Tilmeldingen til POWER Ligaen lukker
07D : 19T : 12M : 30S
Søger et dygtig hold
31. marts 2025 kl. 11:10
praxy
Hej!

Jeg søger et ambitiøst hold med en dygtig træner, hvor alle er mødepligtige til daglig træning og har en langsigtet tilgang. Mit mål er at blive en del af et dedikeret team, der virkelig vil nå langt.

Jeg er 17 år, spiller på FACEIT level 10 og har rollen som IGL. Jeg er en erfaren in-game leader, der analyserer demoer og pro-kampe (bl.a. PGL) for at hente inspiration og viden. Jeg arbejder hårdt for at forbedre både mit eget spil og holdets præstationer ved at spille ud fra modstandernes adfærd, styrke vores teamwork og skabe en struktureret spillestil.

Jeg leder efter et hold, der er disciplineret, motiveret og passioneret omkring at udvikle sig. Det er vigtigt for mig, at vi træner og spiller på alle maps, og at alle på holdet har en seriøs tilgang og er villige til at committe sig på lang sigt.

Hvis du er en del af et hold, der har samme ambitioner om succes, så kontakt mig gerne på Discord: doky452.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.