Tilmeldingen til POWER Ligaen lukker
07D : 08T : 27M : 55S
Der gik ikke længe, før 3DMAX skrottede sin sponsorat.

3DMAX skrotter sponsorat

Den franske organisation var hurtige om at trække sig fra bettingfirmaet CSGOEmpire.

Da ESL Pro Leagues Play-in-turnering lørdag blev skudt i gang, troppede 3DMAX-mandskabet op med nye trøjer og med en ny sponsor, CSGOEmpire.

Hvis det navn siger dig noget, er det med stor sandsynlighed, fordi du husker majoren i København, hvor netop CSGOEmpire var ansvarlige for at storme scenen.

På de sociale medier var blandt andre den franske journalist neL hurtig med kritik rettet mod den franske organisation for sit samarbejde med den kontroversielle sposorat.

Der gik heller ikke længe, før 3DMAX tog kritikken til sig, da de søndag aften skriver på X, at de har stoppet samarbejdet med øjeblikkelig virkning.

Vi anerkender bekymringerne vedrørende vores korte partnerskab med CSGOEmpire. Selvom dette samarbejde var en strategisk økonomisk beslutning, afviser vi utvetydigt deres kommunikationspraksis og værdier. Efter at CEO'ens handlinger stred imod vores principper, opsagde vi aftalen med øjeblikkelig virkning.

Vi fordømmer chikane, diskrimination og respektløshed i alle former. Vores engagement i inklusion og integritet forbliver urokkeligt.

CSGOEmpire har tidligere delt krænkende opslag på hovedsageligt X, heriblandt på valentinsdag med et inventar med swastika-symbolet.

Lignende situation set før

Det er ikke første gang, at en organisation har følt sig nødsaget til at opsige et sponsorat umiddelbart kort tid efter grundet kritik på de sociale medier.

Tilbage i 2022 var Astralis udsat for en lignende situation, dengang sponsoratet med Roobet, som ikke havde licens i Danmark, blev opsagt efter bare én dag.

#1(Med 69 svar)
2. marts 2025 kl. 21:29
Hunt
Så lad og tage dem her med..

Spirit - Betboom
Vitality - GG.Bet
Mongolz - 1xBet
Mouz - Fonbet
Faze - Rollbit
Navi - GG.Bet
G2 - CSGORoll
Heroic - Thunderpick

Og mange flere..
#2(Med 18 svar)
2. marts 2025 kl. 21:42
OzN3X
Laver alle de gambling-sider også NAZI-tegn på Twitter? Som CsgoEmpire?
#5(Med 16 svar)
2. marts 2025 kl. 21:50
Kakkelborg
1xbet promoverer pornoskuespillere. Er det bedre?
#18(Med 5 svar)
3. marts 2025 kl. 01:37
raxtuzz
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
DPL Admin
ja
#19(Med 4 svar)
3. marts 2025 kl. 02:07
Kakkelborg
Hvorfor?
#20(Med 2 svar)
3. marts 2025 kl. 02:28
raxtuzz
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
DPL Admin
Prøv du at starte med at forklare hvorfor nazi symboler er bedre end pornoskuespillere, så vi kan finde ud af hvilken slags idiot du er?
#43(Med 1 svar)
3. marts 2025 kl. 16:34
Kakkelborg
Mærkeligt at gå personligt allerede. Begge moralske forkastelige?
#46(Med 0 svar)
3. marts 2025 kl. 19:01
raxtuzz
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
DPL Admin
Hvorfor undviger du at svare på det nazi-shit? Og de kan slet ikke samlignes overhovedet.
#42(Med 0 svar)
3. marts 2025 kl. 15:09
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
lol
#21(Med 2 svar)
3. marts 2025 kl. 06:10
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Mig bekendt nappede pornoindustrien ikke ligefrem et par millioner jøder i 1940’erne, men jeg kan jo selvfølgelig have overset noget.

Bevares, pornoindustrien er måske ikke det sted man ønsker ens børn ender, men hellere det end koncentrationslejr.
#44(Med 1 svar)
3. marts 2025 kl. 16:36
Kakkelborg
Begge er da totalt moralsk forkastelige og porno suger sjæl, glæde og liv ud af især unge mænd. Læs du bare lige The Art of War også kan du måske indse hvor sammenlignelige de to vices er.
#47(Med 0 svar)
3. marts 2025 kl. 19:09
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Hvordan kan du seriøst ikke se, at der er forskel på moralsk forkasteligt og så en ideologi der har slagtet i millionvis, forfulgt folkefærd pga. handicap, religion, seksualitet eller race og har sendt så mange “især unge mænd” direkte i døden ved en vanvittig krig?

