Hej BTD tak for din besked.
Jeg er virkelig ked af din oplevelse af os, hvis der nogle ting som du følgere vi kunne gøre bedre på den front, må du meget gerne skrive en mail til os på
[email protected]. Da vi rigtig gerne, vil høre hvad i mener.
Jeg er også ked af du ikke har hørt noget godt om Froz eSport, jeg prøve alt hvad jeg kan for at rette op på det tidligere problem. Da jeg startet Froz eSport op efter valgte jeg at tag kontakt med folk som har en hel del erfaring inden for Sporten, derefter fik jeg en kæmpe viden og forståelse af talentudvikling og fremskaffe talenter samt marked inden for sporten.
Jeg ved absolut, at Froz eSports ry ikke er det bedste. I forhold til situationen med Kanze følte jeg ikke at han skulle ødelægge mit arbejde jeg har lavet indtil videre, på daværende tidspunkt, og kæmpede stadigvæk med spørgsmål om “dengang”, som absolut er helt forståeligt.
Situation nu:
Jeg Frix står som alene mand bag Froz eSport, og selvfølgelig sammen med vores sponsorer og samarbejdspartnere, jeg følgere vi er kommet ellers godt tilbage. på nuværende tidspunkt har vi 3 stærke hold som jeg har en tæt relation til, som jeg også daglig har en dialog med.
Jeg er også virkelig ked af og høre, du har haft en dårlig oplevelse med mig, og det vil jeg selvfølge undskylde for vil rigtig gerne høre, hvad du følger jeg kunne gøre bedre da det betyder meget om jeres holdning til os. håber det er læsbart eller skriver du bare. //Froz eSport - Mathias