke CS så seriøst og nyder måske bare at se lidt CS. Som dansker er det mest naturlige vel at håbe at det går bedst muligt for de danske hold Astralis, Sashi osv.

Jeg tror ikke rigtigt at nogen bider på dit ex-heroic, og tror heller ikke rigtigt længere at heroic har en kæmpe gruppe danske fans.

/baudie
#166(Med 10 svar)
16. januar 2025 kl. 09:19
Pingomania
Hvis det er en dansk spiller giver det da rigtig god mening!
Danske fans holdt da med falcons i 2024 selvom det er en olie org. Kun pga danske spillere og en dansk træner skiftede til det der skulle have været verdens bedste hold.

Du har nok ikke læst det, men jeg boykottede i flere år manchester united pga 1 spiller.
Så det kan godt være at du syntes det er gratis at skrive at jeg ville boykotte FCK, men sandheden er jo så en anden😃

Jeg har aldrig sagt at du skulle skifte hold. Jeg mener at du burde vise din utilfredshed som astralis fan over at du skal holde med et astralis hold der har en core fra deres Ærke rivaler.
Det er totalt uacceptabelt!
Måske også sin utilfredshed med at holdet endnu engang er et dødt lineup og holdet endnu engang ikke har unge akademi spillere med.
Navi og spirit kan godt finde ud af at bruge deres talenter..

Ang. Stabbi og stavn. De skiftede jo til astralis for at komme væk fra cadian.. at de er sammen igen i astralis er bare en tikkende bombe..


Jeg kan godt forstå at astralis vil have cadian da han er den 2. Bedste danske caller efter karrigan.
Men at astralis henter cadian, svarer til at real Madrid henter Messi hjem fra miami.
Det er der nok ikke så mange real Madrid fans der ville kunne lide.

Desuden clasher det helt vildt med de 4 andre spillere, så det giver absolut ingen mening at hente cadian ind medmindre du vil skifte de andre 4 spillere.

Angående heroic tror jeg at de har den samme fan gruppe som de havde før.
Heroic er ikke en org der sejler og de har gjort det godt med deres spiller materiale i lang tid nu.
Nertz er en sindssyg succes historie.

Mit spørgsmål til dig:

Har du stadig den samme passion for astralis når
1) org'en sejler rundt
2) coren er deres gamle ærke rivaler


/christian
#168(Med 0 svar)
16. januar 2025 kl. 09:26
9600BAUD
Men sandheden er vel at du holdt mere med Michael Laudrup end med Barcelona? Så kan man vel dårligt kalde sig fan? :)

Ja, du boykotter hvad der giver mening for dig. Hvilket større meta-etisk princip lægger bag, at i et tilfælde at følge en enkelt spiller der skifter til den største rival, og i et andet tilfælde at boycotte en anden klub pga. en enkelt spiller?

Jeg følger Astralis, fordi det er hyggeligt og sjovt for mig og knægten. Personligt synes jeg faktisk at det er lidt tragikomisk med den lange perlerække af uforståelige valg. Jeg giver gerne billetter til knægten og hans fætter, så de kan se live CS. For mig er Heroic ikke ærke rivaler og tænker mest at det har været væsentligt for Heroic at tale om ærkerivaler. Tænk at deres spillere hellere vil til Astralis der sejler rundt, end at spille for Heroic. Det er vel mest pinligt for Heroic?!

Mega hyggeligt at diskutere fankultur og håber at vi danskere snart også kan glæde os over lidt bedre danske resultater :)

/baudie
#169(Med 8 svar)
16. januar 2025 kl. 09:28
Vinther
1. Orgen sejler fuldstændigt, men tror ikke de unge danske Astralis fans helt forstår det. Derimod kan jeg forstå hvis ældre fans synes, at det virker som et amatør foretagende.

