Jeg ligger det her opslag op for min ven Mikkel, som i fleste nok kender som Offline. Da han er bannet på D2.
For 3 måneder siden (20/06) blev jeg bannet på ESPORTAL, på baggrund af at de mener jeg har snydt derinde. Jeg har apealet sagen men fået et svar tilbage om at noget deres system mener er snyd, har resultetert i et ban til mig, jeg har efterspurgt hvad det kunne være, men det kan de ikke svare på (
prnt.sc/OxdSzHa_YCx0)Da de ingen chancer har givet mig for at bevise min uskyld, og har gjort det klart at de intet vil gøre ved det, valgte jeg bare at fortsætte grinden på FaceIt og lade det ligge.
Men i weekenden deltog jeg til DukesDenmark (lan turnering), hvor et andet hold fandt mit esportal ban og fik mig discet. Hvilket på ingen måde er retfærdigt da jeg ikke har snydt. Så dette stunt fra esportal har betydet for mig at nok min største hobby ikke er mulig for mig at dyrke, derfor føler jeg mig meget uretfærdigt behandlet og er ked af hvis det er sådan det skal være fremover..
Jeg spiller nok i gennemsnit over 10 kampe om dagen og har gjort det i efterhånden rigtig mange år, derudover har jeg samlet set over 17.000 timer i CSGO, jeg lå nummer et i verdenen på k/d/r inde på Esportal og jeg har undervist i CS for både Digital10 og TPIesport i 2 år, samt. har jeg spillet på diverse hold som "XI Esport" og "MADSPORT". Derudover har jeg på faceit over 5000 matches spillet, og ligger med 3700 elo, der er jeg aldrig blevet beskyldt for noget som helst.
Jeg har spillet adskillige turneringer og ofte endt i finalerunderne, dette har både været OFFLINE lan turneringer såvel som online ligaeer.
Jeg håber virkelig nogle herinde kan hjælpe mig, eller henvise mig til en admin fra Esportal der faktisk gider lytte, så jeg kan bevise min uskyld.
*Note* Jeg har personligt spillet til minimum 5 lans med Offline, han har aldrig underperformet eller hvist nogle tegn på "noget" har manglet, jeg er sikker på mange andere også har spillet med ham, og kan sige god for at han altså ikke snyder.