Tilmeldingen til POWER Ligaen lukker
09D : 06T : 22M : 05S
br0 har tidligere i karrieren spillet for blandt andre Astralis og Monte.

Vilde br0 skyder holdet til Dallas

Danskeren førte an for NRG, der natten til torsdag sikrede billetten til IEM Dallas.

Det er præcist en måned siden, br0 blev præsenteret i NRG, og natten til torsdag kronede den danske ankerspiller så en ganske godkendt måned.

NRG ligger nemlig godt til i både ESL Challenger og den nordamerikanske CCT-turnering, og natten til torsdag stod de i den lukkede kvalifikation til IEM Dallas, hvor de sammen med Nouns, Marsborne og BOSS skulle dyste om én plads i IEM Dallas.

Gennem hele kvalifikationen var br0 en torn i øjet på modstanderne, og i den afgørende kamp mod Nouns toppede den 22-årige dansker nok engang scoreboardet med en rating på 1.53 og en ADR på over 100.

På vejen til kvalifikationsfinalen slog NRG både Marsborne og BOSS, inden Nouns som nævnt ventede i finalen.

Med sejren slutter NRG sig til de 14 andre hold, der i forvejen er på deltagerlisten. Kun én plads er tilbage til turneringen, og her skal Astralis og HEROIC dyste om pladsen i næste uge, når den europæiske kvalifikation skal afgøres.

Holdlisten til IEM Dallas er:

Inviterede:

  • Vitality

  • G2

  • FaZe

  • MOUZ

  • Verden Liquid

  • The MongolZ

  • Eternal Fire

  • Brasilien FURIA

Kvalificerede:

  • GamerLegion

  • Falcons

  • BC.Game

  • Lynn Vision

  • 3DMAX

  • Brasilien Legacy

  • USA NRG

  • Verden TBA

NRG
2 - 1
Nouns
Alle maps
NRG K - D +/- ADR KAST Rating 2.1
Danmark Alexander 'br0' Bro 58 - 34 +24 101.7 78.6% 1.53
USA Jeorge 'Jeorge' Endicott 45 - 34 +11 98.8 75.0% 1.34
Canada Jadan 'HexT' Postma 37 - 36 +1 67.3 69.6% 1.01
USA Josh 'oSee' Ohm 31 - 30 +1 61.3 75.0% 0.97
USA Nick 'nitr0' Cannella 33 - 35 -2 66.9 73.2% 0.97
Nouns K - D +/- ADR KAST Rating 2.1
USA Matthew 'Cryptic' Whitmore 40 - 43 -3 75.9 71.4% 1.07
USA William 'RUSH' Wierzba 43 - 41 +2 75.4 62.5% 1.04
USA Paytyn 'junior' Johnson 31 - 38 -7 63.1 67.9% 0.90
USA Jaxon 'Peeping' Cornwell 34 - 43 -9 65.5 58.9% 0.82
USA Anthony 'CLASIA' Kearney 19 - 40 -21 58.8 62.5% 0.69
#1(Med 2 svar)
13. februar 2025 kl. 10:43
MB-J
Hvilke roller/spots spiller han i NRG kontra i Astralis?
#4(Med 1 svar)
13. februar 2025 kl. 11:14
rALF
Det gad jeg også godt at vide 😀
#5(Med 0 svar)
13. februar 2025 kl. 11:28
JustaRadom0ldDude
Nok ikke Bitch rollerne som i Astralis
#2(Med 4 svar)
13. februar 2025 kl. 11:03
DOMINA7HOR
Vinder af Top 20-prediction på Dust2.dk
Der er noget uforløst potentiale hos ham, Jeorge og HexT. Det samme med oSee. Hvis nitr0 og daps kan forløse det, og få dem alle - især de tre riflere - til at præstere på fuld damp og alle cylindre, så kan NRG godt blive den "næste" M80 eller Wildcard.
#3(Med 3 svar)
13. februar 2025 kl. 11:11
Famous
Enig det kan godt blive spændende at følge. Håber sgu lidt de får gang i den, både for br0 og fordi det er lidt sjovt at se NRG på scenen igen. Lang tid siden at de var aktuelle :D
#19(Med 2 svar)
14. februar 2025 kl. 08:45
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Det har de vel ikke været siden majoren i 2019, hvor ceRq og Brehze havde en vild turnering? :)
#20(Med 1 svar)
14. februar 2025 kl. 11:05
Famous
Tror det ikke, men der havde de til gengæld også et fedt hold. Dengang var CeRq vild med awp
#24(Med 0 svar)
14. februar 2025 kl. 13:50
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
CeRq var vanvittig og Brehze var et bæst på SG’en. No wonder de skød så godt fra sig dengang.
#6(Med 14 svar)
13. februar 2025 kl. 11:30
Kristja
Maskine. Ved godt niveauet er væsentligt ringere hos modstanderne, men han har gjort det rigtig rigtig godt siden han kom til NRG, og det er fedt han kan vise sig frem uden at være holdets bitch 😄
#8(Med 13 svar)
13. februar 2025 kl. 12:31
Dennis
Astralis' nuværende modstandere er da næsten samme niveau. Og sejrene har været meget tætte. Br0 var endnu et uforløst stort talent, der heldigvis får lov at blomstre andre steder. Men det må snart gå op for en eller anden hos Astralis at de mangler evnerne til at få de her spirende stjerner til at udvikle sig.

