Nogle kender mig andre gør ikke, jeg hedder Marc "Gilborg" Lippert og er 20 år gammel.
Jeg står og søger hold efter en kort tid hos Cerebrum i 2. div i Power ligaen!
En fed sæson, selvom jeg kom sent ind i den. Desværre blev samarbejdet stoppet uden en rigtig årsag. Men det slår mig ikke ud af kurs, jeg er stadig klar på at bidrage med alt hvad jeg kan på et nyt lineup.
Jeg arbejder til dagligt I en kiosk, men dette er måske fortid hvis dette er det rigtige. Som sagt er jeg klar til at lægge 100% min energi i dette projekt.
Mange vil nok lytte til hvad andre har sagt omkring mig, men dan dit eget indtryk og du vil måske blive overrasket.
Lidt info om mig
Alder: 20
Rolle: Entry, Supporter, Riffler (Har spillet en masse roller og er en aggresiv all-around spiller)
Er en meget vokal spiller, glad for at komme med idéer til runderne, løsninger midrounds.
Faceit lvl: 10! 3.700 elo
Timer: 6k timer
Bopæl: KBH
Tidligere hold/turneringer/lans:
Valosity (Equip, Burla, ChrisK, Kæppen & Gilborg) [1. Div]
Cerebrum.GG (Zevve, Lj, Slaxx, Distyy & Gilborg) [2. Div]
1. Division Elgiganten liga
SLP #17
Esea Intermediate
Jeg søger fuldendte lineups som egentligt bare mangler en riffler, men også nye projekter.
Hvorfor vælge mig fremfor alle andre?
Jeg er vokal midround og er god til at finde løsninger når de skal bruges hurtig i en intens farlig situation. En masse god humor og sætter mig gerne ned med IGL og finder på strats og deltager aktivt i et godt hold miljø.
Hvis Du/I er intra, så kan i kontakte mig på følgende links:
twitter.com/Gilboorg
steamcommunity.com/id/Gilborg/
Hvis du adder mig på steam, så gerne smid en kommentar, så jeg ved hvem jeg skal accept.
+rep værdsettes.
Spørgsmål kan stiles i dm’s men også her.
God dag! <3