Virtus.pro stak en kæp i hjulet på Falcons og Astralis.

Astralis' major-skæbne hænger i det uvisse

Russiske Virtus.pro sendte Falcons ud af BLAST Open og Astralis hen i det uvisse.

Astralis aner stadig ikke om de er købt eller solgt! Søndag kunne danskerne ellers sikre en majorplads hvis Falcons slog Virtus.pro, men russerne ville det anderledes.

Således slog den russiske bjørn nemlig danskerholdet Falcons i søndagens første af fire lowerbracket-semifinaler i BLAST Open Lissabon 2025. Og det var lige netop det resultat Astralis håbede at undgå.

Virtus.pro' videre avancement i BLAST Open - samt Astralis' major-skæbne i det uvisse - blev en realitet med en samlet 2-1-sejr til russerne efter et højdramatisk opgør.

Det første map, Mirage, som Falcons havde valgt, endte med en snæver 13-11-sejr til danskerholdet. Falkene var ellers foran hele 9-3 ved pausen, men Virtus.pro formåede at gøre det en smule spændende til sidst, om end Falcons trak det længste strå.

På det efterfølgende map, Ancient, som var Virtus.pros valg, sikrede Falcons sig ligeledes en pauseføring på 9-3. Heller ikke denne gang holdt de dog særlig godt fat i føringen.

Igen blev det tæt til det sidste, efter Virtus.pro kom stærkt tilbage, og modsat Mirage formåede det russiske hold denne gang at fremtvinge overtid. Her udnyttede russerne deres momentum til med nød og næppe, at lukke den ved stillingen 19-16, efter to gange overtid.

Til sidst skulle det hele dermed afgøres på Inferno. Her satte Virtus.pro tingene på plads med endnu en smal overtidssejr, denne gang på 22-20, efter at have været bagud 5-7 før pausen og 5-12 i løbet af anden halvleg af den ordinære spilletid. De to F'er - FL4MUS og FL1T - førte an for Virtus.pro igennem opgøret.

Falcons
1 - 2
Virtus.pro
Alle maps
Falcons K - D +/- ADR KAST Rating 2.1
Abdul 'degster' Gasanov 75 - 60 +15 69.0 77.2% 1.12
Nikola 'NiKo' Kovač 66 - 67 -1 81.9 70.3% 1.05
Danmark René 'TeSeS' Madsen 65 - 72 -7 71.0 77.2% 1.02
Damjan 'kyxsan' Stoilkovski 61 - 69 -8 66.8 71.3% 0.94
Danmark Emil 'Magisk' Reif 55 - 60 -5 66.1 68.3% 0.91
Virtus.pro K - D +/- ADR KAST Rating 2.1
Timur 'FL4MUS' Marev 75 - 65 +10 79.9 74.3% 1.17
Evgenii 'FL1T' Lebedev 66 - 53 +13 74.1 72.3% 1.09
Petr 'fame' Bolyshev 62 - 76 -14 75.5 68.3% 0.96
Denis 'electroNic' Sharipov 66 - 74 -8 76.8 67.3% 0.94
Kaisar 'ICY' Faiznurov 57 - 57 +0 57.9 72.3% 0.90

Med sejren er Virtus.pro klar til lowerbracket-finalen i gruppe A ved gruppespillet i BLAST Open. De er dermed blot én enkelt sejr fra slutspillet.

I lowerbracket-finalen spiller de mandag mod enten FaZe eller Spirit. karrigans FaZe tørner sammen med Spirit lige om lidt. Falcons er til gengæld ude af BLAST-turneringen ovenpå det tætte nederlag til Virtus.pro.

Og vigtigst af alt for Virtus.pro, så er de et skridt nærmere majorens fase 2. Med sejren sørgede de for, at Astralis ikke sikrede sig en plads direkte i majoren. Nu er det i stedet helt åbent hvem af Virtus.pro og Astralis, der tager 10. pladsen på Valves regionale rangliste for Europa, og dermed en plads videre til majorens fase 2.

Virtus.pro kan selv afgøre, om de skal videre til majoren. Slår de FaZe eller Spirit i lowerbracket-finalen, så er det dem, der sikrer sig pladsen direkte videre, mens Astralis skal spille MRQ. Taber de, er det status quo, og så ved vi først med sikkerhed efter BLAST Open er overstået, hvem af de to der tager majorpladsen, og hvem der skal spille MRQ.

