Astralis havde svært ved at finde løsninger mod BC.Game.

jkaem skyder Astralis ud af serveren

Astralis skal ned i lowerbracket for at finde vej til IEM Dallas efter nederlag til BC.Game.

Astralis må tage den lange og svære vej, hvis de vil til IEM Dallas 2025.

Det er resultatet af nederlaget til BC.Game med jkaem, nawwk og nexa.

En sejr havde sendt dem direkte til IEM Dallas 2025, men den billet snuppede BC.Game med en 2-0 sejr. Astralis skal nu ned i lowerbracket, hvor de skal vinde hele tre kampe mere for at tage den 5. og sidste af de europæiske pladser i det amerikanske event.

Det var specielt på CT-siden på begge maps, at Astralis havde svært ved at dæmme op for jkaem og BC.Game. Den norske veteran havde tur i den på serveren, hvor hans aggressive spillestil var et kontinuerligt problem for Astralis.

Astralis pressede kampen ud i overtid på andet map, men formåede ikke at tvinge et tredje map. De havde chancen for at komme på map point ved stillingen 14-14, men selvom de havde hele A-site for sig selv, så formåede de at miste bomben i "library", hvilket BC.Game straffede.

Se runden herunder.

Astralis
0 - 2
BC.Game
Alle maps
Astralis K - D +/- ADR KAST Rating 2.1
Danmark Victor 'Staehr' Staehr 38 - 37 +1 76.9 72.4% 1.03
Danmark Jakob 'jabbi' Nygaard 43 - 44 -1 75.9 67.2% 0.95
Danmark Martin 'stavn' Lund 37 - 48 -11 78.4 69.0% 0.90
Danmark Nicolai 'device' Reedtz 32 - 36 -4 60.6 69.0% 0.90
Danmark Casper 'cadiaN' Møller 30 - 39 -9 59.9 65.5% 0.85
BC.Game K - D +/- ADR KAST Rating 2.1
Joakim 'jkaem' Myrbostad 56 - 37 +19 91.5 84.5% 1.43
Sverige Tim 'nawwk' Jonasson 47 - 31 +16 83.0 87.9% 1.31
Nemanja 'nexa' Isaković 43 - 33 +10 78.4 79.3% 1.24
Luca 'pr1metapz' Voigt 32 - 38 -6 62.0 72.4% 0.96
Storbritannien Cai 'CYPHER' Watson 26 - 42 -16 65.2 69.0% 0.80

BC.Game slutter sig til Falcons som de to første hold til at kvalificere sig til IEM Dallas fra den europæiske kvalifikation.

#1(Med 0 svar)
10. februar 2025 kl. 19:50
esAq
Det var hårdt at se på.
#2(Med 0 svar)
10. februar 2025 kl. 19:51
bimse
Bliver eddermame en hård lower bracket med et spot, der skal vindes 3 mere games - i stedet for bare at vinde 1 mod BC.game XD
#3(Med 9 svar)
10. februar 2025 kl. 19:51
Hunt
BC.Game sprang fra 78 til 40 på VRS ved en sejr, god start efter kun en uge med 2 nye spillere
#6(Med 8 svar)
10. februar 2025 kl. 19:52
bimse
og Astralis taber 31 point, av av av
#19(Med 7 svar)
10. februar 2025 kl. 19:59
Hunt
Kun ca 1 plads, så ikke så slemt og en tabt kamp i morgen vil også kun være 1 plads ned igen. Så stadig ikke så slemt.

I hvert fald ikke hvis man kan vinde en kamp eller to til enten Cluj eller Blast
#23(Med 6 svar)
10. februar 2025 kl. 20:02
Udknud
Det handler ikke om pladser men om point ift at nå top 10 EU og nu er de desværre 31 point længere væk fra den plads
#26(Med 5 svar)
10. februar 2025 kl. 20:03
Hunt
Jo bevares det er ikke godt at tabe hverken point eller pladser, men de holder sig nu stadig indenfor at få fint med invites som min til lukket kval og direkte til fx Cluj og Yalla fx
#39(Med 4 svar)
10. februar 2025 kl. 20:21
Udknud
Her og nu gælder det vel direkte major invite og ift turneringer inden den er alle invites sendt ud nu.

De har 100 point op til GL nu efter den her kamp og GL taber næppe point her, mon ikke de slår Metizport.
Astralis får ingen point i næste kamp hvis de vinder, og kan så hente lidt point tilbage ved at slå Betboom og skulle det lykkes kan de igen hente lidt point ved at slå 3dmax/BIG eller hvem det nu bliver i LB finalen.
Så går de hele vejen i lower bracket kan de næsten hente de her 31 point tilbage afhængig af modstanderne.

