anbefaling trådløshedset og en musemåtte?
20. maj 2024 kl. 02:47
brink
Hey jeg har pt et hyper x cloud 2 headset med ledning og jeg tænkte det nok skulle være tid til et nyt. hvad har i af anbefalinger + vil jeg os høre folks afaring omkring med musemåtte da jeg spillet med steel series QCK musemåtte i alt den tid jeg har gemte så har slet ik styre på hvad der godt og hvad der dårlig ved de forskellig musemåtter - Tak på forhånd :D
#1(Med 0 svar)
21. maj 2024 kl. 09:12
4lexc
Bruger selv logitech g pro x 2 lightspeed. Dog er mirkofonen sammenlignet med den gamle pro x (ikke trådløst) en del dårligere, dog ved jeg ikke om man kan fikse det med lidt indstilling i software.
Som mussemåtte kan jeg anbefale HATOR, dog er de meget svære at få fat i
#2(Med 0 svar)
29. maj 2024 kl. 02:40
brink
B
#3(Med 0 svar)
31. maj 2024 kl. 11:43
doxY
Headset kan jeg anbefalde Cloud 3 wireless eller hvis du er en som går op i kvalitet og penge ikke er på tale er ACE-Zone headset det bedste af det bedste

Anbefaler du køber samme brand musemåtte som din mus da det er den som de tester deres mus på og derfor ofte går hånd i hånd
#4(Med 0 svar)
31. maj 2024 kl. 11:46
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
maxgaming.dk/dk/musematter/saturn-pro-gaming-musem..
Klart bedste musemåtte jeg har spillet med.

Headset også klart logitech g pro x 2 lightspeed, som der blier skrevet længere oppe. Har dog ikke problemer med at miccen skulle være dårlig
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.