#1(Med 14 svar)
23. marts 2025 kl. 15:47
mad0
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Imagine hvis denne kamp ender med at blive grunden til, at Astralis misser majoren
#4(Med 13 svar)
23. marts 2025 kl. 15:49
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Men lad os være ærlige, fortjener et hold virkelig at komme direkte til en major hvis det er på bekostning af et andet holds resultater? Hvis Astralis havde gjort alt de selv kunne havde det været fair, men de ligner jo langt fra et hold som har noget afgøre til en major.
#10(Med 1 svar)
23. marts 2025 kl. 16:10
Stig96
Det er vel på grund af Astralis egne resultater i tidligere turneringer der gør, at de stadig ligger til en direkte invitation til major.
#17(Med 0 svar)
23. marts 2025 kl. 17:22
Hunt
Det er stadig 2-3 måneder points fra deres partnerspots de har, så ikke helt.
#12(Med 10 svar)
23. marts 2025 kl. 16:27
Fuzkeren
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Bundlinjen er at Astralis overall har været bedre til at samle point sammen end VP. Altså hvis det er sådan det ender. Om pointene findes tidligt eller sent i processen er vel i og for sig irrelevant, selvom jeg er enig med dig I at Astralis har et godt stykke vej til at ligne et hold der bør kvalificere sig til en major.
#24(Med 9 svar)
23. marts 2025 kl. 20:58
Udknud
Du har helt ret.
Astralis har bortset fra Blast Open og det ærgerlige nederlag til BC game leveret et forår til topkarakter vil jeg sige.
Udgangspunktet ved nytår var enormt dystert og holdet har virkelig gjort et flot arbejde ift. at levere resultater under pres for ikke at komme i en katastrofal VRS situation.
Så godt at vi nu sidder her og er helt skuffede over at top 10 EU er i fare.

Men havde du spurgt mig ved nytår så havde jeg nok sagt at chancen for at nå top 10 EU var meget meget lille og urealistisk.

Astralis har virkelig grebet de chancer de fik her i foråret med meget få undtagelser.
Det handler nok mere om at vi alle havde håbet at holdet kunne bide mere skeer med topholdene end hvad tilfældet desværre er.

Det kommer forhåbentlig med tiden..
#25(Med 8 svar)
23. marts 2025 kl. 21:03
mad0
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Topkarakter er vild sagt. Den eneste gode turnering har været PGL Cluj-Napoca, hvor de spillede fremragende. Ellers har det altså været meh (måske endda mere end meh):

BLAST Bounty = 9.-16. plads
IEM Katowice = 9.-12. plads
PGL Cluj-Napica = 3.-4. plads
BLAST Open Lissabon = 13.-16. plads

Hvis det her svarer til topkarakter, er det altså lidt til grin. Det eneste positive at sige om 2025 er vel, at de ligger fint til en major-invitation, men det er så alligevel ikke 100% sikkert efter i dag.
#26(Med 4 svar)
23. marts 2025 kl. 21:16
drJohansen
Cluj er ok, Kato er skuffende med tabet til GL og Blast er man slået af Vitality, Faze og Navi (Bounty). Det er vel overall ok.
#27(Med 3 svar)
23. marts 2025 kl. 21:18
mad0
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Der er vel også stor forskel på ok og topkarakter. Jeg tør også vædde med, at hver eneste Astralis-spiller ikke er tilfredse med de resultater, udover naturligvis Cluj-Napoca
#31(Med 2 svar)
23. marts 2025 kl. 21:45
drJohansen
Det er klart, men jeg synes stadig det er meget positivt for dansk cs at vi har et nationalt lineup med på niveauet lige under de bedste, så helt sikkert ikke topkarakter, men stadig bedre end man forudså i januar.
#33(Med 1 svar)
23. marts 2025 kl. 21:50
mad0
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Fair nok. Det er måske bare mig, men udover Cluj-Napoca synes jeg egentlig ikke rigtigt, at det store har ændret sig.

