Søger hold til PL
23. april 2025 kl. 15:38
B3rb4r
Mit navn er B3rb4r, jeg er 18 år gammel og kommer fra Greve på Sjælland. Mit Faceit-niveau svinger for tiden mellem høj 8 og lav 10. Selvom jeg ikke har nogen tidligere erfaring fra hold, har jeg spillet masser af 5-stack på Faceit og almindelig matchmaking, hvilket har givet mig en solid forståelse af holdspil og kommunikation.
Jeg spiller primært som rifler, hvor jeg foretrækker rollen som entry, men kan også tage en mere lurkende rolle, hvis det passer bedre til holdets taktik. Jeg er meget fleksibel og villig til at tilpasse mig, lære nye teknikker og justere mit spil for at matche holdets behov.
Med over 3.500 timer i CS2/GO har jeg opbygget en solid spilforståelse. Jeg bidrager med en positiv og holdorienteret tilgang og er engageret i både at udvikle mig selv og mine teammates.
Lige nu leder jeg efter et hold, der har ambitioner om at spille i Powerligaen og vinde. Det er vigtigt for mig, at der er god kemi på holdet, og at man kommunikerer respektfuldt og arbejder sammen uden toxicity. Jeg spiller klart bedst, når stemningen er positiv og fokuseret, så jeg vil gerne være en del af et team, der kan opretholde dette niveau.
Til daglig går jeg på handelsskole og har et fritidsjob. På trods af det har jeg stadig tid og motivation til at spille mindst 20-30 timer om ugen, hvor jeg er klar til både individuel træning og fælles team-praccs. Mine vagter ligger typisk hver anden til tredje weekend samt nogle fredage om aftenen frem til omkring kl. 20-21.
Hvis du/I mener, jeg kunne være et godt match til holdet, er du/I velkommen til at kontakte mig:
Faceit: faceit.com/en/players/B3rb4r
Discord: b3rb4r
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.