POWER Liga-finalerne skydes i gang
00D : 10T : 11M : 10S
Emilovitch søger hold
19. maj 2021 kl. 19:54
Emilovitch10
Hey 🙂
jeg føler det er på tide jeg skal finde mig et hold. Jeg er en person som er meget dedikeret, jeg arbejder for at blive bedre både individuelt men især også hold mæssigt. Jeg er lvl 8 lige pt, men får dog af vide jeg spiller bedre end det, men det er jo hvad det er. Jeg vil gerne på et hold, hvor spillerne er højere lvl end mig eller bare har meget erfaring omkring spillet, da jeg gerne vil forbedre mig på flest mulige måder. Jeg er villig til at ligge en del timer i det, fordi det er noget jeg interessere mig meget for.
info om mig:
• 15 år gammel, går i 9.klasse, og er moden.

• Hold erfaring hos unidad esport, spillede som 6.mand.

• Har det bedst med at spille rifler, og vil helst være entry fragger eller supporter, da det nok det jeg vil være bedst til, Skal måske have lidt læring inde for rollen, så jeg bliver helt perfekt.

• Træninger vil jeg tilrette lægge så det passer efter holdets beslutning, dog er jeg ikke den største late night grinder, da jeg plejer at hygge med familien om aften. I weekenden spiller jeg dog om aften, ellers finder vi ud af det, det er ikke noget jeg skal.

• Jeg er bestemt ikke toxic, og kan sagntes håndtere at få konstruktiv kritik.

• Har 3,5 k timer, og som nævnt længere oppe er jeg lvl 8 faceit, og spiller overhovedet ikke mm.

• Jeg kan basic nades på de forskellige maps, dog hænger ancient og trian lidt, men det får jeg hurtigt lært.

• Jeg søger et hold der tager det seriøst, og ønsker at forbedre sig. Dog er jeg enig i at der skal være plads til humor, hvilket jeg er klar på.
#1(Med 1 svar)
20. maj 2021 kl. 16:39
DoomZ
søger du stadig??
#2(Med 0 svar)
20. maj 2021 kl. 20:35
Emilovitch10
Ja det gør jeg, du kan smide mig en pb på Facebook her - m.facebook.com/profile.php
#3(Med 2 svar)
21. maj 2021 kl. 20:32
ZomensTV
add min discord ZomensTV#3785
#4(Med 1 svar)
22. maj 2021 kl. 19:41
Emilovitch10
Du er tilføjet
#5(Med 0 svar)
23. maj 2021 kl. 11:02
ZomensTV
kan skam ik se du har addet mig :D
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.