De vinder must-win-kampene, men taber til topholdene stort - og taber til tider også som små favoritter.
#38(Med 0 svar)
23. marts 2025 kl. 22:30
Udknud
Ja og set i det lys har Astralis faktisk gjort det fremragende resultatmæssigt i foråret 😉
De har virkelig præsteret over evne hvis man er lidt realistisk og ser i øjnene at de ikke er et top 6 hold... Endnu!! 😉
Det venter jo lige om hjørnet når holdet finder storspillet frem 🙏🏼🔥
#28(Med 1 svar)
23. marts 2025 kl. 21:35
JakobHelms
Arh, det positive må vel også være at de har kvalificeret sig til de turneringer her, og ikke har fejlet allerede til play-in i Katowice f.eks., og at de generelt set har performet relativt lunt ifht. at alt håb synes ude.

Jeg synes at Astralis helt store problem denne her sæson er, at de har haft nogle rigtig ærgerlige tab til f.eks. GamerLegion, Heroic og BC.Game, og at de samtidigt har svært ved at slå de hold der på papiret er bedre end dem.

Til BLAST Bounty vinder de den kamp, de skal vinde, og taber til et NaVi der er et niveau højere.
Til Katowice har de et tab til Spirit - som igen er et niveau højere - og så et til GamerLegion, som de burde have taget.
Til Cluj-Napoca er det tab til Falcons (som de ellers burde ligge på niveau med) og et tab til MOUZ (som igen ligger et niveau højere), mens de vinder over Mongolz og FaZe, som jeg også synes ligger på cirka samme niveau pt.
Og så er det så at blive kørt over af Vitality (absolut det bedste hold i verden pt., hvor selv Spirit og MOUZ, der ellers tydeligt er nummer 2 og 3, ikke står med den store chance), for derefter at have et tab til FaZe.

Jeg synes den helt store fadæse er at man smider en kval til Dallas, hvor man ellers burde være suverænt bedste hold i den kvalifikation. Man har nogle turneringer hvor man bliver kørt over af de tre bedste hold i verden, og det er skide ærgerligt at man er der hvor man slet ikke kan udfordre den trone, men kigger man på hvordan Astralis klarer kampene mod de andre B-liste-Tier-1-hold som Falcons og FaZe, så ser det jo ikke håbløst ud. Jeg synes at Astralis har sat sig fast på at de hører fast i (bunden af!) Tier 1, de har stadig invitationer til 3 ud af 5 Tier 1 events i resten af sæsonen (og ét af de to andre takkede de nej til).

Fuldkommen enig i at det her ikke kan være topkarakter, men personligt regnede jeg ærligt talt med at Astralis ville dumpe denne her sæson, og indtil videre synes jeg at man ligger til en solid 4'er med fin mulighed for at spille sig op til et 7-tal, alt efter hvordan resten af sæsonen og majoren går.

(Tænker det her egentlig er en af de der "Vi er enige 90% af vejen"-kommentarer)
#34(Med 0 svar)
23. marts 2025 kl. 21:55
Udknud
+1

Det er nærmest 1 til 1 præcis hvad jeg også mener.

Det ærgerlige nederlag til BC game er den eneste rigtige katastrofe i foråret. Og uden det havde top 10 EU i øvrigt været stensikkert hjemme vil jeg mene 👍
#32(Med 0 svar)
23. marts 2025 kl. 21:49
Udknud
Jeg snakker ift. situationen ved nytår og ift. hvor holdet realistisk var spillemæssigt.

Ja det har været skuffende ift. hvad vi alle havde håbet på og håber på hele tiden, og ikke mindst ift. hvad holdet helt sikkert selv havde håbet på.
Alle (undtagen Hunt) håber jo hele tiden på at nu er den der snart med at spille på et niveau som top 6 holdene.

Men jeg tror ikke du har sat dig ind i hvor kritisk situationen var ift. at pinedød skulle have visse resultater for ikke at misse samtlige invites i foråret.
Læg dertil at spillet langt fra kørte som vi havde håbet på, kun lige i glimt.

I forhold til at spillet slet ikke har været som håbet har Astralis leveret fremragende og vi ender faktisk her og er helt vildt skuffede hvis de ikke når top 10 EU.

