Vilde Maine coon søger 4 spillere til 3 div
22. marts 2025 kl. 18:18
MickYY
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Vilde maine coon søger 4 spillere til 3 div.

Efter en go sæson i 4 div. Søger vi nu spillere som sultne.

Hvem er vi spørger du?
Jamen til at starte med så går jeg med navnet mickyy ingame. Hvor min rolle på holdet vil være IGL. Hvor jeg vil prøve at finde de bedste løsninger på holdet både udenfor og inde på serveren.

Jeg er en person som giver mine spillere meget frihed. Men også er strikt hvad der angår ideer fra spillere.
Jeg kan godt lide at være dymatisk i vores spillestil. Men mere kan jeg ikke skrive her angående igl delen ;)

Så har vi vores Coach p3ssten. Som har en del erfaring med flere forskellige lineups. hvor han også har arbejdet som igl.

Hvad vi søger?
Vi søger faktisk alle roller
Awp
Lurker
Entry
2nd entry
Jeg vil som igl være Support spiller også.

Vi søger en som snakker godt. og Kommer med ideer til både igl men også noget i kan gøre på sites.
En awper som ikke er bange for at tage peeks både på ct og t side. Og ikke er bange for at forskellige steder på mappet.
2x entrys der bare er fuld w når man køre på sites og ikke er bange for at køre frem.
Og så søger vi en lurker der også snakker meget. En som kalder hvad han høre.

Vores krav til dem der søger det er naturligvis at man har spillet 3 div. Eller har noget til at backe det her niveau op.
Men ihvertfald 2400 elo+

Orgen tilbyder bla:
Prac server
ts server
Powerliga spot (mere info kan du få når vi aftaler nærmere)
Tøj
En org der lytter til sine spillere og ikke blot er ligeglad.

Mvh
Mickyy & P3ssten
#1(Med 0 svar)
22. marts 2025 kl. 18:22
MickYY
Glemte lige at skrive det i opslaget. Men vores krav er også at man kan prac 3 gange i ugen. :D
#2(Med 0 svar)
22. marts 2025 kl. 18:26
MickYY
#3(Med 0 svar)
23. marts 2025 kl. 09:42
HEADKING
har added dig på steam
#4(Med 0 svar)
23. marts 2025 kl. 19:47
M4TH
added
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.