Goddag kære Dust2 brugere / CS:GO spillere.
GONEWILD er en ny organisation, som har store ambitioner indenfor eSportens verden. Vi er igang med at sammenstable hold til de forskellige store eSport spil, såsom Overwatch, League of Legends, Rocket League, Hearthstone og selvfølgelig Counter-Strike: Global Offensive.
Vi er på tasterne efter alverdens sponsorer, men uden et stabilt hold og præsentioner, men vi er sikre på at med et stabilt hold, som kan præstere, vil der komme sponsorer.
Så lige pt. kan vi tilbyde en TeamSpeak server til fri benyttelse og en CS:GO server, hvor I kan øve Jer, spille scrims & kampe og andre aktiviteter.
Vi ejer domænet
gonewild.eu
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vi søger som sagt, 5 friske spillere til vores CS:GO hold.
Vi ser meget gerne at I opfylder visse krav, såsom:
- Over 16 år. Vi ser gerne, at I er i stand til at opføre Jer ordenligt.
- Ha' en positiv indstilling til tingene. Vi mener at med en positiv indstilling kan man nå rigtig langt.
- Vi ser gerne at du er rank A- til S på ESEA eller lignede rank på FaceIT.
- Teamwork! Teamwork er det vigtigste inden for eSport og derfor vil vi lægge meget stor vægt ind på det!
- LAN erfaring. Det er ikke et MUST at have en masse LAN erfaringer, men det er altid et plus.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hvis du mener, at du er manden til dette, så kan I kontakte mig, enten via mail eller Steam.
Mail:
[email protected]
Steam:
steamcommunity.com/id/Uppahmost/
Håber vi hører fra Jer!
-Uppah
(PS. Lad vær med at kommentere på navnet. Jeg er klar over, at der er et subreddit med det navn, og jeg er klar over, hvad det indeholder)