Det lå altså overhovedet ikke i kortene hvis man var lidt realistisk.
#2(Med 0 svar)
23. marts 2025 kl. 15:47
olsen225
Niko join falcons god løn 4 randoms og ingen major
#3(Med 0 svar)
23. marts 2025 kl. 15:48
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
#5(Med 15 svar)
23. marts 2025 kl. 15:51
kagemandtoga
Det går bare aldrig Astralis vej Falcon smider så mange 12-x score man skulle tror de havde lært af Astralis . Når det så er sagt så ville det hellere ikke været fortjent at Astralis kom videre pga den her kamp, VP har set bedre ud MEGET bedre til den her turnering. Nu skal Astralis højstsandsynlig selv afgøre om de kommer med eller ej og det er trodsalt mest fair, men det havde da været dejligt med en fri billet
#7(Med 14 svar)
23. marts 2025 kl. 15:52
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
VP skal lige slå Spirit eller Faze også før den er sikker at de kvaller direkte fremfor Astralis
#9(Med 13 svar)
23. marts 2025 kl. 16:02
JakobHelms
Så vidt jeg husker har evigtgode Udknud regnet frem til, at decay på Astralis' point burde få dem ned under det niveau VP nu har ramt. Enig i at det er præget af usikkerhed, og selvfølgelig hele det med at der kan ske justeringer baseret på andre holds performances, men Astralis burde være ude i kulden nu (og du har helt ret i, at en til sejr for VP vil cementere det helt fast).
#18(Med 12 svar)
23. marts 2025 kl. 17:23
Hunt
Var det ikke kun for 3dmax der ville overhale astralis med decay, eller var det også VP med 2 sejre her?
#21(Med 11 svar)
23. marts 2025 kl. 18:47
JakobHelms
Udknud regnede sig frem til at de vil ligge cirka side om side nu med to sejre til VP og 0 til Astralis, og som jeg forstod det, så er det for usikkert til at calle hvem af de to der ligger foran hinanden. Vi er i hvert fald der hvor at Virtus.Pro og Astralis ender meget, meget tæt på hinanden, og der er ingen tvivl om at de overhaler Astralis med endnu en sejr.
#22(Med 10 svar)
23. marts 2025 kl. 18:52
Hunt
"problemet" for VP er at den endnu en sejr er spirit.. så det ender som nu hvor det er meget tæt, VP kan så være glade for deres 2 nederlag er vs nr 1 og 2 i verden, så det er nok -1 point pr kamp.
#23(Med 9 svar)
23. marts 2025 kl. 18:55
JakobHelms
Ja, det tænker jeg også er med til at resultere i, at de i sidste ende ligger over Astralis.
#29(Med 8 svar)
23. marts 2025 kl. 21:38
Udknud
En lille recap:

Jeg har kørt en VRS simulering (altså kørt vrs koden, den er open source) på min egen fil med matchdata med et fuldt sæt Blast Open resultater og så fremskrevet datoen for ranglisten til 7/4.

I de Blast Open resultater har jeg selvfølgelig resultaterne som de er nu og så med favoritsejre resten af vejen.
Det vil sige at Spirit slår VP.

Når jeg kører den simulering, så ender Astralis 2 point foran VP per 7/4 🤯🤯

Mine data er ikke perfekte, det er umuligt at konstruere en fil som er 100% korrekt selv om jeg virkelig har prøvet om jeg kunne ramme præcis samme stilling som HLTVs VRS liste viser pt.

Men mine data er trods alt meget tæt på.

Men jeg vurderer dog at min simulering skulle vise et klart forspring fra Astralis til VP pr 7/4, for at jeg turde bruge min simulering som et godt bevis for hvordan det vil ende.

2 point er ingenting. Dels kan og vil resten af Blast Open jo give andre resultater end jeg har regnet, også selv om vi så antager at VP taber til Spirit.

Og så er 2 point bare alt for usikkert når nu data ikke er helt præcise.

Forresten, det som gør det umuligt at skabe det præcis samme data som den officielle VRS kører på er at data indeholder et matchStartTimestamp (helt ned på sekundet) som decay udregnes på baggrund af. Og det timestamp er der meget som tyder på i virkeligheden er tidspunkt for kampens slutning (i de data hltv leverer til Valve) hvor de data jeg har lavet er med kamp start tidspunkt, sådan som navnet antyder det burde være.. Men det er en længere historie..