De her dyre nederlag er point du aldrig kan hente igen når først turneringen er overstået. De forfølger et hold i et halvt år.. selvfølgelig langsomt nedskrevet i negativ værdi gående mod 0.
#41(Med 3 svar)
10. februar 2025 kl. 20:24
Hunt
Men skal vi ikke også være bare lidt realistiske omkring det, Astralis er ikke et top 10 hold i EU og bliver det ikke den her sæson, selvom det i teorien kan nåes. De skal bare vinde Cluj og Blast...

De er stadig fint med til MRQ og har en fin mulighed for at komme til major, hvis ikke de choker major nr. 400 i træk
#45(Med 1 svar)
10. februar 2025 kl. 20:32
Udknud
De kæmper vel med GL, 3dmax, BIG og måske Heroic (det bliver svært for dem) om den 10. plads.
Det kunne godt lade sig gøre.

Nej, de skal ikke vinde Cluj, men de skal til at starte med klare swiss stage med 3 sejre. Det er et absolut must ift. at nå top 10 EU. Det er vigtigt at få de 10 LAN sejre "refreshed".
De skal også helst vinde kvartfinalen hvis de klarer sig gennem Swiss stage og det er da heller ikke helt umuligt afhængigt af modstanderen.

Vi er mange fans og sikkert også en org og et hold som meget gerne undgik at skulle gennem MRQ'en..
Især når det bliver sådan noget online pjat.
#53(Med 0 svar)
10. februar 2025 kl. 20:51
Hunt
"starte med klare swiss stage med 3 sejre. Det er et absolut must ift. at nå top 10 EU. Det er vigtigt at få de 10 LAN sejre "refreshed".
De skal også helst vinde kvartfinalen"

Jeg sagde realistisk set :) Vi skal vel starte med ikke at komme til events, bare det at slå hold i top 60-80 har været lige til grænsen de sidste par dage, og mere end grænsen med BC.Game..
#48(Med 0 svar)
10. februar 2025 kl. 20:34
Udknud
Astralis har faktisk været virkelig gode til ikke at tabe til de her meget lavt rangerede hold, udtrykt ved at de indtil i dag var et af de få hold med positiv overall head to head adjustment.
#4(Med 33 svar)
10. februar 2025 kl. 19:53
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Igen en forfærdelig Inferno af ham som har rollen pit på inferno… Devices orb var sku heller ikke for varm…
#18(Med 8 svar)
10. februar 2025 kl. 19:59
Johnny_737
Bedste forsvar på B var Staehr som roterede fra Balcony i retakes
#24(Med 4 svar)
10. februar 2025 kl. 20:02
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Nej den bot skal ud!! Klart Danmarks dårligste spiller, faktisk nok verdens.. han tabte den her kamp alene!!
#33(Med 1 svar)
10. februar 2025 kl. 20:10
RasmusRoev
OG DET HEDDER ORB! Ps: Husk at stave rigtigt.
#73(Med 0 svar)
10. februar 2025 kl. 22:39
Pingomania
Du har godt nok et sølle liv hvis du vil hate på et slang udtryk som du tydeligvis ikke mener man kan skrive
#88(Med 1 svar)
10. februar 2025 kl. 23:47
Pingomania
Hva weKz. Har du egentlig set den nye artikel her på dust2 om de bedste og dårligste spillere i katowice? Den understøtter ALLE dine facts og underminerer mine facts. Pis også!! Du fik mig sgu😃

Men du skal nok først klage over at de har skrevet det forkerte danske navn i artiklen så😉

Cs viden min bare røv🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
#90(Med 0 svar)
11. februar 2025 kl. 00:14
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Ændre ingenting for mig overhovedet. Jeg kan også godt tilgive Kasper Schmeichel for ikke at score mål for det danske landshold, selvom han nok burde bænkes på det grundlag…