Men du har ret. Det er langt værre at blive trist med dilleren i hånden end at arbejde sin turberkoløse krop ihjel….
#22(Med 0 svar)
3. marts 2025 kl. 07:54
d0kz
Guld Sæsonkort Sæson 15
Meget værre. Heil Eva Elfie
#25(Med 5 svar)
3. marts 2025 kl. 08:43
Dennis
Hvad er der galt med porno skuespillere? Vil du hellere spille den af til en tegnefilm?
#45(Med 4 svar)
3. marts 2025 kl. 16:36
Kakkelborg
Porno er moralsk forkasteligt og suger sjæl, glæde og liv ud af især unge mænd. Det burde forbydes
#51(Med 2 svar)
4. marts 2025 kl. 13:02
Dennis
Jøsses, du er da bindegal. Skal vi så tilbage til en tid uden porno hvor mænd voldtog og misbrugte kvinder uden konsekvenser?

Jeg gad ikke se et samfund hvor ingen kunne få stillet deres trang ved at se porno.
#54(Med 1 svar)
4. marts 2025 kl. 14:02
Kakkelborg
Fedt at gå personligt fordi du ikke er enig med mig, du er godt klar over at jeg vinder diskussionen øjeblikkeligt så snart du går efter manden?

Hvordan fuck kan du kæde: ingen porno = mere voldtægt og misbrug sammen?
#56(Med 0 svar)
4. marts 2025 kl. 17:05
Dennis
Hvad skulle jeg ellers gå efter kakkelsmart? Det er DIN holdning der er skør. Du er heldigvis bare en troll, for der kan bare ikke være så religiøse tosser i Danmark.

Hvad tror du der sker når alle mænd i verden ikke kan spille den af til porno? Kig tilbage i historien eller i lande hvor det er som du tilsyneladende ønsker. Jeg antager at du også er imod prostitution samtidig. Igen, der er faktisk en fin dokumentar om prostitution i Istanbul hvor der pludselig blev slået hårdt ned på det, og efterfølgende kæmpede sexarbejdere med overfald osv.
#63(Med 0 svar)
7. marts 2025 kl. 08:46
eyM
Det gode ved moral og etik er, at det ikke er definerbart… så det er din holdning.
#6(Med 0 svar)
2. marts 2025 kl. 21:52
Hunt
De promoverer gambling og casino.

Det får 0/8 fra mig. Allesammen.
#3(Med 7 svar)
2. marts 2025 kl. 21:49
Djoerup
Imponerende du ikke nævner Astralis
#7(Med 6 svar)
2. marts 2025 kl. 21:54
Hunt
Astralis har så vidt jeg ved ikke en gambling/betting/casino sponsor
#9(Med 5 svar)
2. marts 2025 kl. 21:57
Djoerup
Come on er da et betting site
#11(Med 4 svar)
2. marts 2025 kl. 21:59
Hunt
Så lad os hive astralis med ind også, kiggede kun lige på hvilke tophold der havde en bettingsponsor på trøjen.
#26(Med 2 svar)
3. marts 2025 kl. 08:45
Dennis
😂
#39(Med 1 svar)
3. marts 2025 kl. 13:11
Hunt
Well "Come on" er ikke hovedsponsor på Astralis trøje, så puttede dem ikke i samme "bås"
#52(Med 0 svar)
4. marts 2025 kl. 13:03
Dennis
Jeg synes bare det var et klasse burn af Astralis. Jeg er skam ikke uenig.
#28(Med 0 svar)
3. marts 2025 kl. 08:59
tinzuldateN
"Det vi gør er, at vi ligger på lur - og så knepper vi dem, så de kan lære hvor FUCKING ondt det gør" :D
Well played sir :D
#4(Med 34 svar)
2. marts 2025 kl. 21:50
WitaCasts
Dust2.dk Caster
Dust2 fantasy vinder
Nu er CSGOEmpire så en del mere voldsomme end de andre, som OzN3X skriver har de blandt andet lavet hagekors på twitter og var også bagmændene bag scenestormingen i København.
#8(Med 33 svar)
2. marts 2025 kl. 21:56
Hunt
De promoverer gambling og casino.

