@weKZ
Kan du løfte sløret for hvad du så vil give, for man må da formode du har tænkt dig at byde på denne vare ? Ellers så svare det til du stiller dig ud foran ens mands forretning med et skilt hvor der står at manden sælger sin vare for dyrt, selvom du overhovedet ikke har tænkt dig at bruge de produkter han har til salg.
Mistænker dig lidt for ovenstående (hvis jeg tager fejl, så beklager jeg på forhånd 🙌
Hvis nu trådstarter ikke kender market, hvorfor så ikke skrive privat til ham og måske fortælle hvor man kunne købe de vare billigere, der gjorde han kunne prissætte sin vare anderledes og samtidig få det til den pris du gerne vil have(form for hjælp til ham)hvis du ikke ønsker det produkt han tilbyder, eller var det bare endnu en kommentar til statistikken ?
Anyway jeg byder kr. 4800 for det hele (jeg går først) da det er 15% under end hvad jeg kan få det til et andet sted, hvis jeg køber hver enkel ting hver for sig (mængderabat) da din pris lægger deroppe går jeg ud fra du siger nej, men det er i hvert fald et bud 😏
Skriv gerne pm hvis du ønsker at vide hvorfor mit bud lyder således, eller jeg kan hjælpe dig med dine fremtidige køb, hvis du ønsker noget tilsvarende hvor hverken steam eller CSM står under med deres grådige arme