2. Det er nok ikke ønskeligt for fans, at det er 3 gamle Heroic spillere, men hvis man holder med selve holdet og navnet, så ønsker man de bedste danske spillere og der er Jabbi og Stavn altså iblandt og som du selv skriver, er Cadian nok den bedste caller, når man ikke kan få Karrigan.
#170(Med 7 svar)
16. januar 2025 kl. 09:43
Pingomania
God pointe Vinther.
Jeg kan sagtens forstå at du mener at astralis har de bedste spillere i jabbi, stavn, cadian. Mest pga tidligere meritter.

Som ældre fan, havde jeg ønsket at holdet havde set anderledes ud og de havde udviklet fra deres talent hold.

Min mening er at astralis skulle have set sådan her ud.
Hooxi
Dev1ce
Magisk
Br0
Altekz

Grunden til at jeg ikke nævnte hooxi før som top 2 caller er at han har været bænket længe.

Det ville 100% have været det bedste hold i dk. Især hvis de også havde haft 2024 til at spille sammen.

Br0 og altekz er nævnt da de var de 2 største talenter på deres akademi hold, så de skulle selvfølgelig have satset på dem.

Holdet ville have synergi og med dev1ce i topform har de rigeligt med firepower.

Tak for din kommentar😃
#174(Med 3 svar)
16. januar 2025 kl. 10:18
Vinther
Tror desværre ikke man får Magisk hjem igen.
1. Han hænger urokkeligt sammen med Zonic
2. Saudi pengene lader til at være vigtigere end meritter

Enig i at Altekz havde set godt ud på et Astralis hold
#177(Med 2 svar)
16. januar 2025 kl. 13:42
Pingomania
Også et okay falcons hold Magisk er på nu😃

Jeg tror Teses får et rigtig godt 2025.

På papiret har Altekz og sashi også et okay godt hold. Det må de gerne vise frem så vi i det mindste har 2 gode danske hold på scenen.
Jammerlig første dag i powerligaen og nogle spændende ting der sker i kulissen.

Har set cabbi spille istedet for anlelele i estatic og nicoodoz være stand in for sashi. De må være en rimelig stor vennegruppe🤣
#179(Med 1 svar)
16. januar 2025 kl. 14:30
Vinther
nicoodoz var stand in i Yalla fordi Zyphon ikke kunne få sin Anti-cheat op og køre, så de måtte forfeite første map og tabte andet.

Tror Sashi kommer til at levere godt, når først de drenge er spillet sammen
#199(Med 0 svar)
17. januar 2025 kl. 07:26
Pingomania
Ja, jeg sad og så kampen.
Men hvorfor var lige nicoodoz standin af alle danske spillere??
Jeg skal love for at lucky lige pludselig spillede godt på serveren😅😅

Ja, jeg tror også sashi bliver rigtig stærke og kan slå astralis
#182(Med 2 svar)
16. januar 2025 kl. 15:53
JustaRadom0ldDude
Jeg er langt hen ad vejen helt enig.

Generelt burde nogen få styr på den ledelse.

Så utrolig mange spillere, coaches og administration som er gået igennem den org at også bestyrelsen burde gå af.

De har forvaltet formuen og talentarbejdet væk.

Kasper Straube - eller nogen - prøver nu at kopiere Heroic og det skyldes vel at man ikke rigtigt ved hvad man ellers skal gøre. Cadian virker jo som en panik løsning og beviset er vel også hele Br0 udskiftningen før Blast. Nyholms "aftrædelse".

Jeg ville aldrig anbefale en spiller eller et talent til at tage dertil. Eller en virksomhed i at støtte dem med en eneste sponsor kr.
#200(Med 1 svar)
17. januar 2025 kl. 07:28
Pingomania
Var Kasper straube ikke også i heroic tidligere?

Jeg ville heller ikke anbefale nogen at gå astralis vejen for tiden.

Generelt er jeg utrolig enig i hvad du siger
#201(Med 0 svar)
17. januar 2025 kl. 08:12
Vinther
Jo, han var head of performance derovre.