(Zero Tenacity har ca samme rank som Nouns, BC.Game samme rank som NRG)
#9(Med 6 svar)
13. februar 2025 kl. 13:14
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
I år har Astralis spillet mod henholdsvis, Navi, Spirit, Furia, GL, paiN, paravision og betboom.. Kalder du det for samme niveau som NRG spiller mod, det bedste hold de har mødt er BOSS som ligger nr 55 i verden, selvfølgelig ligger br0 og farmer stats når han sidder og spiller mod top 70-130 og i aften skal de så møde nr 188… Lad nu vær med at være fuldstændig delusional, staehr har langt mere potentiale end bro har, så selvfølgelig beholder man ham fremfor br0…
#13(Med 4 svar)
13. februar 2025 kl. 14:32
JustaRadom0ldDude
Br0 har succes efter en måned på nyt hold og nok også i nye roller men med det samme skal det handle om Astralis og Staehr… det er bare for dumt.

det er tydeligt han farmer - det ville han næppe hvis han var dårlig. Klart det bliver spændende at se ham med NRG imod EU hold.
#14(Med 3 svar)
13. februar 2025 kl. 15:16
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Ja det er da meget logisk det handler om Astralis og staehr når bro er gammel Astralis spiller og staehr blev beholdt fremfor bro? Kan ikke se problemet?
Det næste du skriver bekræfter jo blot det jeg skriver, har på intet tidspunkt sagt han var dårlig, siger bare han spiller mod langt dårligere modstandere end hans eget niveau. Kan slet ikke finde en eneste ting jeg skal bruge din kommentar til 😅
#15(Med 2 svar)
13. februar 2025 kl. 15:24
JustaRadom0ldDude
I min bog er br0 klasser over Staehr og syntes han har vist det både på Astralis og monte… på NRG beviser han blot igen hvor fleksibel han er når han på 1 måned løfter på et nyt hold - i nye roller og på nyt sprog.
#16(Med 1 svar)
13. februar 2025 kl. 15:47
Kristja
Shees another Staerh hater... Han har ved seneste turnering været Astralis 2 bedste spiller. Det er sgu et reach at sige han er klasser over Staerh :D
- Det er 2 unge talentfulde spillere, som begge burde have haft en plads på holdet frem for Stavn og jabbi.
#17(Med 0 svar)
13. februar 2025 kl. 15:54
JustaRadom0ldDude
Hater ingen… men har mit syn og vurdering på det jeg har set.
#39(Med 0 svar)
14. februar 2025 kl. 18:02
Dennis
What? Han skrev væsentligt ringere. Vi snakker om br0 på NRG, ikke deres modstandere før. Jeg kommer med to eksempler. Har svært ved at forstå din logik her

