Vi søger tre spillere: en lurker, en support og en entry-fragger!
5. marts 2025 kl. 13:27
praxy
Vi søger tre spillere: én support-spiller, én entry-fragger og én lurker. Kravene er solid erfaring, god spilforståelse, stærk teamwork-kompetence, solid rifle-baggrund samt vilje til målrettet træning. Det er også vigtigt, at du kan modtage og give konstruktiv kritik samt dele den med resten af holdet.

Entry-fragger: Vi leder efter en entry-fragger, der har hurtige reaktioner, en aggressiv spillestil og evnen til at træffe beslutninger under pres.
Lurker: Vi søger også en lurker, der arbejder alene. indsamler information eller finder chok-punkter, hvor han kan overmande modstanderen. Lurkerens mål er at skabe åbne op for for resten af holdet.

Vi har en stratbook, hvor vi samler alle vores strategier for at sikre struktureret og effektivt arbejde. Dette betyder, at vi altid har en gennemtænkt og trænet plan for hver runde, hvilket styrker vores teamwork. Derudover bruger vi et stratboard og har adgang til professionelle taktikker. Jeg vil også kunne give specifikke træningsopgaver ("lektier") til hele holdet eller enkelte spillere, som jeg følger op på for at sikre, at træningen bliver gennemført.

Vi søger spillere på niveau 9-10. og mellem 15-20 år Vi har en fremragende AWP-spiller, der bruger AWP med præcise reflekser og evnen til at få frags på nøglepunkter, ofte på lange afstande. Jeg er selv en erfaren IGL og ansvarlig for at udtænke og kalde strategier under spillet. Jeg træffer beslutninger om, hvordan vi spiller hver runde og justerer strategien baseret på modstandernes adfærd. Mine nøgleegenskaber er forståelse af modstanderen, strategisk tænkning, kommunikation og lederskab. Alle strategier bliver planlagt og trænet gentagne gange, før vi tager dem i brug.

Træningen foregår online 4-5 gange om ugen. Jeg adskiller os fra andre hold gennem ekstra træning, bedre struktur og spillere, der kender deres roller. Dette vil styrke vores teamwork markant!

Vi vil fokusere på træning af retakes, utility, strategier til eco-runder, low-buy-runder, full-buy-runder og pistolrunder. Vores map pool består af Mirage, Ancient, Anubis, Dust2 samt enten Nuke eller Train – Inferno vil være et instant ban. Det er en fordel, hvis du allerede er stærk på disse maps, men du skal være villig til at træne ekstra, hvis du ikke er.

Vi søger dedikerede spillere, der ønsker at være en del af holdet på lang sigt. Hvis du er ambitiøs og klar til at arbejde hårdt, håber jeg at høre fra dig
#1(Med 2 svar)
5. marts 2025 kl. 13:35
ArrGO-
hvor kan man kontakte jer ? C:
#2(Med 0 svar)
5. marts 2025 kl. 13:36
praxy
discord: doky452
#3(Med 0 svar)
5. marts 2025 kl. 15:11
praxy
kontakt mig på discord: doky452 håber jeg at høre fra dig :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.