De har snart hentet alt med 2 ben i den lejr.
#33(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 14:42
Johnnyw0w
++ bestemt ikke et dårligt spillede hold
#41(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 14:45
Hunt
Kvallede til major via NA RMR.. giv dem en medalje
#21(Med 1 svar)
15. januar 2025 kl. 14:21
Udknud
De har også bannet Mirage konsekvent før Train tilføjelsen. Skulle de ikke have taget chancen og ladet train floate i vetoen og bannet Mirage?
Astralis havde vel næppe picked train?
#27(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 14:29
bimse
100 procent - men de tog chancen og lod Mirage blive åben, det var deres undergang. Selvom jeg tror, at de havde tabt lige meget hvad tbh.
#13(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 14:14
sanimand
Den perfekte "træningskamp" til de næste lidt mere seriøse kampe.
#17(Med 21 svar)
15. januar 2025 kl. 14:17
neonthai
Ved man hvem de skal spille med næste gang og er det også vind eller ude ?
#23(Med 19 svar)
15. januar 2025 kl. 14:27
JakobHelms
Det er også vind eller forsvind. De vælger hvem de spiller mod på fredag. Hvis man vinder over et højere-seedet hold "arver" man deres seed, ellers beholder man sit eget, dvs. Astralis er videre som seed 15 ud af 16 og vælger dermed næstsidst, når der fredag aften vælges modstandere til næste runde.
#31(Med 12 svar)
15. januar 2025 kl. 14:42
Udknud
Det er jo noget ged...
Så står den næsten helt sikkert på en kamp mod Spirit eller G2 med krav om sejr for at komme på LAN.. shit
#45(Med 11 svar)
15. januar 2025 kl. 14:50
JakobHelms
Ja, det er sgu pænt træls :-). Det værste er at selv hvis der er et kæmpe upset, så kommer det seed #9 til gode, og altså ikke Astralis. De kommer 100% til at være underdogs. Selv hvis det ikke bliver en af de to må man forvente at NaVi, Vitality eller lignende ellers er klar :-).
#48(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 14:55
Udknud
Argh.. ikke lige hvad vi har brug for..
Så skal arbejdshandskerne sgu for alvor på i næste runde..
#155(Med 8 svar)
15. januar 2025 kl. 23:42
Udknud
Så Astralis får heller ikke præmiepenge til ranglisten med mindre de slår G2 eller Spirit (eller hvem de nu kan vælge i næste runde)?

Av så bliver det godt nok svært at komme ud af Blast Bounty med andet end status quo i VRS point.
Fandme hårde odds. Det er nu overvejende sandsynligt at Astralis i bedste fald holder sin pladsering som nr 22.
Så må vi satse på en god lodtrækning til playin i Katowice.
Hvis de seeder via rangliste tror jeg nok de skal møde et hold som 3dmax først, noget i den stil.

I mellemtiden kan man så se ATOX hente 7 nemme LAN sejre i lokale Kina LANs og hente +350 point via disse og gå forbi Astralis på VRS.
På lørdag når ATOX har vundet den næste Kina lan kamp kan de meget vel være strøget op som nr 15 i verden fordi deres lan rating så er meget tæt på de maksimale 1.0 🤯

Gad vide om Valve nogensinde justerer vægtning af LAN sejre, så context for LAN kampe tages med i beregningen.
Det ville fixe alle de her problemer vi ser med hold som er rangeret helt forkert.
En LAN win mod et sekundært kinesisk hold må sgu ikke vægte lige så meget som major finalen.. hvordan kan Valve ikke selv se at det er helt galt.. suk 😔
#167(Med 7 svar)
16. januar 2025 kl. 09:21
Daffestah
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Der er dynamisk price pool til BLAST Bounty.
Hvor man kan stjæle bounty fra en favorit, og i anden runde kan gamble med sin egen bounty:

blast.tv/article/blast-premier-2025-bounty-overvie..
#197(Med 6 svar)
16. januar 2025 kl. 23:02
Udknud
Hmm tak for info 👍
Men hvordan skal det så forstås?
Astralis har 15k og deres næste modstander har nok 60k. Lad os sige det.
Hvad er så Astralis' muligheder helt præcist?
Kan de sikre sig at de får penge med hjem (til ranglisten) selv hvis de taber kampen?
#202(Med 5 svar)
17. januar 2025 kl. 15:29
Daffestah
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
De bør være sikret 43.000, ved at være i top 16. Sådan læser jeg det.
Gambling delen håber jeg de forklarer nærmere i weekenden
#203(Med 4 svar)
17. januar 2025 kl. 15:50
JakobHelms
Mener du 43k USD? Det er de ikke, så vidt jeg kan se.