Det får 0/8 fra mig. Allesammen.

Sure er heller ikke fan af at folk er nazi eller lign, men de har trods alt ret til deres mening. Vi har jo ogås nazi pariter i folketinget, DF, NB, Inger, Pia osv.. Selvom vi ikke er enige, så har de vel ret til deres mening, også selvom den mening er nazi..
#10(Med 3 svar)
2. marts 2025 kl. 21:59
Daddyblender
Er det ikke lige at stramme den at kalde DF for nazister?
#12(Med 2 svar)
2. marts 2025 kl. 22:00
Hunt
De ville jo nok ikke selv mene de er hverken nazister eller racister, men ud fra deres holdninger og hvad de står for. Så ville jeg kalde dem det.
#13(Med 1 svar)
2. marts 2025 kl. 22:02
Daddyblender
Racister fair nok, men såvidt som jeg er orienteret går de ikke ind for folkedrab.
#14(Med 0 svar)
2. marts 2025 kl. 22:26
Hunt
Går ind for/Støtter Israel? Det går vel ud på det samme.
#17(Med 27 svar)
3. marts 2025 kl. 00:19
Kristja
Dansk Folkeparti kan på ingen måde kaldes for nazister. Tænker du skal læse lidt op inden du slynger sådan noget ævl ud.

Du kan heller ikke kalde dem for direkte racister. Det kommer i bund og grund an på, hvad du definerer som racisme.

Tåbeligt overhovedet at kommentere sådan noget, når du absolut ikke ved hvad du skriver om. Men det er vel ikke noget nyt.

Jeg vil lige understrege at jeg ikke er tilhænger af DF. Men dit postulat er simpelthen for dumt.
#23(Med 18 svar)
3. marts 2025 kl. 08:05
Pingomania
Dansk folkeparti har lavet en masse racistiske handlinger igennem tiderne. Blandt andet burkaen men camouflerer det i lovgivning så det bliver legitimt.

Jeg vil rigtig gerne høre hvordan du definerer racisme Kristja. For DF er et racist parti og har været det siden Pia K grundlagde det
#27(Med 16 svar)
3. marts 2025 kl. 08:48
Dennis
Anti-islamistisk eller racistisk? De har helt sikkert gjort og sagt racistiske ting, men dit eksempel er ikke et af dem. Jeg er vel heller ikke racist fordi jeg udtaler at jeg er imod kristendom.
#30(Med 15 svar)
3. marts 2025 kl. 10:04
Pingomania
Det er ikke helt det samme. Du har ikke lavet en lovgivning der forbyder Burkaen (pakket ind i terrorloven).
Fordi du ikke kan lide muslimer eller deres klæder.
Det bliver ikke mere racistisk end det.

Tænker at du højest sandsynligt udtaler dig mod kristendommen fordi du anser dig selv som ateist. Tænker heller ikke at du har lavet store handlinger der strider mod kristendommen. Du bliver nødt til at omformulere dig hvis vi skal forstå din pointe..
#32(Med 3 svar)
3. marts 2025 kl. 11:25
Kristja
Forbudet mod Burkaen kom jo vitterligt i tale fordi, at der faktisk er kvinder som bliver TVUNGET/PÅLAGT at gå rundt helt tildækket, lige som alle de andre ting de bliver underlagt. Men det er klart der er også dem, som vælger at gå i Burkaen fordi de gerne selv vil.
#48(Med 2 svar)
4. marts 2025 kl. 08:37
Pingomania
Forbuddet kom i hus fordi at Pia K havde en personlig holdning om at det skulle forbydes og havde nok slagkraft til at gennemføre det.

Nogle bliver tvunget/pålagt ja, men så skulle vi også forbyde konfirmation i Danmark. Der er også nogle der bliver tvunget/pålagt af deres forældre/familie.

Så hvor stopper det henne?

Vi skulle også gerne have en lovgivning der giver mening og som ikke er diskriminerende mod minoriteter
#55(Med 1 svar)
4. marts 2025 kl. 14:25
Kristja
Det handler vel i bund og grund om kvinde undertrykkelse, hvilket jeg ikke går ind for. Og det var vel den eneste løsning på problemet? Altså man går jo heller ikke ind og handler med en elefant hue på vel, så der var sådan set flere problematikker end blot undertrykkelse af kvinder på det punkt.