Det er da flot du kan basere din cs viden på et statistik som vi alle har kunne se. Du er vel også virkelig klog på fodbold fordi du ved hvem der ligger nr i La liga ikke?
#74(Med 0 svar)
10. februar 2025 kl. 22:40
Vinther
Åbent hus på B idag, hold kæft hvor var det et ringe defence
#75(Med 0 svar)
10. februar 2025 kl. 22:42
Pingomania
Ja, det er vildt ikke.
Astralis top 3 hold verden👍👊
#89(Med 0 svar)
10. februar 2025 kl. 23:43
Pingomania
Ja for fanden! Det er en skandale at han slutter #9 over dårligste spillere ved katowice!!!
#31(Med 1 svar)
10. februar 2025 kl. 20:08
PtrsN
I see what you did there 🤭
#32(Med 0 svar)
10. februar 2025 kl. 20:10
RasmusRoev
Jeg er flad :p haha weKz :P Stop dig selv <3.
#42(Med 0 svar)
10. februar 2025 kl. 20:25
Bingofar
Orb😂😂
#49(Med 0 svar)
10. februar 2025 kl. 20:43
unclejakes
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
xD
#60(Med 0 svar)
10. februar 2025 kl. 21:08
eyM
Ooorb🤣🤣
#62(Med 10 svar)
10. februar 2025 kl. 21:11
Rubel
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
orb?
#68(Med 9 svar)
10. februar 2025 kl. 22:01
bruja
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Det har heddet orb siden 1.5… men det handler om at Staehr igen underperformer!

Dårlig rated spiller og orb er fuckin noget orb eller.. noget lort.

Og ja! Du er sikkert pisse forvirret - så skal du lige læse en artikel fra i går.
#70(Med 6 svar)
10. februar 2025 kl. 22:14
Pingomania
Pisse fedt skrevet bruja.

Du burde få dust2 prisen👍
#91(Med 5 svar)
11. februar 2025 kl. 00:20
bruja
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Årets kommentar bliver det nok aldrig, ligesom jeg tror der er større chancer for at Staehr bliver major MVP end at jeg skulle modtage nogle priser herinde. Jeg giver en stift hvis nogle af de ting skulle ske 😜

Men godt ord igen! Den var måske lidt lakrids..

Vi har fuldstændig forskelligt syn på Staehr - de problemer der er i Astralis synes jeg ikke er hans skyld.

Det med orb var lidt drengerøv. Forstår godt det udtales sådan, men det ser lidt funky ud på skrift.
#95(Med 4 svar)
11. februar 2025 kl. 08:19
Pingomania
Prøv at læs artiklen om bedste og værste spillere dumpap🤣

Jeg kan afsløre at der er 0% chance for du får en pris og/eller staerh bliver major mvp
#102(Med 3 svar)
11. februar 2025 kl. 11:14
bruja
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Der er forskel på roller og funktioner i cs. Så statistisk ja - men han står også steder hvor der ikke sker noget hver runde.

Han har fire power - og ift. sidste kamp, så du hvordan han spiller når han fx på inferno trækker fra pit over på B.
#103(Med 2 svar)
11. februar 2025 kl. 12:00
Pingomania
Jeg gik desværre glip af sidste kamp pga skiferie.
Og ja - jeg er med på at han står steder hvor der ikke sker noget hver runde. Men det oplever alle spillere vel i løbet af en kamp?
Selvfølgelig er staehr en god spiller. Ellers ville han ikke spille for astralis.
Det er de små detaljer og procenter han mangler. Derfor vejer jeg ham for let til astralis med de målsætninger og forventninger der er til holdet.
Så jeg er faktisk ked af at jeg ikke kan sige mere positivt om ham. Han er 100% en god fyr.

Staehr har spillet 1 år og 7 måneder for astralis.
Nævn en god (helst stor) turnering hvor staehr har braget igennem for astralis?

Jeg vil gerne se astralis gå til tops, så det gør ondt at se de har fejlet i hele cs2s levetid
#108(Med 1 svar)
11. februar 2025 kl. 23:55
bruja
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Vi er jo enige langt hen ad vejen. Og det sidste du spørger om er selvfølgelig svært at skrive.

Omend synes jeg han ‘tit’ faktisk kommer med vigtige clutches og riv i runderne. Er kæmpe fan af ham på Inferno og Ancient. Og så i 2vX situationer med device.

Jeg tror ikke man kan hænge sin hat på en enkelt spiller som er skyld i manglende kontinuerlige resultater på holdet.

