Nu igen.. Dog med mus denne gang
8. september 2020 kl. 10:31
WeiZ
Jeg er på udkig efter en ny mus. Jeg har i de seneste år siddet med Zowie FK1+, og jeg har siddet med Steelseries sensei Ten.

Jeg kan godt lide størrelsen på Sensei Ten, men jeg bryder mig ikke så meget om at holde på den.. Tvært i mod, kan jeg godt lide den måde Zowie FK1, ligger i min hånd, men synes størrelsen er lidt for stor..

Jeg har kigget på noget xtrfy M4, og på noget Glorious.

Evt hvad bruger folk?
#1(Med 0 svar)
8. september 2020 kl. 10:54
FBM
Har kun hørt godt om Viper serien, men har den ikke selv.
#2(Med 0 svar)
8. september 2020 kl. 10:55
bitFisk
Prøv evt g pro wireless, den er også ambidextrous men lidt mindre end fk’erne
#3(Med 3 svar)
8. september 2020 kl. 11:26
raxtuzz
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
DPL Admin
Zowie FK2 ? Hvis du er fan af FK1, men den er en smule for stor, så snup da en FK2´er. Eller er det fordi du har lyst til at prøve noget helt andet?
#4(Med 2 svar)
8. september 2020 kl. 12:30
WeiZ
Jeg har overvejet det lidt, men har ikke helt forstået forskellen mellem fk1, ec1, osv. :D - Er fk2 mindre, og lettere end fk1?
#5(Med 1 svar)
8. september 2020 kl. 13:31
raxtuzz
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
DPL Admin
thetechswag.com/zowie-fk1-vs-fk2-revie..
youtube.com/watch?v=6lKLZBFcQM0
Ja en smule mindre. Jeg har ikke prøvet fk serie, dog skiftede jeg selv fra ec1 til ec2, da jeg ikke har de største hænder, og de få mm forskel, gjorde en stor forskel for mig.
edit* hov forresten, hvis det bliver en zowie, så husk at snup fk2-b, det er med nyere sensor end fk2.
#8(Med 0 svar)
8. september 2020 kl. 14:57
WeiZ
Jeg takker for din tid :D Vil overveje det :D
#6(Med 1 svar)
8. september 2020 kl. 14:03
xarge
Går personligt også altid tilbage til fk1+'eren, så fk1+-b er da en mulighed.
Så kan du få den "nye" 3360 sensor og slippe for de højre sideknapper, dertil så kan man altid smide paracord og aftermarket glides på for at gøre den endnu bedre.

Model O kan også anbefales, som dog ligner mere en normal fk1'er størrelsesmæssigt hvilket jeg personligt ikke er fan af (for lidt plads til ringefingeren). -Og så kræver den lette vægt også lidt tilvænning.

-Men først gælder det vel om at finde ud af om du vil have en ambi eller ergo-mus :-)
#9(Med 0 svar)
8. september 2020 kl. 14:58
WeiZ
Sandt. Jeg har læst dine kommentar, og tager dem med i overvejelsen :D - Tænker jeg prøver fk2-b :p
#7(Med 0 svar)
8. september 2020 kl. 14:23
exigo
vil næsten sige du skal prøve en Fk2 hvis du bare vil have den nuværende skal være lidt mindre.
#10(Med 0 svar)
8. september 2020 kl. 17:36
Jakez
Hejsa,
Prøv Roccat Kain 200. Trådløs, ca 100 g, rimelig lille og med en lækker overflade. Har et par stykker af dem og alt er godt. Tror måske Electronic bruger den, så den kan da ikke være helt tosset.

Mvh J
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.