Hej folkens. Mig og Tau søger hold som en duo.
Info om hudz:
Hadi "hudz" Tabbara og jeg er 16 år gammel. bosat på Fyn, Odense.
Jeg har gode kommunikationsevner og spilforståelse samt en semi-professionel tilgang til træning vil jeg da selv mene. Jeg elsker at spille seriøst og samt have noget mere sjovt og hyggeligt i det. Jeg går lige pt i 10 klasse hvor jeg skal i gymnasiet efter 10 klasse. Så jeg har en del tid kan man sige udover jeg lige skal opereres, men efter det har jeg en masse tid. Jeg har ikke haft særlig meget tid til hold cs her på det seneste, men nu har jeg fået tid til det.
Jeg laver intet i min fritid udover at spille computer og gå i skole. Dog nogle gange så er jeg jo sammen med vennerne selvfølgelig. Jeg er fuldstændig motiveret for at kunne spille hold til den upcomming Power Liga som der nu kommer. Så derfor har jeg valgt at søge hold.
Mig som spiller:
- Pt. Ligger jeg på omkring de 2800 elo på faceit.
- 3k.
- Spillet hold siden 2019/2021.
- Kan spille alle former for roller udover IGL og AWP, men vil dog helst foretrække entryrollen.
- Har en fin nok teamexperience, men der er jo altid plads til forbedringer.
Tidligere hold:
- Madsport Youngsters (Boring, Kongoaner, Dev3X, Skyy og mig, Metal ligaen #17 3 plads.)
- Aalborg Rebels Oohtrade (Ekke, Bruun, Offline, Karma, og mig, Elgiganten Ligaen Sæson 15 Div 2)
- FroZ eSport Main (Man1ack, Itachje, også 2 andre som jeg ikke ka huske.)
Info om Tau:
Mit navn er Benjamin "TAU"
Jeg går i 9 klasse, så jeg har en masse fritid.
Jeg er 14 år gammel og er bosat i Ribe.
Jeg har ikke rigtig spillet så mange ligaer, jeg spillede sidste sæson med deep, zh1ne, dezt og ballex (også i starten af sæsonen med page og suma)
Mig som spiller:
Jeg ligger omkring de 3500 elo.
5000 Timer.
Jeg vil helst spille awpen.
Hvad i kan forvente af mig:
Jeg er klar til at træne mange dage om ugen og er mødestabil.
Jeg tager imod kritik, og spiller meget dm, pug osv når der ikke er træning.
Hvad vi forventer af orgen / holdet.
En ts server.
En pracc server.
At vi kommer til at spille ligaer.
At folk er mødestabile.
I kan kontakte os på
twitter.com/tauy0y0 -
twitter.com/hudzitooo
steamcommunity.com/id/TAUMAN1337/ -
steamcommunity.com/id/hudzitooo