Top-niveauet er utroligt højt på Astralis, men der er også dybt at falde. De spiller med på modstandernes niveau - og for fanden det gør ondt at se hvor mange situationer de smider i overtalssituationer..
#109(Med 0 svar)
12. februar 2025 kl. 00:02
Pingomania
Vi er faktisk meget enige langt hen af vejen. Top niveau BURDE være til at spille med om titler.
Vores alle sammens yndlings devve er rigtig voldsom med det rigtige hold omkring ham. De 3 heroic drenge har ligget nr 1 på verdensranglisten.
Kan også sagtens følge dig med inferno og ancient med staehr. For at kunne forklare dig præcis hvad jeg har imod staerh så skulle jeg vise dig nogle klips fra kampe på ancient, nuke og inferno hvor han virkelig tilter. jeg går totalt RAGE som tilskuer, for det må ikke ske på det her niveau.
Og når hans stats heller ikke er med ham, så har jeg svært ved at være positiv.
Tilgengæld fedt at se han har leveret idag. Det er svar på tiltale
#104(Med 1 svar)
11. februar 2025 kl. 16:38
Rubel
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Nu har jeg læst den artikel.. Jeg er tom for ord :D
#107(Med 0 svar)
11. februar 2025 kl. 23:49
bruja
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Sølv Sæsonkort Sæson 15
🤣🤣🤣
#67(Med 4 svar)
10. februar 2025 kl. 22:00
BEDST
De skulle have kørt den ind med dobbelt orb...
#78(Med 3 svar)
10. februar 2025 kl. 22:43
Pingomania
Hvad med trippel orb bedstefar?
#94(Med 2 svar)
11. februar 2025 kl. 07:50
BEDST
Det var faktisk alvorligt ment, at man måske skulle prøve at eksperimentere lidt med både device og cadian på orb'en på de maps, hvor det kan forsvares : )
#96(Med 0 svar)
11. februar 2025 kl. 08:26
Pingomania
Se! Det er en holdning vi deler BEDST.
Især når stavn også kan svinge den. god backup hvis devve eller cadian dør i en runde.

Jeg nævnte allerede muligheden for dobbelt orb da nicoodoz var ledig til et andet hold end astralis. (Ved godt han er ledig igen).
Grundet han er en hybrid spiller så der kan være taktiske fordele.
#97(Med 0 svar)
11. februar 2025 kl. 08:26
tinzuldateN
Gør de allerede, de vinder bare aldrig nok runder til at få opbygget økonomi til det.
Men cadian skal bare ud, han er så dårlig en rifler! Tager næsten hellere bare the GOAT tilbage.
#69(Med 2 svar)
10. februar 2025 kl. 22:04
Pingomania
1.03 rating med alle lorte rollerne.
Jeg begynder mere og mere at forstå hvorfor du er så vild med staerh🤣🤣🤣
Kunne godt være Danmarks næste major mvp👍
#77(Med 1 svar)
10. februar 2025 kl. 22:43
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Danmark har INGEN spillere der bliver danmarks næste major MVP pt.
#80(Med 0 svar)
10. februar 2025 kl. 22:43
Pingomania
Umuligt bro! Astralis er verdens bedste hold
#5(Med 2 svar)
10. februar 2025 kl. 19:52
Kezse
Da de smider bomben i lib.. wow
#14(Med 0 svar)
10. februar 2025 kl. 19:56
b1ng0_o
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Ja wow det helt godnat
#16(Med 0 svar)
10. februar 2025 kl. 19:58
cleMeNz0
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 16
Forstår heller ikke hvorfor Cadian skal derind overhovedet
#7(Med 13 svar)
10. februar 2025 kl. 19:53
Thuumes
gad vide hvor lang tid det her lineup holder, før der kommer udskiftinger.. gad vide hvem... :D mange vil nok sige steahr men altså.. han har gjort det bedre en stavn og jabbi.. satme nogle dyre signings, som bare ikke levere
#11(Med 12 svar)
10. februar 2025 kl. 19:55
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Hvad er alternativet?
#22(Med 4 svar)
10. februar 2025 kl. 20:02
Hunt
Hooxi
#29(Med 1 svar)
10. februar 2025 kl. 20:05
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Hooxi :))))))
#35(Med 0 svar)
10. februar 2025 kl. 20:12
Hunt
Jeg har hele tiden været og er dybt seriøs omkring hooxi havde været det rigtige valg for Astralis, men havde jo ikke forventet at klovnebil aka astralis management, ville tage en smart beslutning
#79(Med 1 svar)
10. februar 2025 kl. 22:43
s0vs
+1 på HooXi. Har altid godt kunnet lide cadiaNs facon og vildskab men han er da en skygge af sig selv i CS2..!
#98(Med 0 svar)
11. februar 2025 kl. 08:36
tinzuldateN
Problemet i Astralis er at han ikke kan læse spillet på samme måde fordi han ikke har hans ORB. Han skabte crazy meget plads og info før da han tonsede rundt med den.
Liquid var vidst bare dårlig stemning og interne problemer og ingen troede på hans stil.
Hans stil burde ellers passe til cs2.
Men nu er det på tide at få en voksen ind til at tage ansvar og kan spille alle de dårlige roller og komme med noget taktisk (HooXi).
Cadians vilde overrotationer på inferno er læst som en åben bog, find på noget nyt.
#25(Med 6 svar)
10. februar 2025 kl. 20:03
Thuumes
præcis. ingen, jeg tror ikke astralis org holder et 2025 uden nogen trofær. jeg kan fornemme en lukning og slukning i slutningen af 2025.
#34(Med 5 svar)
10. februar 2025 kl. 20:11
RasmusRoev
Jeg er faktisk lidt spændt på det der. Tror heller ikke de holder 2025 uden trofæ, eller en top 10-5 placering på ranklisten. Dertil enten går de international ellers lukkers lortet.
#38(Med 4 svar)
10. februar 2025 kl. 20:17
Thuumes
Fuldstændig enig.. er slet ikke i tvivl om at astralis pt, køre minus udgifter hvert eneste måned, med de lønninger de køre. samt man stinker i cs. international tænker jeg aldrig kommer på tale.

