Jeg skal have fat i en ny gamer mus, men ved ikke rigtigt hvad der rykker. Hvilke(n) mus kan i anbefale? Selv har jeg kig på en Razer DeathAdder Chroma, men er der andre jeg bør overveje inden jeg trykker køb?
Det ender med en DeathAdder! Jeg havde muligheden for at prøve en igår, og hvis Martin kan lave clutches med den mus, må der være mange headshots gemt i den!
Så en poll der var blevet lavet for ikke så lang tid siden på reddit, og det virker til at størstedelen af verden bruger Steelseries Rival 300 :D Inkl. mig selv, den er dog ved at gå kold i gummiet rundt om på den grundet misbrug af acetone... altså på neglene :P
Du kan få den byttet gratis ved Steelseries, når gummiet fucker op.
Mit gummi var helt forsvundet til sidst - jeg skrev til Steelseries, og jeg fik tilsendt en helt ny mus gratis.
Det er fordi de har remaket musen, til at have bedre gummi (end da vi har købt dem) - og den nye mus her er slet ikke slidt efter et par hårde måneder.
Åh, det kan jeg slet ikke huske om var røget på mit.
Og hvis du er smart, så siger du at du ikke ønsker at sende musen ind - men kan bevise det hele med billeder. Så plejer de at sende en ny en til dig, så du er fri for at sende din egen ind.
SteelSeries er vel klar over hvilke modeller der er påvirket - Så jeg vil tro at kvitteringen er ligegyldig, da det burde være relativt nemt for dem at se om det er en skade de hæfter for, eller du gør :)
Jeg sidder med en Logitech G402, som jeg har benyttet mig af i over et år, og den er jeg vanvittig glad for. Den passer til hånden, i hvert fald min, den er super let og nem at manøvrere rundt med..
Jeg har en zowie AM. Formen minder meget om MSI 1.1. Dog er der gummibelægning på AM, så hvis man er vild med 1.1 SE's glatte overflade, så skal du købe zowie AM FG versionen :)
Jeg er rigtig tilfreds med min SS Rival 300.
Gummigrippet er virkelig lækkert - vil klart anbefale den :-)
Jeg havde en SS Sensei tidligere, med en relativ blank overflade, og den blev uudholdelig hvis min hånd begyndte at svede en smule.
Lige en sideting, har Zowie egentlig fået fixet det store click delay der er på nogen af deres produkter?
Har selv en FK1. dog bruger jeg pt en logitech g502... og må indrømme at jeg savner helt klart størrelsen osv på min FK1.. men mine flicks osv rammer bare bedre nu... om det så er psykologisk ved jeg ikke.
Er dog en del dokumentation omkring det delay. Nogen der ved noget med de nye? (og evt ved hvor der er en sammenligning af de forskellige mus der er, som er opdateret 2016 :D)
Hvad mener du specifikt med click delay? :D Jeg har en ZA-12 og har ikke haft problemer med den. Jeg kan ikke mærke nogen form for delay når jeg klikker på musen - hverken ingame eller outgame. Måske fordi jeg er vant til det? No clue.
Eneste bekræftet mus fra Zowie jeg kender til med delay er FK1. fk1 har/havde desværre et ca 15ms click delay. Er self ikke meget, men deroven i skal der jo ligges computerens eget lag/delayu + ping til serveren. og langsomt løber tingene jo op
mange vil sikkert sige det ikke er mærkbart osv synes dog selv efter jeg er skiftet over til en mus uden at mine flick shots rammer oftere.