WOPA VINDER POWER LIGAEN SÆSON 27
LIVE
Mix Team til Global Climb søger 2 mere
8. august 2023 kl. 11:31
Solidone
Halløjsa,

Vi er 3 gutter der gerne vil tilbage i Global og herefter se hvad der sker. evt. spille noget turnering på faceit eller lign. Vi er blot trætte af at få randoms der ikke snakker engelsk/dansk eller giver info.

Vores forventning til dig/jer

* Moden af karakter - alder er ligegyldigt, blot at du ikke opfører dig umodent.
* Rage, Blame & Råberi af dine mates bliver ikke accepteret - konstruktiv kritik er helt fint, men snak ordenligt !
* God Mikrofon
* Online minimum 3 gange om ugen, og klar til at climb !

Info om os.

Solidone: 30 Årig gut der har spillet cs siden 1.6. Er kommet tilbage fra en pause på næsten 5 år. Tidligere RANK Global Elite. Nuværende Rank svinger mellem MG1-DMG. Men har en helt klart forventning om at jeg rammer Global Elite igen med fuldt hold. Nuværende Rolle er Rifler/Entry. Kan sagtens tvinges til AWP hvis det giver mening for team.
Bor på sydsjælland med min kone og 2 børn. Er Online mellem 4-7 gange om ugen.

Woy: 29 Årig gut der har spillet cs siden 1.6, men CS Source var der jeg brugte det meste af min tid! Har deltaget i mange LIVE og Offline lans. Er kommet tilbage fra en pause på næsten 5 år. Tidligere RANK Global Elite på flere accounts. Nuværende Rank svinger mellem MG1-DMG. Men har en helt klart forventning om at jeg rammer Global Elite igen med fuldt hold. Nuværende Rolle er Rifler/Entry. Kan sagtens tvinges til AWP hvis det giver mening for team.
Bor på Sydsjælland. Er online nærmest hver dag.

Budalicous: 31 Årig gut der er startet med at spille seriøst CS:GO for et par måneder siden. Startede i Sølv er nu MG1-MGE. Jeg lærer hurtigt og er altid klar på konstruktiv kritik der kan gøre mig bedre! Jeg anses som support spiller, og er altid klar til at assistere hele vejen til et win! Jeg bor på sydsjælland med mine kone og 2 børn. Jeg er online nærmest hver dag.

Hvad kan du forvente af os?

* Høj aktivitet ift. online tid
* Godt humør og yderst friendly Atmosphere.
* Ambitiøs målsætning samtidig med vi hygger os!
* Ingen negativ attitude, intet rage, intet whine.
* Anerkender privatliv frem for gaming
* Spiller for at vinde !
#1(Med 0 svar)
8. august 2023 kl. 11:32
Solidone
Selvfølgelig glemte jeg kontakt info.

Add mig på Discord: Solidone1 så tager vi en snak :-)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.