Synes overhovedet ikke du kan sammenligne en konfirmation med en decideret undertrykkelse af kvinder. Jeg har nu heller aldrig hørt om et ungt menneske, der ikke ville konfirmeres og have en god sjat penge 😅

Jeg er selvfølgelig helt enig med dig i, at det bliver svært at finde ud af hvor grænsen går, og at det ikke holder at have en diskriminerende lovgivning. Men hvad var alternativet lige på det punkt?
#57(Med 0 svar)
5. marts 2025 kl. 08:18
Pingomania
Men er det ikke kun undertrykkelse fordi det er den holdning vi har i vesten om selv at måtte vælge sit tøj ovs?

I bund og grund er det simpelthen pædagogik.
Der anvendes konsekvens/belønnings pædagogik.

Det er den sammenligning jeg ville trække.
Dansk konfirmation er også belønningspædagogik.
Du får en fest og gaver hvis du går i kirke og siger ja. Dine venner og familie har været igennem det samme pga tradition.
Det kaldes også frivillig tvang.

Alternativet på det punkt, var at sige at vi har ytringsfrihed i Danmark og vi derfor ikke skal røre ved andres folk tro igennem lovgivning. Det havde været det rigtige. Da det er hvad Danmark står for.

Ellers er vi ikke en skid bedre end de muslimske lande.
Det er min holdning
#53(Med 10 svar)
4. marts 2025 kl. 13:06
Dennis
Hvis vi skal forstå? Jeg tror kun det er dit den sejler for.

Er det racistisk at være imod en religion? Der er noget helt galt i din forståelse af racisme. Der er mange hvide, sorte, brune, gule osv muslimer. Islam er ikke forbeholdt en bestemt race. Ergo kan det ikke være racisme at være imod islam (eller andre religioner).

DF har som sagt gjort andre racistiske ting, men lige den her forstår jeg ikke du holder fast i.
#58(Med 6 svar)
5. marts 2025 kl. 08:19
Pingomania
Man kan høre at det er en rigtig DF'er der snakker😃

Ja, det er racistisk at være imod en religion der ikke er din egen.

Punktum
#59(Med 2 svar)
5. marts 2025 kl. 16:30
Dennis
Hahaha. Du kunne ikke tage mere fejl. Vi kan diskutere hvilken slags socialist jeg er, men alt til højre for Enhedslisten kan hoppe og rende.

At du finder sympati for DF i mine kommentarer vidner om en pinligt ringe evne til at læse og forstå dansk. Jeg har lige kaldt dem racister. Det er fandme tidligt at have en skid på kl 8 om morgenen.
#65(Med 1 svar)
7. marts 2025 kl. 09:02
Pingomania
Jeg gider ikke bruge min tid på racister. Hyg dig dennis

Det næste bliver vel at Putin ikke har invaderet Ukraine..
#68(Med 0 svar)
7. marts 2025 kl. 16:55
Dennis
Skriv i det mindste mit navn med stort D. Jeg ville ønske du var 15, og ikke 40. Så var der stadig håb.
#62(Med 2 svar)
7. marts 2025 kl. 08:42
eyM
Så fik du sagt noget sludder, der er på højde med Orb’en.

Det er ikke racistisk at være imod religion. Det er heller ikke racistisk at kritisere voksne for at tro på nisser eller at jorden er flad.

Punktum
#64(Med 1 svar)
7. marts 2025 kl. 08:58
Pingomania
Laver du sjov?

Mage til uintelligent kommentar skal man lede længe efter
#66(Med 0 svar)
7. marts 2025 kl. 09:04
eyM
Nej men man skulle virkelig tro, at du lavede sjov.
#67(Med 2 svar)
7. marts 2025 kl. 13:20
eyM
Manden har ikke rigtigt forstået, hvad racisme rent faktisk er.
Man er ikke racist imod alt, man kritiserer.

Hvis du diskriminerer folk på forhånd og aktivt pga. race, etnicitet el.lign. Så er det racisme.

Det er ikke racistisk at udtrykke sig kritisk omkring en eller flere religioner.
Jeg er ikke hindu, muslim, kristen eller nordisk mytologisk - og jeg udtrykker mig frit, kritisk om dem alle. Så ifølge herren her, så er jeg racist i alle retninger.
#69(Med 1 svar)
9. marts 2025 kl. 07:45
Pingomania
Det er jo dig der ikke har forstået det🤣

Dennis benægter alt fakta der går imod minoriteter.

