søger team
kan spille 2-4 timer per dag...
rank : silver 4 ( lige ranket ned fra supreme ) spiller som global ,men har dårlige teams russians everaewhere
idc med haters hvis i hater ved jeg jeg er bedre end jer (udviklingsprocesen <-)
vil umiddelbart mene at jeg selv er global eftersom min hs% ofte ligger over 50% (seneste 10 matches ihvertfald?)
søger team (ingen russer ofc WTF)
kan optjene 1 time ekstra om dagen ved at tage opvaskereN, dermed vil jeg mene at jeg kan ligge en stabil indsats etc.
Trodsalt har jeg selvfølgelig få krav til mine "kommende legender (medspillereXD)
krav 1:
Ingen piger, har dårliger erfaringer - det er som om udviklingsprocessen og konsekvensetikken rækker under skalaen hvis i forstår drenge LOL
krav 2:
12 + magter ikke helium drenge, har en tendens til at udvikle en hovedpine. hvis i er under 12 så medbring en slags voicechanger tak, det spiller en stor rolle....
krav 3:
Selvfølgelig snakker vi hermed HS% og en god indsats på dust2.dk - er selv en aktiv bruger derinde, er en del af den velskabte meta ! (tilbage til hs%, som sagt kræver jeg at i overgår 70% i hvert game, da jeg igen ikke magter russian.
krav 4:
HACKS - Jeg udnytter på ingen måde de såkaldte private cheats som i andre gør? jeg har 1000 timer LEGIT ! silver 4 - Men hvis i har nogle form for privates vil jeg gerne høre lidt nærmere omrking det ofc (men igen, konsekvensetikken indenfor hacks er jo rent win/win, SELVOM JEG IKKE SELV VIL!
krav 5:
Jeg er medejer af en stor gambling side, og jeg kræver at mine holdkammerater (clan members) benytter sig af min side, ikke fordi jeg selv vil spille ok
krav 6:
Folk uden inventory hold jer væk, magter ikke at se på standard skins (unbelieaveable) kræver selvfølgelig også at låne skins, som brothers we share ?
krav 7:
Magter som sagt ikke trolls og andre former for online virtuel bullies? i come to win, i come to play, i look myself in the mirror and say, you can do it - trust your gut, your stomach, your brain - enjoy life, you can do it
- Simon nissen citat.
As i has say i speak english not only danish! i has to play with danish who has can speak english aswell so come to talk english and we can experience the world very good. i will in this end of my clan search on this facebook and ofc dust2.dk talk about myself
i am from denmark i live in gardenhosen. i has 12 in my grades i only gets 12 - i will now talk about my privates life. i has 3 brothers 2 dogs and me mom and me dad. is you the real player? first before u reply u have to look yourself in the mirror and say this : you are a man, you can challenge life, you can do it sir.
Have fun with your ansøgninger