Jeg har aldrig sammenlignet Staehr og br0. Det handlede udelukkende om at det var fedt at se et dansk talent blive forløst. Og ikke ende som andre.
#11(Med 2 svar)
13. februar 2025 kl. 13:55
Kristja
Synes wEkz kommer med et ret godt svar, ville have skrevet noget i stil af det samme. Men jeg er enig med dig i, at det er dejligt han kan få lov at udvikle sig på et hold, som tror på ham! Og jeg tror ikke at Ruggah er den rette til at udvikle talenter for Astralis. Så gerne man fik taget sig sammen og hentet Hunden tilbage :)
#40(Med 1 svar)
14. februar 2025 kl. 18:03
Dennis
Nej han gør sgu ej. Han fordrejer fuldstændig mine ord, og hvad emnet var. Det giver absolut ingen mening.
#42(Med 0 svar)
14. februar 2025 kl. 18:11
JakobHelms
Det gør dit logiske kortslutning af et pseudoargument jo heller ikke; at mene at NA Tier 2-hold skulle være lige så stærke som europæiske Tier 2-hold, og at ranglisten altid er retvisende når det kommer til de her hold, der kun får spillet mod deres egen semi-lukkede circuit, er lige så plat non-analyse og unuanceret tal-afhængighed, som at påstå at FURIA Fe er bedre end Betboom, fordi FURIA Fe ligger ét point og én placering over dem på VRS-ranglisten.

(Men jeg er selvfølgelig helt enig i, at br0 er et uforløst talent, der nu slår igennem et andet sted end Astralis. Og det er skidedejligt at se ham spille godt hos NRG, og jeg håber, at de viser muskler i Dallas)
#18(Med 2 svar)
13. februar 2025 kl. 23:15
Johnnyw0w
Nævner de 2 eneste kampe med tæt på samme rank, det er sku en ommer 😂 fandme gigantisk forskel på niveau af modstandere
#41(Med 1 svar)
14. februar 2025 kl. 18:04
Dennis
Er du okay? Jeg sammenligner de to seneste kampe Astralis spillede og de to seneste NRG har spillet. Ca samme niveau, br0 gør det pisse godt og Astralis overlever knap og nap. Skal det skæres mere ud i pap, så må du ringe til din støttepædagog.
#43(Med 0 svar)
14. februar 2025 kl. 20:47
Johnnyw0w
#42 gigantisk forskel på modstandere

(synes også br0 er en fantastisk spiller, fik selv fornøjelsen af at spille med ham for lang tid siden. Er glad for han gør det godt i NRG)
#7(Med 0 svar)
13. februar 2025 kl. 12:09
9600BAUD
Så er jeg godt tilfreds med at jeg fik skudt ham en del gange for under et år siden 😂

Stærkt spillet af br0 og fedt med en dansker med succes!

/baudie
#10(Med 0 svar)
13. februar 2025 kl. 13:45
Pingomania
Sådan br0! Vi hepper på dig😃
#12(Med 17 svar)
13. februar 2025 kl. 14:05
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Br0 er bedre end jabbi.
Så er det sgu sagt. Har sagt helt siden jabbi blev samlet op af flames han ikke er god nok til t1. Jeg er ikke en hater, men jeg synes jabbi laver for mange fejl, bliver ofte skudt igennem smokes fordi han tager dumme beslutninger som at prøve at skyde gennem dem etc, når de allerede har en fordel. Det er virkelig noobet noget af det han laver. Br0 spiller bedre CS.
#21(Med 16 svar)
14. februar 2025 kl. 11:15
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
I så fald er det da mærkeligt han kun er endt i NRG :P
#22(Med 15 svar)
14. februar 2025 kl. 12:23
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Vel ikke et dårligt lineup når de skyder sig til Dallas :P
Tror også den org har en del penge at gøre med, så vil bestemt ikke mene det er et dårligt sted at være., økonomisk set også.
#23(Med 14 svar)
14. februar 2025 kl. 13:36
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Du slutter kommentaren af med det eneste gode der er ved at tilslutte sig NRG 😝
#25(Med 13 svar)
14. februar 2025 kl. 14:18
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
De er da med til Dallas :D Mere end Astralis har opnået lmao
#26(Med 12 svar)
14. februar 2025 kl. 14:53
Hunt
Selv Astralis kan nå Dallas igennem NA kvallen, de er vel også i en ret 50/50 position i EU kvallen pt i "finalen"

NRG spiller kvals i NA hvor halvdelen af holdene ikke engang er lvl 10 på faceit..
#27(Med 11 svar)
14. februar 2025 kl. 15:03
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Ah skulle vi nu ikke lige.
Den sidste sætning skal jeg sgu have noget proof for. LMAO.

hltv.org/events/8274/iem-dallas-2025-north-america..

hltv.org/events/8275/iem-dallas-2025-north-america..