tror heller ikke der er skide god stemning, efter kampen når man taber imod top 37.
#40(Med 3 svar)
10. februar 2025 kl. 20:22
RasmusRoev
Nej det larmer meget. Selvom det er da spillere man kender navn på. Så skal de vinde sådan en!
Så det larmer da voldsomt, og med de lønninger. Det er bare ikke ok.
#56(Med 2 svar)
10. februar 2025 kl. 20:57
Thuumes
jaaa, det skriger langt væk. der må være noget helt galt udenfor serveren. siden de kan spille sådan. 4 top 20 spillere i 2023, spiller så elendigt.
#66(Med 1 svar)
10. februar 2025 kl. 21:47
RasmusRoev
Jeg ser ikke at de tre heoric spiller kan sammen: Det klinger så hult. At en ledelse vælger at tage Cadian ind med de to gutter, det fatter jeg ikke. HVILKEN som helst anden IGL ville ha larmet mindre ingame end ham.
#76(Med 0 svar)
10. februar 2025 kl. 22:42
Vinther
Cadian ud og Hooxi ind, så der kan komme noget humør på serveren
#8(Med 0 svar)
10. februar 2025 kl. 19:53
MeRo
Hvorfor ingen artikel om at Falcons har kvalificeret sig til Dallas?
Er det mere nyhedsværdigt at de vandt deres første kamp?
#9(Med 0 svar)
10. februar 2025 kl. 19:53
liam
Det er jo heller ikke de sværeste hold nede i lower bracket
#10(Med 2 svar)
10. februar 2025 kl. 19:54
Mnoerholm
Det er tåkrummende og se Cadian spille b på inferno.. faktisk bare tåkrummende og se Astralis :O
#36(Med 1 svar)
10. februar 2025 kl. 20:13
larzN
Kan ikke tælle på 1 hånd hvor mange gange han smoker op på B med gap i smoken :)
#43(Med 0 svar)
10. februar 2025 kl. 20:27
Johnny_737
De to jeg så var Jabbi tbf. Men stadig ikke kønt. Til gengæld tragikomisk den sekvens hvor Cadian med awp'en taber en duel, Jabbi samler den op og får 2½ omringet i Church. Næste runde får Cadian den igen og dør igen uden kills.
#12(Med 3 svar)
10. februar 2025 kl. 19:55
Galaxy_Surfer
Øv, dansk CS er i ringe forfatning. Man blev jo også forvendt med de gode år.
#15(Med 2 svar)
10. februar 2025 kl. 19:57
Famous
Ja det er ret vildt at tænke på at dansk CS var hårdt dominerende og nu sejler rundt :D