Havde jeg skrevet at Hitler havde dræbt en masse jøder, så havde Dennis svaret at han vil se beviser..

Det er ret håbløst..
#70(Med 0 svar)
9. marts 2025 kl. 10:24
eyM
Hvad helvede er “fakta der går imod minoriteter” ??

Og det ser jeg egentlig ikke.. Dog var det ret tydeligt, at du havde en ekstrem fejlagtig opfattelse af, hvad racisme er - og dét er fakta.
#35(Med 0 svar)
3. marts 2025 kl. 11:33
Kristja
#34
#24(Med 5 svar)
3. marts 2025 kl. 08:10
Hunt
"Ud fra deres holdninger og hvad de står for. Så ville jeg kalde dem det"

Er det en vurderingssag hvad hver person mener er "grimt" nok til at være racistisk? Sure, hvilket jeg dog mener de er. Hele den måde de omtaler og fremstiller folk der ikke er stereotypisk dansk ift dem. Det er racistisk i min bog.
#33(Med 1 svar)
3. marts 2025 kl. 11:32
wazorntB
Så skulle du måske bruge lidt mere tid på at sætte dig ind i politik.
Bare fordi man bryder sig om bacon, men ikke bryder sig om burka, gør jo ikke en til racist.
#41(Med 0 svar)
3. marts 2025 kl. 14:07
Hunt
Langt fra, men nu er deres formand dømt 2 gange for racisme, så der er jo grund for at kalde dem racistiske.

DF har jo ikke ligefrem taget afstand fra ham side.
#36(Med 2 svar)
3. marts 2025 kl. 11:36
Kristja
#34

Og man skal simpelthen lade være med at gå rundt og kaste rundt med beskyldninger om racisme. Ordet bliver misbrugt, fordi det tydeligvis bliver misforstået.
#37(Med 1 svar)
3. marts 2025 kl. 13:08
Hunt
Deres formand er dømt for racisme 2 gange.

Det siger vel nok..
#40(Med 0 svar)
3. marts 2025 kl. 13:45
Kristja
”Massevoldtægter, grov vold, utryghed, tvangsægteskaber, kvindeundertrykkelse, bandekriminalitet. Det er, hvad et multietnisk samfund tilbyder os. Ønsker du det?”.

Det er en hvad 22-23 år gammel sag om en kampagne, hvor han/de pårørende kommer med udsagn, som pudsigt nok viste sig at være sande.

Det er vel ikke racisme at gå ind for et trygt samfund i Danmark?

Han fik 7 dages betinget fængsel, senere fordoblet til 14 dage. Her snakker vi vel om en meget "mild" form for overtrædelse af straffeloven, blot for at give udtryk for det åbenlyse?

Jeg går ikke ind for, at man skal dømme alle over en kam. Men statistikker, som du jo må være okay klog på, viser jo bare at det er faktuelt korrekt.

Hvordan ser det ud i UK, Tyskland, Frankrig lige pt? Er det så ikke at stramme den, at kaste racist kortet, blot fordi man igen kæmper for et trygt samfund i Danmark 🤷🏻‍♂️

Jeg er blot undren og ikke nødvendigvis enig i, at det er alle muslimer/ikke vestlige indvandrere, som agere således.
#29(Med 1 svar)
3. marts 2025 kl. 09:33
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
“Du kan heller ikke kalde dem for direkte racister. Det kommer i bund og grund an på, hvad du definerer som racisme.”

Så kan man kan jo slippe ud af alting, hvis det er der vi er 😂

“Kim Jong er ikke diktator, han bestemmer bare det hele.”

Tilbage til emnet:
Flere prominente medlemmer af DF er dømt for racisme, og det har ikke kostet nogen af dem medlemskabet af partiet, flere af dem er ikke engang blevet irettesat efterfølgende. Heller ikke selvom ytringerne, de er dømt for, er fremsagt hvor de repræsenterer DF.

Jeg synes godt man kan tillade sig at skrive som Hunt gør, set i det lys :)
#34(Med 0 svar)
3. marts 2025 kl. 11:32
Kristja
Dansk Folkeparti har ofte været anklaget for at føre en politik, der kan opfattes som fremmedfjendsk eller diskriminerende, især når det gælder udlændinge- og integrationspolitik. Partiet har historisk set haft en meget stram linje over for indvandring, især fra ikke-vestlige lande, og har lagt stor vægt på at bevare dansk kultur og værdier.

