Søger hold
20. december 2020 kl. 13:50
Alt
Jeg hedder Frederik og Ingame "Alt", bor i Rødding Sønderjylland, 17 år gammel (03'er). Jeg går på HHX i 1.g, derudover har jeg arbejde 2 gange om ugen, derudover har jeg masser af tid til CS. Jeg er selv klar til at pracc de 3-4 gange om ugen, som der nok skal til hvis man gerne vil være rigtigt god som hold i CS.

Jeg har spillet på en del forskellige hold igennem tiden. Hvor i at nogle forskellige har fungeret i flere måneder og andre noget kortere. Men intet vildt at nævne i forhold til at have vundet turneringer.

Jeg ligger lvl 10 med de 2200 elo. Er lige stoppet med ESEA, men lå og rodede i A.
Jeg spiller primært riffel, men snupper gerne awp også, da jeg på tidligere hold har været second awp mand eller med dobbelt awp setup maps, har jeg grebet den. Jeg holder mig dog langt væk fra Igl, det er ikke noget som jeg gør i.

Forventninger af jer
Jeg ser gerne at i er 3-4 personer. Har intet behov for om i er med i en organisation eller ej. Men derudover at i klar på at spille noget godt CS og skabe et hold, som kan spille med i de turneringer man deltager i, samt har et engagement om hele tiden, at blive bedre til CS.

I kan kontakte mig på min steam nedenunder:) Ellers god jul folkens
Faceit: faceit.com/en/players/Garder9403
Steam: steamcommunity.com/id/AltFG/
#1(Med 1 svar)
20. december 2020 kl. 20:37
SooN
hejsa vi går og mangler en support / second entry er det noget som kunne intra dig vi ligger i lv 5-7 på faceit og er i aldrene 19-25
Kh SooN
min discord SooN#8114
#3(Med 0 svar)
21. december 2020 kl. 10:24
Alt
Har skrevet privat:)
#2(Med 0 svar)
20. december 2020 kl. 20:58
BTD
+rep virkerlig en spiller med firepower
#4(Med 1 svar)
27. december 2020 kl. 12:15
M0RTENSEN
hey Alt vi går og søger en awp/rifler vi liger mellem 7-10 og alderen ligger ca på de 17-18 stykker
Discord: M0RTENSEN#3936
ps vi bruger TS
#5(Med 0 svar)
28. december 2020 kl. 11:35
Alt
Har added på discord:)
#6(Med 0 svar)
2. januar 2021 kl. 18:33
T3mp0ral
Har skrevet på Steam
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.