Også vildt at stort set SAMTLIGE danske topspillere bare er faldet 60% i niveau :o
#54(Med 1 svar)
10. februar 2025 kl. 20:52
antuzul
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Mange af dem bliver jo også ødelagt af et hold, som vel siden 2021 ikke har haft en ordentlig sammensætning :D tænker mange af astralis spillere ville præstere bedre på et hold, som havde en sund rollefordeling
#93(Med 0 svar)
11. februar 2025 kl. 07:04
Famous
Ingen af dem har præsteret uanset hvor de har spillet. Der er bare ingen der leverer i top20’pt
#13(Med 0 svar)
10. februar 2025 kl. 19:56
JustaRadom0ldDude
Tja hvad har Astralis tilbage… device og måske i DK lidt meget slidt brand value
#17(Med 6 svar)
10. februar 2025 kl. 19:58
BEDST
Ikke det mest overraskende og slet ikke når device undlader at stemple ind.
#21(Med 5 svar)
10. februar 2025 kl. 20:01
JustaRadom0ldDude
Ikke helt fair… på CT står han på A og på T siden var han ret afgørende
#27(Med 2 svar)
10. februar 2025 kl. 20:04
Hunt
0.90 med awpen over 2 maps, så slet ikke device gøre rent meget i den her kamp..
#44(Med 1 svar)
10. februar 2025 kl. 20:29
Johnny_737
Jeg så ikke første map, men i andet map efterlod hans hold ham altså i mange dårlige situationer. Bevares, vi så heller ikke noget sygt highlight, men hvis bare B-forsvarende havde holdt én eneste gang.
#55(Med 0 svar)
10. februar 2025 kl. 20:55
sanimand
på andet map, Inferno, undlod de at angribe hvor device stod. Han havde en mere end godkendt Mirrage.
#28(Med 1 svar)
10. februar 2025 kl. 20:08
BEDST
En ADR på 60 mod noget der stadig har karakter af et middelmådigt mixteam, det må simpelthen ikke ske med awp'en : ) Synes stadig han mangler meget må jeg indrømme, og det er efterhånden en no brainer at lade cadian overtage awp'en og sende device videre ud i verden og frigive en del lønkroner i samme øvelse.
#51(Med 0 svar)
10. februar 2025 kl. 20:44
JustaRadom0ldDude
Tja men tænker også at de andre er ganske løntunge og de vinder heller ikke noget.

Sympati til de drenge/unge mennesker men det hold virker ikke.

Desværre - som tidl. skrevet - er det nok mange års dårlig ledelse. Nyholm og en dårlig bestyrelse er roden til det hele.
#20(Med 0 svar)
10. februar 2025 kl. 20:00
Groggster
Sløjt, sløjt. Især ovenpå en mere konsistent præstation tidligere i dag.
#30(Med 0 svar)
10. februar 2025 kl. 20:07
Djoerup
Wtf
#37(Med 0 svar)
10. februar 2025 kl. 20:15
arseface
Shit en præstation af Cadian. Hans aim er ikke eksisterende og han klovner rundt og tager mærkelige beslutninger. Hvordan pokker han fungerede under Heroic er et stort mysterium, men han er åbenlyst ikke egnet til top tier CS.
#46(Med 11 svar)
10. februar 2025 kl. 20:33
Madsen
Jeg synes ikke Astralis skal skifte spillere ud endnu de skal have 3-4 måneder endnu inden man begynder at tænke på det

Hvis man skal skifte ud så tror jeg at det her holdkort kunne være rigtig godt:
Gla1ve (igl)
BlameF (rifler)
Device (awp)
Jabbi (rifler)
Steahr (rifler)
Hunden (coach)
#50(Med 0 svar)
10. februar 2025 kl. 20:43
BEDST
Gla1ve og Jabbi - altså en igl som ikke har kunne læse en eneste meta i 5 år og en rifler som ikke er i nærheden af en top 200 spiller i cs2....
#52(Med 9 svar)
10. februar 2025 kl. 20:45
JustaRadom0ldDude
Du elsker at dyrke fortiden - det der er bare fri fantasi
#59(Med 8 svar)
10. februar 2025 kl. 21:06
Madsen
Havde jeg elsket at dyrke fortiden så havde jeg valgt Astralis 2018 holdet

Gla1ve er “usikker” men jeg tror stadigvæk på at han har hvad der skal til.. men kom gerne med dit bud på det bedst mulige danske hold? :)
#64(Med 7 svar)
10. februar 2025 kl. 21:38
JustaRadom0ldDude
Bedste danske hold… tror man skal tage nogen af de unge som klarer sig godt i cs2 og prøve dem af. Måske altekz, br0, dev, jabbi, chrizn… hvis man kan få en sjush eller teses
#65(Med 6 svar)
10. februar 2025 kl. 21:41
Madsen
Enig i flere af spillerne er gode men der ville jo skulle lang tid til for at de kan vinde tier 1 trofæer og det er det Astralis har brug for hurtigst muligt
#71(Med 3 svar)
10. februar 2025 kl. 22:31
Pingomania
Astralis har jo sjovt nok ikke vundet nogen tier 1 trofæer i cs2🫣🤔
Så enten skal de sætte deres målsætning gevaldigt ned eller lave et generationsskifte.
Udover altekz, br0, Chrizn så viser tauson også tænder i GL.
Men det er er lige så urealistisk at astralis udviser god ledelse og skifter deres core - som det er at astralis bliver konkurrence dygtige i tier 1.