Lige nu har de en bounty på 15k. Hvis man som underdog-hold (seed 17-32) vinder en kamp i runde 1, så tager man halvdelen af bounty med hjem, mens resten bliver til ens bounty (dvs. hvis Imperial Fe slog NaVi, som havde en bounty på 60k, så ville Imperial Fe hive 30k hjem og fortsætte turneringen med en bounty på 30k).

Reglerne for en Crystallised Bounty - de garanterede præmiepenge - er rimelig dårligt skrevet, men det er først efter man vinder over et hold med præmiepenge (dvs. alle hold i runde 2, eller hvis man som underdog vinder runde 1) at man kan garantere sig præmiepenge.

Lige nu er Astralis også garanteret en sum penge, men det er for deltagelsen, og tæller ikke som præmiepenge mod ranglisten.

Så for at svare Udknud helt præcis, så kan de ikke sikre sig, at de får penge med hjem til ranglisten, hvis de taber kampen - de skal vædde alle deres $15k.
#204(Med 0 svar)
17. januar 2025 kl. 15:49
Daffestah
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Tak for opklaringen 😊
#207(Med 2 svar)
20. januar 2025 kl. 01:35
Udknud
Tak og øv for Astralis, ingen penge til ranglisten.
I det hele taget er Blast Bounty et elendigt format at score VRS point for langt de fleste af de 32 deltagende hold.. online de første 2 runder og 0 præmiepenge til langt de fleste.
Kun 4 hold kommer til at få LAN sejre og en præmie check der kan rykke noget..
Det er nok bedst for Astralis hvis det nu bliver de 4 favoritter som vinder kvartfinalerne, for så kommer turneringen til at ende uden rigtig at rykke rundt på VRS ranking, bortset fra de få tophold som mistede en del point ved at tabe til lavere rangerede modstandere.
#208(Med 1 svar)
20. januar 2025 kl. 10:43
JakobHelms
Ja, det ville klart være fedest hvis G2, NaVi, Spirit og Vitality bare vandt deres kampe :-).

Jeg tror at mantraet for VRS-point må være at if you aren't earning, you're losing. De point ryger bare meget hurtigt ned i værdi, når man ikke tjener flere til at "erstatte" de gamle, og det går særligt ud over Astralis.

Det helt store spørgsmål for dem i 2025 må være, om de kan spille som et tier 2 hold. Device er lige kommet tilbage fra en sygemelding; kan man sidde og banke sig gennem CCT-turneringer fra ens pracc room i Katowice? Kan man spille 7 dage om ugen? Hvis ikke Astralis kan sige ja og give den hele armen, så står de med et kæmpe problem.
#209(Med 0 svar)
20. januar 2025 kl. 11:25
Hunt
Nu har astralis været mega heldige med Katowice play in, de har en let vej. Det er 2 nemme sejre og gode point.