Du mener simpelthen halve af de hold der ikke er lvl 10 på faceit? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Meget af det du skriver er mundlort, men det der tager alligevel toppen af kagen lmao.

Nuvel NA qual er måske ikke ligeså hård som EU kval, men din sidste sætning er ren idioti
#28(Med 10 svar)
14. februar 2025 kl. 15:14
Hunt
Du er godt klar over der er mange hold og runder før det kommer på hltv ikke?

133 hold i den åbne kval og ca halvdelen er ikke lvl 10

faceit.com/en/championship/239fb622-fd2d-4776-924e..

Men EU kvallen har NIP - Ecstatic i første runde..
#29(Med 9 svar)
14. februar 2025 kl. 15:24
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Ja no shit, det er PRÆCIS det samme i EU.
Men du skriver "kvals i NA" Og når vi nu snakker om den lukkede kval og den åbne kval som de spiller i NA. Ikke FACEITS prestage qualifier, du skal helt op til ottendels finalerne før det kommer på hltv som open qualifer, så må du være mere specifik, din udtalelse giver ingen mening ift, det er præcis det samme i EU. En åben qualifer hvor alle kan trykke deltag.

Nip og ecstatic mødte ikke hinanden til at starte med nej de havde begge walkovers i første kampe. Det var først langt senere

faceit.com/en/championship/97fa00b8-a326-4bb6-90d9..

Få nu facttjekket inden du igen lukker mundlort ud..
faceit.com/en/championship/97fa00b8-a326-4bb6-90d9..
Her kan du se det er præcis det samme i FACEITS open qualifier stage. Også en masse under level 10, men det har intet at gøre med den lukkede qualifier og open qualifier på HLTV som er fra ottendels? Altså............... ALTSÅ DET VI KOMMENTER PÅ HER PÅ OPSLAGET.
#30(Med 8 svar)
14. februar 2025 kl. 15:24
Hunt
Så runde 2 NIP - Ecstatic.. Same same..

At du forsøger at tale NA kvals op åben eller lukket, for at tale en tidligere astralis spiller op.. stop nu..

Erkend nu bare NA kvals er på så lavt niveau der nemt kunne sidde 20-30 hold i tier 2 EU som er meget bedre og kunne tage alle de spots NA tier 3 hold tager pt..
#31(Med 7 svar)
14. februar 2025 kl. 15:26
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
gyazo.com/b391d0dc920576777529d3f8ae40fe24

De mødte ikke hinanden?
Erkend nu bare din udtalelse var helt væk. Altså wtf!? Hvor mange flere links med beviser skal du have

Jeg har aldrig sagt NA kvals er samme niveau, siger det end da i #27? Jeg kommentere på din imbecile udtalelse om at de hold NRG møder er under lvl 10 faceit. Det er idioti.
#32(Med 6 svar)
14. februar 2025 kl. 15:42
Hunt
faceit.com/en/cs2/room/1-4bbb09fe-d7be-4f5f-8673-2..

Her i runde 1 i en EU åben kval, dog til blast rising, men stadig min pointe.

Jeg giver dig beviser omvendt, og stadig prøver du at tale NRG op til noget det bare ikke er, samme med NA kvals..

Jeg har både linket til NA kval med 50% ikke lvl 10 hold samt linket til den EU kval hvor ecstatic mødte NIP i runde 1.

NRG skal ud og vise noget mod bare tier 2 EU før vi kan tage noget som helst ud af deres NA resultater, de ligger samtidtig og taber i NA ECL til random hold i NA.

hltv.org/events/8303/esl-challenger-league-season-..

De taber til random na mix hold...
#33(Med 5 svar)
14. februar 2025 kl. 16:04
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Du er jo ikke rask i hjernen man.
Du bliver ved med at insinuere at jeg siger na kvals ikke er svagere end eu kvals.
Som jeg skriver I TO POSTS NU er det ikke det jeg siger.
Jeg kommentere på du siger ordret de hold nrg møder ikke er level 10 på faceit. Det er faktuelt forkert, ligesom at nip ikke mødte ecstatic i den kval du sidder og kommentere på.