Lige 2 hurtige spørgsmål. Hvorfor fungerede blamef ikke i astralis i første omgang?
Og hvorfor skulle blamef være en opgradering til holdet nu?
#82(Med 1 svar)
10. februar 2025 kl. 22:49
Madsen
Nej lige netop det er også derfor jeg skriver at Astralis har brug for trofæer hurtigst muligt..

Det er gode talenter du nævner men det er ikke nogen der vinder en major indenfor 2-3 år det har de simpelthen ikke nok erfaring til men det skal nok komme..

BlameF skal ikke være igl det tror jeg ikke på bliver godt uanset hvilket hold han er på. Det der er godt med BlameF er at han altid er stabil og skyder mange - efter min mening en perfekt erstatning for Stavn da de har mange af de samme roller! og BlameF er slet ikke så bait agtig som han har været han går faktisk ofte forrest
#87(Med 0 svar)
10. februar 2025 kl. 23:29
Pingomania
Men udfordringen her er vel at astralis heller ikke vinder trofæer med det nuværende lineup. Så enten skal de lave generationsskifte og satse langsigtet eller håbe at donk lige pludselig ikke rammer sine skud mod astralis til en major. HViS astralis skulle kvalle sig. Men det er der ikke noget der tyder på.
Så hvad gør man?

Enig i at blamef gør det godt i fnatic. Har set en del kampe og de spiller underholdende.
Men passer han med cadian som caller?
Passet han med resten af holdet?
Hvem skal ofre sig for hinanden når tingene spidser til?
Og hvorfor skulle en trofæløs rifler som har haft en dobbelt chance i astralis i forvejen være løsningen på deres cs2 problemer?
Der er mange spørgsmålstegn selvom han som du påpeger skyder mange
#83(Med 0 svar)
10. februar 2025 kl. 22:50
JustaRadom0ldDude
Tauson… hmmm tror mere det er GL’s træner der tryller.
#72(Med 1 svar)
10. februar 2025 kl. 22:37
JustaRadom0ldDude
Alle skal droppe tanken om sejre hvis ikke man tænker hold, roller fremfor navne og hltv stats.
#84(Med 0 svar)
10. februar 2025 kl. 22:51
Madsen
Jeg tænker ikke stats men jeg tænker på hvem der har bevist sit værd tidligere og som jeg tror på stadig har niveauet der skal til

Men vi har hver vores mening uanset hvad så håber jeg bare dansk cs generelt finder opskriften på succes så vi ikke ender som Sverige hvilket vi godt på vej til :(
#47(Med 0 svar)
10. februar 2025 kl. 20:33
skov
der kommer en dag hvor det vinder ;)
#57(Med 2 svar)
10. februar 2025 kl. 21:00
neonthai
Til jer der har styr på points hvis nu det ender med en kval til Dallas og altså 3 sejre fra nu af vil det så ha været en fordel rent pointmæssigt at spille 3 ekstra kampe i stedet for at have vundet i dag ?
#61(Med 0 svar)
10. februar 2025 kl. 21:11
Hunt
Det kommer an på hvem de ender med at møde i lower bracket, men umildbart er det ikke en fordel, fordi der er mange point tabt ved at tabe til nr. 78, kontra hvor meget man får ved at slå hold i det luftlag, mens ens egen ranking er top 15 ish som astralis.

Men skulle man ende med at slå fx 3dmax, så er det godt med point fra den kamp, men det er nok ret teoretisk hvis de næste 2-3-4 kampe flasker sig..
#85(Med 0 svar)
10. februar 2025 kl. 22:55
Udknud
Der er ingen scenarier hvor det direkte er en fordel at tage den lange vej i det her tilfælde. I bedste fald kan de næsten hente de point hjem igen som de tabte og undervejs kan de jo slå BIG og måske 3dmax/Heroic og derved tildele dem et nederlag og dermed minuspoint til de specifikke hold (som er nogle af dem som Astralis pt kæmper med på ranglisten.

Men.. det var egentlig et ret godt spørgsmål, for lad os nu sige man havde haft samme format på LAN. Så havde det KLART været en fordel at tabe en enkelt kamp for at kunne få 3 vundne LAN kampe til gengæld.
Men selvfølgelig også en chance som ingen hold turde spille på med vilje.
Men det hold i lower bracket som går hele vejen ville score en masse flere point end de 4 hold som vandt direkte i det her format (hvis det var på LAN)
#58(Med 7 svar)
10. februar 2025 kl. 21:01
sanimand
Det er vel ret sigende, at device i et interview opfordrede børn om at spille CS, da de manglede talenter. Han opfordrede dem at kontakte ham personligt, hvis de mente, at de havde hvad der skulle til.
De står og mangler blameF. Den eneste danske in-game leader, som har leveret på det seneste. Hvis de dog bare havde haft muligheden for at have ham på holdet... 😝