Stadig fin mulighed for at ramme top 16
#181(Med 0 svar)
16. januar 2025 kl. 15:38
Udknud
Hej Jacob, så har hltv allerede fixet unranked problemet. Hvis bare Valve var lige så hurtige til at justere VRS formlen til så ranglisten blev mere retvisende.
#50(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 15:21
Udknud
Så for Blast Bounty gælder det om at kvalle som nr 17 og så skal man picke nr 9 og så skal man picke nr 5.. så vil man få førstevælger i hver runde.. 😉

Og omvendt ville det være lidt dumt at picke nr 16 i første runde for hvis man vinder så overtager man 16. seed og vil nok møde nr 1 i næste runde hvis man skulle gå videre
#58(Med 1 svar)
15. januar 2025 kl. 15:54
Hemandk
Det kommer vel an på hvem der vinder i de andre kampe?
Der står de bliver reseedet til anden runde og det er vel udfra deres valve ranking, jeg kan ikke se noget om at man arver seeding.
#61(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 15:56
JakobHelms
Det står klart og tydeligt i BLASTs regelbog for eventet.
#76(Med 2 svar)
15. januar 2025 kl. 16:31
Vinther
Hvis de er nr. 15 ud af 16, er de så ikke nr. 2 til at vælge hvem de vil møde?
#81(Med 1 svar)
15. januar 2025 kl. 16:46
JakobHelms
Øverste halvdel bliver inddelt i pulje 1 (dvs 1-8), mens nederste rankede halvdel ryger i pulje 2 (9-16), og så starter højest-seede hold i pulje 2 med at vælge fra pulje 1, så det er 9. først og så ned til 16 som vælger sidst :-).
#86(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 16:46
Vinther
Tak for udpenslingen..
Ja, det blir nok noget skidt så.

Spirit eller G2 incoming
#24(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 14:27
bimse
Det er vind eller forsvind igen - og der starter en ny bounty proces, hvor lavere seed skal picke højere seed - eller højere seed kan challenge lavere seed.
#22(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 14:23
eyM
fandme skønt (endelig) med en god start!
Please lad det få lidt mental snowbal effekt, så Astralis kan spille lidt notorisk op imod de bedre hold!
#25(Med 11 svar)
15. januar 2025 kl. 14:28
TheJyde
Haha det starter godt som en skrev sidste år hunt skal ties ihjel husk det nu
#42(Med 10 svar)
15. januar 2025 kl. 14:46
Hunt
Sej kommentar, du er trollen som skal ties ihjel her.

Jeg kommer med en positiv kommentar, og bum er folk herinde bare sure lol
#49(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 15:05
Danovitsj
Folk er til grin. Jeg holder med Astralis og din kommentar kan altså ikke bringe mit pis i kog. Jeg var seriøst bange for at Astralis ville tabe den her kamp. De kunne sagtens have tabt inferno, hvis det ikke havde været for Device - så det ER positivt at de vandt - Vi ved jo der ikke skal meget til for at de krakelerer.
#54(Med 7 svar)
15. januar 2025 kl. 15:50
Mala
"Heldigvis er astralis stadig bedre end tier 3 NA, positivt"

Ærligt, hvad er positivt ved denne kommentar?
Du går direkte efter at træde folk over tæerne med en nedladende kommentar, i håb om at nogle vil gå efter dig og bagefter hiver du offerkortet frem, og lader som om at du er helt uforstående overfor reaktionen?

Men okay, du får vel ikke den daglige dosis opmærksomhed, hvis du ikke smider disse kommentarer :)
#57(Med 1 svar)
15. januar 2025 kl. 15:53
Hunt
Nej, jeg kommer med en positiv kommentar og bum er folk, nu inkl dig bare sure.

I er jo ofre for jeres egen troll nu..
#59(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 15:55
Mala
Kæmpe chef at du lige kan fortælle mig at jeg er sur, nu hvor jeg ikke selv vidste det - Tak for det :)

Fedt at du altid har svaret, så man ikke skal være i tvivl!
#68(Med 4 svar)
15. januar 2025 kl. 16:18
Bjelanden
Han har ventet hele dagen på enten at kunne smide Astralis under bussen hvis de tabte (hvilket havde været okay) .. eller bruge en total lam kommentar til at få hans daglige fiks af opmærksomhed.
#70(Med 3 svar)
15. januar 2025 kl. 16:25
Pingomania
Det er vel okay at stikke lidt til Astralis fans når holdet sjovt nok er et gammelt Heroic hold.
Det er da mega morsomt og totalt tragikomisk på samme tid.
Jeg er glad for at jeg ikke er fan af nogen af dem😆😅
#99(Med 2 svar)
15. januar 2025 kl. 18:18
RasmusRoev
Du lyder os som en forfærdelig cs fan. Hvem holder du med nu?
#101(Med 1 svar)
15. januar 2025 kl. 18:53
Pingomania
Forfærdelig cs fan fordi at Astralis har ødelagt deres fan gruppe ved at signe heroics gamle hold?

