4 gutter søger sidste mand, eller ORG.
18. november 2016 kl. 17:57
fpz
Hej dust2.dk

Vi spiller dagligt meget sammen ,faktisk er vi også venner udenfor counter strike.
Vi er som skrevet, 4 gutter der spiller meget sammen og kommer fra en by der hedder Middelfart/Strib på vestfyn.
Vores alder er meget ens, 22, 21, 20 & 20 og derfor synes vi også DU er minimum 17år.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KRAV for DIG

Minimum 17år gammel, og har forstand på spillet.
Skulle kunne deltage i div. events og lan
Åben for at tage ved lære og kunne tage imod konstruktiv kritik
Være fleksibel omkring bootcamps
Ikke begynde at tude/whine
Have faceit/esa og alt det andet fis
Du skal selvfølgelig have teamspeak. :)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hvad du kan forvente af os

Vi vil gerne længere end hvad vi er nu
Vi er allesammen global i MM, men som alle ved er det en ligegyldig ting, men stadig vigtig at pointere.
Vi har allesammen spillet seriøst på et tidspunkt tidligere i livet, både i 1.6 og css. Men vi er stadig "nye" og har dog kun spillet sammen i ca. 3 - 5 måneder. (Vi har dog kendt hinanden i ca 5-10år. uden for cs)
Vi har alle roller end en IGL på plads.
Vi har allerede deltaget i div. tuneringer rundt omkring, både POWERLAN i Odense og NPF i Fredericia.
Vi er meget imødekommende og flinke personer, og hvis vi bliver lidt 'mad' på hinanden under et game, så løsner det sig ALTID op efter kampen.
Når vi har fået et hold op og køre, er vi meget åbne overfor at kigge demos igennem efter hver kamp, for at best muligt at kunne forbedre de fejl vi nu har begået, eller for at finde lidt snavs på hinanden, men stadig på en måde så vi ikke går offline med en dårlig mavefornemmelse.

Orker virkelig ikke skrive sådan et detaljeret opslag, så hvis folk skulle være interesseret i at give det et skud, så skal i være velkommen til at kontakte mig på steam -> steamcommunity.com/id/fpzzzzzzzzzzzzzzzzzzz/

#1(Med 0 svar)
18. november 2016 kl. 18:00
rtA
Vundet Dust2 Masters 2 gange
Flinke gutter der fatter noget og har hjernedødt aim. :D goodluck med at finde den sidste.
#2(Med 0 svar)
18. november 2016 kl. 22:53
RandLev
Hej
Jeg er 17 år og har spillet cs siden source og har +-2500 timer i csgo. Jeg er dog fra Jylland så håber det går ellers er jeg frisk på hvad i har skrevet og opfylder jeres krav.
Jeg har added dig på steam så hvis du vil kan du høre lidt mere om mig :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.