Mit navn er Mads "SpyZe" Lauridsen og jeg er 18 år gammel og kommer fra København (bor i vejle lige pt)
Jeg har omkring 4000+ timer i csgo og er meget aktiv (har generalt over de 120+ timer hver anden uge) startede for halvandet år siden og har en stor drøm om at blive professionel en dag med et hold.
Jeg har den målsætning at jeg gerne ville være professionel CS:GO spiller lige meget hvad, om det så er fester, skole, venner. Så er jeg der altid for holdet da det er mit livsmål og noget jeg vågner op hver dag og sigter efter. Er meget stabil i forhold til hold hvilket vil sige at jeg ikke bare er en gut som bare hopper fra efter 2 uger som jeg efterhånden har oplevet nogle gange. Søger altid efter at forbedre og rette på eventuelle fejl det skulle være i mit spil.
Jeg er endda flyttet til vejle for at gå på Campus Vejle (eSports linjen) af den grund at jeg kan få hjælp af prof´s til at improve mit game så derfor søger jeg også nogle gutter som har samme ambitionsniveau og skill level
Jeg har været global utallige gange (hvis det skulle tælle hos nogle) og har vundet nogle lans med mix hold før og har spillet for en del hold med folk på alle aldre. Så kan jeg også pracce alle ugens dage fra kl 17-23:30 ca.
Omkring transport, så kan jeg komme rundt i hele landet og udlandet hvis det skulle være.
Har en stærk forventning om at der bliver praccet 3-5+ gange om ugen eksklusiv turneringer og at folk er 18+ og kan deres roller som de nu har.
Jeg er stærk med rifflen så jeg kommer enten til at spille entry eller support efter hvordan IGL´en ser det.
I kan kontakte mig her
steamcommunity.com/id/SpyZeCSGO/
Achivements:
NPF#16 (SemiFinals in HearthStone)
BredeBroLan#15 (1st place in Hearthstone)
H.C.Ørsted Lan with Team Kelloggs (2nd Place in CS:GO)
TEC-LAN Frederiksberg (1st Place in CS:GO)
Tidligere Teams:
Uk3nd7: (SpyZe,Nodios,BeckerB,KarlZ0N,Xeno[pH]ypte)
SD-Gaming: (Pave,Pihl,SpyZe,Cujo,Manse)
GoinGPro: (SpyZe,Calamity,Droba,Krillian,Smoosh)
ClutchZone: (SpyZe,|Alex|,Tokz,Juz,FatJoeGG)
Kelloggs: (SpyZe,mrty,Johnny,Böye,Heaven)
Lentus Esports: (SpyZe,ozcr,Xeps,Kavz,Bistand)