Det virker til, at Astralis bliver styret af folk på Reddit eller Dust2.
#63(Med 0 svar)
10. februar 2025 kl. 21:12
Hunt
Bortset fra baitf ikke er en god igl...
#81(Med 5 svar)
10. februar 2025 kl. 22:48
JakobHelms
Hvordan har BlameF leveret på det seneste som IGL? Det var jo i hvert fald ikke fordi Astralis vandt synderligt, de havde ét fint event med ham som IGL for Astralis - en semifinaleplads i Köln - og med de her 4 medspillere havde han ikke bedre resultater end cadiaN, med cirka samme sample size. Ydermere var BlameF under gla1ve IGL på Mirage, som var deres dårligste map, hvilket er særligt slemt når det var et af de maps de spillede mest.

Han er jo ikke IGL nu i Fnatic, så tænker at det er det, du tænker på, når du siger seneste - og ikke at vi f.eks. skal tilbage til Complexity :-). Hvis jeg måtte sammensætte et lineup med fem danskere pt., så tænker jeg stadig at jeg ville have BlameF på det, men jeg er godt nok uenig i at han skal ud og være IGL.
#105(Med 4 svar)
11. februar 2025 kl. 16:46
sanimand
blameF deler rollen. Han tog over i starten i Fnatic.
#106(Med 3 svar)
11. februar 2025 kl. 22:27
JakobHelms
Sjovt, det har jeg slet ikke hørt, og når jeg søger f.eks. på "BlameF Fnatic IGL", så er det naturligvis primært nyheder om, at han ikke skulle være IGL i Fnatic. Det tætteste jeg kommer er HLTV-interviewet hvor han snakker om, at han selvfølgelig bidrager på nogle maps, og slet ikke bidrager på andre. Hvor har du fra, at rollen skulle være delt, og hvor har du fra, at den skulle være blevet ved med at blive delt, da fear trådte til? Hvordan skulle den være delt - IGLer BlameF på visse maps?
#110(Med 0 svar)
12. februar 2025 kl. 10:59
sanimand
Den er ikke direkte delt. Som du skriver, så giver han sin input og hjælper med taktikken.
Jeg forsøger at finde interviewet.
#111(Med 1 svar)
12. februar 2025 kl. 11:06
sanimand
Det ser ud til at jeg skal bruge noget tid på at finde frem til interviewet. Jeg kan kun huske, at det var sammen med Duncan. Jeg kan ikke huske titlen eller hvem de to andre var med.
#112(Med 0 svar)
12. februar 2025 kl. 12:13
JakobHelms
Helt klart, det har nok været noget Snake and Banter. Jeg synes i hvert fald det er svært at vurdere BlameFs bidrag og hvor positivt han leverer, hvis vi ikke ved hvilke maps han hjælper til på eller i hvilket omfang, han gør det. Det er i hvert fald meget fluffy og svært at holde op i mod cadiaNs konkrete indsats, hvor vi kan kigge på hvordan Astralis spiller :-).
#86(Med 1 svar)
10. februar 2025 kl. 23:00
Spække
Jeg så det meste af kampen dog ikke det hele, men igen igen er det et astralis-mandskab, der ikke kan få deres ct-sider til at hænge sammen. Alt for mange dueller tabes, og rigtig mange af dem uden potentiale for trades. Er CS ikke stadig et spil der favoriserer ct-siden eller hvad? Sandsynligheden for at astralis må dreje nøglen om her i 2025 virker efterhånden større, end chancen for at der bliver vundet et trofæ...
#100(Med 0 svar)
11. februar 2025 kl. 08:52
Vinther
Iflg. 2023 regnskabet har de en egenkapital på 197.551.000 dkkr.
Tror de klarer den..
#92(Med 1 svar)
11. februar 2025 kl. 02:22
Thomsen94
Ved godt Device er Device, men jeg havde prøvet at ændre rollerne sådan Cadian får awpen og Device på riflen ligesom i gode gamle dage for begge personer. Device har altid været en hold spiller og vægter holdet over sig selv, så det er mit take på det. Nogle andre der har samme tanke? :)
#99(Med 0 svar)
11. februar 2025 kl. 08:47
utilizer
Tror det ville være dumt at tage awp'en fra en af historiens bedste, for så at give den til en der ikke kan ramme.
#101(Med 0 svar)
11. februar 2025 kl. 09:55
Thomsen94
Kan Device jo hellere ikke :D -
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.