Hvad er pointen ved din kommentar rasser
#106(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 19:09
RasmusRoev
At sådan er cs! Især efter valve LORTE system. Folk er tvunget til at hente core osv, at det så lige skal være Heroic core (det gør da ondt:P ), men derfor hepper jeg på dansk cs! Også om det er Astalis med de knejte der sad og tuede over de var beskyldt for snyd med HUNDEN (ja vi skal videre).

Så igen, hvem holder du med, eller lad mig spørge, hvor mange har du holdt med siden csgo udkom?
#119(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 19:56
Reddevil
Du ser squ godt ud med den guldstjerne Hunt ;)
#30(Med 7 svar)
15. januar 2025 kl. 14:41
TubbyGold
Så er Device “bare” rifler nu, eller stadig main AWP? Eller har de tænkt sig at køre mere med Dual AWP? (Så ikke kampen)!
#38(Med 3 svar)
15. januar 2025 kl. 14:44
Johnnyw0w
Stadig awp?
#62(Med 2 svar)
15. januar 2025 kl. 15:58
TubbyGold
Okay, optur. Så ikke kampen som sagt læste/hørte bare noget der lød lidt som om han ikke længere var main AWP. Men godt at høre! 😊
#63(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 15:58
Hunt
Jabbi er main awp nu

eller gla1ve er kommet tilbage, kun for at tage awpen fra en awp spiller mere
#88(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 16:57
Johnnyw0w
Han har været sygemeldt slut 24, men ellers det samme :-)
#40(Med 2 svar)
15. januar 2025 kl. 14:45
RasmusRoev
Han hev da stokken på begge maps? :P
#64(Med 1 svar)
15. januar 2025 kl. 15:59
TubbyGold
Okay, stærkt - så ikke kampen som sagt. Blev bare forvirret over en anden kommentar. Men godt at høre han stadig er main AWP :)
#100(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 18:26
RasmusRoev
Det gjorde han bestemt. 😊
#60(Med 1 svar)
15. januar 2025 kl. 15:55
JustaRadom0ldDude
slap lige af... Wildcard burde være overkommelig for de fleste hold
#107(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 19:10
RasmusRoev
Bestemt. Men med den modgang Astralis har haft, så er fans (danske cs fans) bare glade for en sejr:P
#71(Med 20 svar)
15. januar 2025 kl. 16:26
Thuumes
Ey hunt? Hvor meget bliver du betalt af dust2? Siden de synes det er genialt, at have dig til at skrive absurd negativt på alle artikler.
'heldigvis er Astralis bedre end tier 3 NA'
Det så værre ud en jeg troede med din tankegang, håbede ellers der var lys forude.
Salut.
#72(Med 17 svar)
15. januar 2025 kl. 16:28
Hunt
Jeg skrev en positiv kommentar, men folk er sgu stadig bare blevet sure :(

Men hey. igen, er du her og tude over mig, istedet for at sige hvad du mener om indholdet i artiklen?
#74(Med 16 svar)
15. januar 2025 kl. 16:29
Thuumes
Igen, troede der var lys forude:(
#77(Med 15 svar)
15. januar 2025 kl. 16:31
Hunt
Same, men nej.