Bundlinjen er bare at hvis VP taber til Spirit så står vi i den situation hvor kun HLTV ville kunne beregne på forhånd hvem som bliver nr 10 EU pr 7/4.

Jeg er dog ret sikker på at vi vil se Astralis stadig ligge foran VP på HLTVs VRS liste på næste søndag når Blast slutter og spørgsmålet så bliver om VP overhaler pga større decay af Astralis' point.
#30(Med 1 svar)
23. marts 2025 kl. 21:39
JakobHelms
Ja, jeg skrev også noget om decay ud fra matchStartTimestamp tidligere , men slettede det, fordi jeg ærligt talt synes det var for snørklet en snak (og at jeg ved for lidt om emnet) til at det rigtig var et godt bidrag :-). Puha, noget værre stads altså. Det gør vel reelt set også at man kan se en forskel alt efter hvornår på dagen man måler - men jeg ved ikke hvor stor en forskel f.eks. 20 timer giver :-). Tænker ikke der ændres på hvem der ligger øverst i den 24-timers-periode, i hvert fald.
#36(Med 0 svar)
23. marts 2025 kl. 22:16
Udknud
Det er sgu også meget nørklet ja 😉

Men ja, det fungerer sådan at ranglistens decay beregnes ud fra timestamp for den nyeste kamp i inputfilen.
Så det kan meget vel få en betydning præcis hvornår på dagen den 7/4 ranglisten laves.
Og så er der en ubekendt for os, ift. om HLTV sender kampe med til valve som er med i de turneringer som ikke er færdigspillet, f.eks. kampe fra PGL Bucharest den 7/4.
For det timestamp som decay beregnes ud fra er fra den seneste kamp, uagtet om kampen egentlig tæller med i ranking fordi turneringen ikke er slut endnu. Jeg har på fornemmelsen at alle kampe trækkes ud og sendes med, da det er en attribut på event som siger om turneringen er færdigspillet.

Dog fungerer HLTVs VRS implementering tydeligvis ikke sådan. Her står stillingen helt stille indtil en ny turnering er helt færdigspillet og først der opdateres ranglisten med nyt decay beregning.

20 timers forskel kan betyde en del for decay, jeg vil mene at Astralis pt godt kan miste 1 point på 20 timer alene på decay fordi alle deres 10 kampe som tæller nu er over en måned gamle.
Det man kan kalde en "max decay" situation for et hold.
Et hold som EF der hele tiden samler nye sejre for tiden oplever slet ikke den her decay effekt, nærmest omvendt.
#35(Med 5 svar)
23. marts 2025 kl. 22:09
Hunt
De 2 point er det før eller efter point decay?
#37(Med 4 svar)
23. marts 2025 kl. 22:23
Udknud
Det er med decay effekt, all inclusive kan man vel sige 😉

Ej, det er en simulering kørt på selve VRS koden med en "dummy kamp" med 7/4 kl 20 som timestamp for at fremtvinge decay beregning.

Man skal også huske at selv om der ikke er mere tier 1 CS efter Blast Open, så er der stadig mindre turneringer, og de kan også godt påvirke et tier 1 hold.
Lad os sige at bc game vinder er eller andet og får en del flere point, så vil Astralis indirekte potentielt vinde nogle point fordi nederlaget til bc game så vil blive genberegnet til at koste lidt mindre end ved min beregning..
Ja det skal jo ikke være nemt 😊
#39(Med 1 svar)
23. marts 2025 kl. 22:45
drJohansen
Hvor langt er der mellem astralis og 3d i din simulering?
#41(Med 0 svar)
24. marts 2025 kl. 00:31
Udknud
Et pænt stykke, glem alt om at Astralis kan slutte over 3DMAX.
Astralis kommer relativt til at miste point hver dag ift. 3DMAX fra nu og til 7/4.