Om det gør partiet racistisk, afhænger af, hvordan man definerer racisme. Hvis man ser racisme som diskrimination baseret på race eller etnicitet, så har Dansk Folkeparti ikke direkte ført politik, der eksplicit diskriminerer på baggrund af race. Dog har partiets retorik og politik ofte været kritiseret for at generalisere negativt om bestemte grupper, hvilket nogle vil kalde racistisk eller i det mindste ekskluderende.

Partiet selv afviser, at de er racister, og mener, at deres politik handler om at beskytte dansk kultur og sikre integration. Det er altså et spørgsmål om perspektiv og definition, men partiet har uden tvivl spillet en stor rolle i den danske debat om national identitet og indvandring.

Jeg ved ikke om min pointe med definitionen giver mening for dig nu.

Anywyas vil holde mig fra at snakke mere politik her inde nu, som sagt er jeg ikke selv tilhænger af DF. Og jeg er heller ikke uenig med dig i, at der helt sikkert har været medlemmer/er medlemmer som er racistiske :)
#49(Med 0 svar)
4. marts 2025 kl. 09:18
Lunar
hele pisset får 0/8
men CSGOempire får -8/8
#15(Med 3 svar)
2. marts 2025 kl. 22:47
Madsen
Så kan vi vinke farvel til alle de store hold fordi de har brug for de penge ellers lukker de…
#16(Med 2 svar)
2. marts 2025 kl. 22:57
Hunt
Så må det jo være sådan, så kan de store hold stoppe med at betale så meget i løn og have så stort setup, hvis ikke der er penge nok den anden vej.
#31(Med 1 svar)
3. marts 2025 kl. 10:24
RasmusRoev
Hvilken vej? :)
Jeg er enig meget hen af vejen Hunt.

Personligt er jeg splittet på det her punkt. For casino, betting sider osv behøves jo ikke ende i gambling. Og vi er lidt tilbage til det verdenen er på vej hen. At folk må ikke tænke selv, folk kan altid finde en undskyldning for, at de er endt i noget lort. Folk står ikke til regnskab for deres egne fejl. Alle skal være lige osv osv.
#38(Med 0 svar)
3. marts 2025 kl. 13:09
Hunt
Vejen hvor pengene ryger i kassen hos orgs og ikke ud af den
#50(Med 2 svar)
4. marts 2025 kl. 09:25
HUNDEN
Major deltager
Vundet Dust2 Masters 3 gange
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Sashi
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Sport kan ikke eksistere uden gambling og betting sponsorater..
Jeg synes personligt hvis den givende license passer til der hvor holdene er fra, så kan organisationerne ikke gøre mere.

Vi kan simpelthen ikke smide sporten i en skakmat position, hvis betting ikke må være til stede i sport.
Jeg synes det er begge parters ansvar, at overholde retningslinjerne for at det bliver gjort korrekt. Det er nok svært i en esports position, at sige nej til et kæmpe beløb, men man bliver simpelthen nødt til følge de regler der følger med, når der kommer en betting sponsor på bordet.

Astralis feks trak også i land med roobet, men det skulle aldrig være kommet så langt. Det er simpelthen for dårligt forarbejde af den daværende ledelse.
Nu gætter jeg på at Come On sponsoratet ikke er på niveau med Roobets penge, men sådan er det at være dansk virksomhed og have dansk betting licenes.
#60(Med 1 svar)
6. marts 2025 kl. 08:14
Heertz
Enig i meget af det du skriver! Er det Sashi eller Claus der har sponsorat/arbejder for CSGO Empire? Så jeres cast den anden dag hvor han ivrigt ville have folk over på noget der hedder "kick" med en masse promoværk til CSGOEmpire, er det ikke lige præcis dem der bliver whinet over her? Måske Sashi skulle tage afstand fra det så?
#61(Med 0 svar)
6. marts 2025 kl. 08:44
HUNDEN
Major deltager
Vundet Dust2 Masters 3 gange
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Sashi
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Jeg er ikke bekendt med hvilke aftaler Claus har, men Sashi Esport har ikke CSGOEmpire som sponsorat.
Claus har sit eget brand i d0kt0r3n, og det bestemmer han selv over. Sashi Esport er der en større ledelse bag, som træffer beslutninger omkring disse ting.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.