hvad du mener om indholdet i artiklen??
#79(Med 14 svar)
15. januar 2025 kl. 16:33
Thuumes
Er du egentligt begyndt til psykolog, som vi alle havde henvist dig til? Har sgu ondt af dig mester. Håber du får noget kærlighed i 2025 :(
#83(Med 13 svar)
15. januar 2025 kl. 16:43
Hunt
hvad du mener om indholdet i artiklen??
#84(Med 12 svar)
15. januar 2025 kl. 16:43
Thuumes
Skønt indhold;)
#85(Med 11 svar)
15. januar 2025 kl. 16:44
Hunt
Se, du kan godt :)
#87(Med 10 svar)
15. januar 2025 kl. 16:46
Thuumes
Du sgu et dejligt menneske hunt, måske vi skulle drikke en bajer sammen?
#108(Med 9 svar)
15. januar 2025 kl. 19:11
RasmusRoev
Han er faktisk blevet superior :P Men tro da fanden, det kræver vel næsten kun en artikel om Astralis (eller noget andet, hvor han lige kan hive dem med i faldet) = 50+ kommentarer fra Hr.Hunt :P <3
#116(Med 8 svar)
15. januar 2025 kl. 19:38
Hunt
Det har jeg hele tiden været lol

Men lige her ved den her artikel, er jeg selv kun kommet med en positiv kommentar. Alt andet tilbage mod mig, har været ren troll fra +5 folk herinde. Inkl dig selv :)
#120(Med 7 svar)
15. januar 2025 kl. 19:57
rALF
Kære Hunt,

HVIS din intention rent faktisk var, at skrive en positiv kommentar, så mislykkes det, fordi at den rent objektivt, sprogligt set ikke er positiv.

"Heldigvis er astralis stadig bedre end tier 3 NA, positivt"

For at skære det ud i pap for dig, så kalder du Wildcard for et ‘tier 3 NA’, og på den måde laver du en diskreditering af dem, og dermed det første positive i din sætning, og ligeledes sker det samme med ordet ‘positivt’.

Hvis du rent faktisk var positiv omkring sejren, så havde du haft 8000 andre muligheder, for at skrive noget andet.

MEN fedt, at tråden kom til at handle om dig igen.

OT:
Så ikke kampen, men statsmæssigt er det en fornøjelse at se, at dev1ce var på 👀
#122(Med 4 svar)
15. januar 2025 kl. 20:07
ZoNe
Uha så kom der en saglig voksen person på banen. Hvis det er som altid får du ikke et svar og slet ikke et fornuftigt et.
🙌👍
#123(Med 2 svar)
15. januar 2025 kl. 20:15
Thuumes
Hunt svare ikke bare rolig 😂
#127(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 20:24
Hunt
Er skam lige her, igen godt at se noget mere godt bidrag fra din side :)
#134(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 20:48
ZoNe
Nå det var så offerrollen som kom i spil, igen når der ikke er noget fornuftigt modargument.
Kommer vel ikke bag på nogen 🤣
#126(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 20:23
Hunt
Ved ikke hvor meget voksen der er over det der lol..

Han brokker sig bare, kun negativitet...
#125(Med 1 svar)
15. januar 2025 kl. 20:23
Hunt
At du ikke ser min kommentar som positiv er fair nok, skal ikke bestemme hvordan du ser ting. Ligeså den anden vej.

Jeg skrev blot min kommentar og se hvordan omkring 10 folk herinde så hater på mig og er sure, se DET er negativt. Men det kommenterer du jo ikke på? Hvorfor ikke? Du kører trods alt bare en tyk dobbeltmoral ligesom så mange andre herinde.

Så vil jeg gerne spørge hvad der er positivt ved din kommentar? 15 linjer brok over mig og 1,5 linje omkring krampen. Godt bidrag!
#161(Med 0 svar)
16. januar 2025 kl. 08:15
Vinther
Det er ikke løgn hvad du skriver her...

Hvis det ikke støder dig personligt, hvorfor så kommenterer på det, let it fly..

ALLE herinde bidrager til at debatten blir 90% usagligt, men i stedet mudderkastning.