Du kan se det ske på HLTVs VRS side.
Forleden dag havde Astrlis 25 points forspring, så 23 og nu 22. Derfra skal man trække ca. 8 point som Astralis selv mister for de 2 nederlag + 5k præmiepenge ved Blast Open som ikke er regnet med.
Så er der 14 point tilbage og de bliver hurtigt formøblet.
#40(Med 1 svar)
23. marts 2025 kl. 23:42
AntonVisby
Man kan vel også håbe på at Mongolz vinder Blast. Det ville vel også trække Astralis lidt op.
#42(Med 0 svar)
24. marts 2025 kl. 00:35
Udknud
Rigtigt tænkt, men Mongolz har allerede max point for præmiepenge og LAN wins, så en sejr vil ikke betyde så meget højere initial rating for Mongolz til at det betyder så meget tror jeg.
Men kunne da være lidt interessant at regne på og alt andet lige må det være bedre for Astralist og hvert point tæller jo.
Lad os heppe på Mongolz! 😉
#6(Med 1 svar)
23. marts 2025 kl. 15:51
JakobHelms
Tænk at have en turnering, hvor TeSeS er den danske spiller der gør mest for at spille Astralis tilTænk at have en turnering, hvor TeSeS er den danske spiller der gør mest for at spille Astralis til majoren :-). En skam Falcons ikke vandt her, men de fortjente det sgu heller ikke.
#11(Med 0 svar)
23. marts 2025 kl. 16:16
kagemandtoga
Niko og Degster spillede sig også næsten til et Dansk statsborgerskab 🤣
#8(Med 0 svar)
23. marts 2025 kl. 15:58
JakobHelms
Jeg kan rigtig godt lide NiKos håndtering i det klip, der florerer. Zonic går i stå og bidrager seriøst med intet, det er også VPs timeout, men han burde da have noget bedre klar. Så er det altid noget at NiKo, på en faktisk fin og rolig måde, kan spørge Zonic om han har en idé, eller om han skal komme med et call. Jeg synes så bare ikke super godt om at Zonic siger, han lige skal tænke - NiKo har jo tydeligvis noget klar til at fyre afsted, selv i en presset situation, så lad da manden.

CadiaN sagde engang noget i stil med, at alle har en idé klar og gerne kommer med et call når man fører 15-4, men at folk er musestille ved 14-14. Det er rart at se at NiKo stadig gider tage initiativ i en presset situation, hvor det eneste Zonic får bidraget med i klippet er, at sidste runde var uheldig.
#13(Med 5 svar)
23. marts 2025 kl. 16:51
vorborg
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Er det mig der er helt væk, eller ligger Astralis ikke #8 pt? Og er sikret umiddelbart, da 3DMax ikke virker til at spille noget inden invites ryger ud.
Så selvom VP overhaler Astralis, er det intet problem
#14(Med 3 svar)
23. marts 2025 kl. 16:58
mad0
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
3DMAX kommer vist ikke til at miste point over tid - i hvert fald ikke lige så mange som Astralis og VP
#16(Med 2 svar)
23. marts 2025 kl. 17:08
JakobHelms
Jeps, helt korrekt. 3DMAX har mange gode point gennem LAN-score fra EPL, og da decay først starter efter en måned, så bør resultatet være at Astralis simpelthen bliver mere ramt og snubler ned under 3DMAX.

Desuden @vorborg, så ligger Astralis vel nummer 9 og ikke 8, hvilket sætter dem i hele situationen.
#19(Med 1 svar)
23. marts 2025 kl. 18:07
vorborg
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Klart, men to hold skal overhæle dem.
Har ikke kigget på om hvor mange point Astralis burde miste, tænkte bare ikke 3DMax fangede dem
#20(Med 0 svar)
23. marts 2025 kl. 18:41
JakobHelms
Jeps, men Virtus.Pro og 3DMAX giver vel også to :-).

Nej helt klart, det kan jeg også godt forstå man umiddelbart ikke tænker; problemet er bare at Astralis nu har 0 LAN-sejre der ikke bliver ramt af decay, mens 3DMAX ligger med 2 sikre og 3 der stadig ligger nærmest i top, alle fem fra EPL.

Nu er det kun på telefonen og ikke foran regnearket det her, så bær med mig hvis matematikken ikke er helt skarp, men Astralis burde ryge ned med en LAN-rating på omkring 0,731 (før justering ifht. 5.-højeste LAN-rating), mens at 3DMAX ender på sådan 0,887-agtigt. Det er desværre rimelig skidt.
#15(Med 0 svar)
23. marts 2025 kl. 16:59
drJohansen
Desværre er det noget med større decay på point for astralis ifht. 3D de næste 2 uger
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.