Blandt nogle er jeg ikke specielt populær, det vil jeg gerne indrømme. Faktisk utrolig upopulær og ja til tider har jeg selv været med til at skabe et mindre godt ry' om mig selv.
Har undret mig nogle gange over hvordan det kommet så vidt, at personer jeg aldrig har talt med, sviner mig til (i Faceit's, retakes, dm, twitch channels osv.) omkring hvordan jeg skal stoppe med min Youtube kanal samt, at jeg skal begå selvmord fordi der alligevel er ingen som kan lide mig.
Nogen gange har jeg følt, at et skænderi med en tidligere ven har endt i at vi gik hver til sit og man har derefter ikke snakket pænt om personen til sine venner, så næste gang at en af vennerne spiller mod personen (mig) i dette eksempel, har vennen måske allerede fået et drejet syn på (mig), selvom man ikke kender personen selv...
- Hvilket til dels er forståeligt, dog skal man jo huske der altid er 2 sider af en sag.
Mit spørgsmål er dog, hvad skal der til for at folk ændre deres indstilling til en person, eller vælger at lade være med at dømme en på rygter de har hørt omkring en person?
Inderst inde bliver det nemlig lidt trist, når man VIRKELIG har prøvet at arbejde med sig selv inde på serveren men også uden for serveren, at man ser cs spillere, som man aldrig har ført en samtale med sidde og fortælle alle, at man er toxic.
Der vil altid være nogle personer man ikke bliver bedste venner med, og det også ok sådan skal det også være. Men jeg kunne bare godt tænke mig at høre jeres bud på hvordan man får drejet folks syn væk fra den gamle jeg?
Lige en lille disclaimer:
Min intention med dette opslag er på ingen måde at trække offerkortet, jeg indrømmer blankt, at jeg IKKE altid har opført mig pænt, men dog prøvet at forbedre det igennem årene man også blev ældre.
Jeg vil utroligt godt vise, hvad jeg kan på serveren og prove them wrong som har snakket dårligt om mig. Vise at jeg kan spille med hvor det sjovt.