Kig nu hvad jeg skriver menneske.
Altså fejler du et eller andet eller hva?
#34(Med 4 svar)
14. februar 2025 kl. 16:11
Hunt
NIP mødte Ecstatic i en EU åben kval, ikke til Dallas, men til Blast. Det ændrer ikke min pointe.- Hvilket er rigtigt..

NRG spillede i en åben kval i NA, hvor halvdelen af holdene ikke var lvl 10. - Hvilket er rigtigt..

NRG spiller NA ECL hvor de taber til random NA mix hold, de er pt 8-4 efter 12 kampe, hvilket er skidt når man tænker på niveauet.- Hvilket er rigtigt..

Alt det andet udenom hvor du persolingt sviner mig til, stop dog.. ingen grund til at råbe sådan noget lort ud.. Det siger mere om dig..
#35(Med 3 svar)
14. februar 2025 kl. 16:14
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Ej for du bliver ved. Du er simpelthen uden for pædagogisk rækkevidde. Har aldrig mødt et menneske der har SÅ svært ved at indrømme at de tager fejl.

Ecstatic og nip mødte ikke hinanden første runde i dallas nej

Holdene nrg har spillet mod har alle været over lvl 10 på faceit ja.


Og så stop her. Det er direkte tilgrin du kommer med lange drejninger og sø forklaringer.

Dine udtalelser om at halvdelen af holdene nrg har spillet mod ikke har været lvl 10 på faceit er fuldkommen blæste.

Og så er det underordnet om eu kvallen er hårdere end NA eller ej. Som jeg ALDRIG har udtalt.
#36(Med 2 svar)
14. februar 2025 kl. 16:23
Hunt
Ej for du bliver ved. Du er simpelthen uden for pædagogisk rækkevidde. Har aldrig mødt et menneske der har SÅ svært ved at indrømme at de tager fejl.
-Pls læs hvad jeg har skrevet ovenover.

Ecstatic og nip mødte ikke hinanden første runde i dallas nej
-Det er rigtigt, de mødte hinanden i Blast rising åben kval, i runde 1, hvilket er same same. Det ændrer ikke min pointe jeg lagde ud.

Holdene nrg har spillet mod har alle været over lvl 10 på faceit ja.
-Ja dem DE spillede mod, igen læs hvad jeg skriver, i den åbne kval i NA var halvdelen af holdene ikke lvl 10. Du kan selv tjekke det link jeg sendte tidligere.

Og så stop her. Det er direkte tilgrin du kommer med lange drejninger og sø forklaringer.
-Igen, stop med at svine mig til når jeg beviser du tager fejl, ingen grund til at gøre det personligt fordi du ikke kan tåle ikke at have ret.

Dine udtalelser om at halvdelen af holdene nrg har spillet mod ikke har været lvl 10 på faceit er fuldkommen blæste.
-Ikke spillet mod, men igen læs ovenover..

Og så er det underordnet om eu kvallen er hårdere end NA eller ej. Som jeg ALDRIG har udtalt.
-Du forsøger at tale bro/nrg op ud fra resultater, i en region hvor holdene er tier 5 EU..

Så samlet set, stop med at svine mig til personligt. Det siger rigtig meget om dig desværre. Jeg sidder ikke med et behov for at svine dig til, håber du får en god aften.
#37(Med 1 svar)
14. februar 2025 kl. 17:14
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Du bliver ved med dine sø forklaringer 😂 Gang på gang på gang på gang ser man dig med lange søforklaringer og rants på nærmest alle opslag der handler om et eller andet med Astralis. Jeg tror ikke du skal snakke om at jeg "udstiller" mig selv, halvdelen af sitet ved godt hvordan du teer dig herinde, det er ikke nogen nyhed at det er som at snakke med en dør når du skriver. Du lytter ikke til noget som helst og kører søforklaringer når du bliver debunked. God aften til dig også. 😂
Tænker du lige skal ringe til NRG og forklare dem at halvdelen af de hold de har spillet mod altså ikke engang er level 10 på faceit. Tror jeg ikke de ved 😂😂😂😂😂😂😂
#38(Med 0 svar)
14. februar 2025 kl. 17:13
Hunt
Det er basale forklaringer, som du tydeligvis ikke kan forholde dig til.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.