Ps. Tillykke med Guldstjernen Hunt
#171(Med 1 svar)
16. januar 2025 kl. 09:49
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Folk kan jo bare lade ham være. Han skriver én kommentar, og straks farer folk i hovedet på ham og vil diskutere, og bagefter sidder i så og er sure over, han får lov til at være herinde. Nu må i sgu også lige stramme lidt op...
#195(Med 0 svar)
16. januar 2025 kl. 21:05
Thuumes
Tror jeg vil til at skrive negative og provokerende kommentarer på hvert eneste opslag 😏 går ikke udfra at der ingen bab kommer 🥳🥳
#113(Med 8 svar)
15. januar 2025 kl. 19:28
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
112 kommentare, så ved man ligesom godt hvad der er sket her
#117(Med 6 svar)
15. januar 2025 kl. 19:39
Hunt
Folk har trollet mig, selvom jeg kom med en positiv kommentar omkring Astralis.

Men shit happens
#118(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 19:46
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg må indrømme jeg ikke har læst med, men jeg kan høre det er meget som det plejer at være "Alle andres skyld" :D
#121(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 20:00
aGk
Dust2TV sub
Hov, du har fået en sej ny stjerne.
#124(Med 3 svar)
15. januar 2025 kl. 20:18
Johnny_737
Du behøver ikke lade som om, den positive kommentar ikke var sarkastisk. Andre troller, du troller også.
#129(Med 2 svar)
15. januar 2025 kl. 20:26
Hunt
Jo der er tit troll fra min siden og fra andres side den anden vej, det er jo fair nok.

Det her var dog ikke troll fra min side, men se hvordan folk de bliver stødt...
#151(Med 1 svar)
15. januar 2025 kl. 23:17
Thuumes
Sej stjerne du har fået 🌟
#154(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 23:27
Hunt
Jo tak, fedt vi lige får lidt mere godt indblik i hvad du synes om cs! Det er altid fedt..
#142(Med 0 svar)
15. januar 2025 kl. 21:39
RasmusRoev
Det samme hver gang :) Om de havde tabt eller ej.
Falcons har lige slået ENCE med deres nye hold, og den har 6 kommentarer :) Og der er trods alt 2 danskere på det ene hold og 1 på det andet. Samt Teses spillede godt!
#138(Med 4 svar)
15. januar 2025 kl. 21:25
nylsnej
Fetd for Astralis.

Derudover må jeg også bare sige, det er en kæmpe fornøjelse at høre Dupreeh på analyst desk.
#143(Med 2 svar)
15. januar 2025 kl. 21:41
RasmusRoev
Fuldstændig enig! Han er så behagelig, og man ved bare, at han har noget at have det i. Kæmpe chef, og et fedt tidspunkt, at han vælger at gøre det på :)
Vi må se, hvornår han skal uddele en award :)
#162(Med 1 svar)
16. januar 2025 kl. 08:18
Vinther
"I'm standing here with a washed up Dupreeh"
God duo de to, godt med lidt daller under kommenteringen - forfriskende
+1 Pimp
#164(Med 0 svar)
16. januar 2025 kl. 08:38
RasmusRoev
Haha ja. Det var konge sagt :) pimp er nu også kanon som analyst. Er ikke så stor fan af ham som streamer (lidt meget whine over alle andre). Men han gør det meget godt, samt hans vægttab og en stor inspiration for de unge.
#176(Med 0 svar)
16. januar 2025 kl. 11:19
Bjelanden
Han må gerne være fast inventar på casting desk, såfremt han ligger musen på hylden. Han har så meget erfaring og indsigt. Mega fedt!
#183(Med 1 svar)
16. januar 2025 kl. 16:06
Bestiarium
Dust2, jeg har seriøst brug for nogle tydeligere grå linjer mellem kommentarerne. Kan sku ikke finde hoved og hale i, hvem der svarer hvad med alle de trolls.
#194(Med 0 svar)
16. januar 2025 kl. 20:44
Vinther
Enig, lidt irriterende at man skal scrolle hele tråden igennem, samt huske hvad nummer man sidst læste.
Ved ikke hvad løsningen er, men hvis den findes er den kærkommen.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.