Hallå der!
Jeg går under nicket 'Señor tac0' og jeg står og mangler et hold, og vælger at lave det her opslag, for at komme lidt ud over mit sædvanlige netværk!
Info om mig:
18 år, spillet Counter-Strike i snart 10 år, var dog på efterskole ét år og i forbindelse med det holdte jeg en pause på næsten to år da jeg havde en idé om at jeg var færdig med Counter-Strike, da jeg begyndte på det. Det lykkedes mig dog ikke at finde nogle irl venner, så derfor er jeg tilbage til CS... Har været i Master på faceit for et par måneder siden, det er dog gået drastisk ned ad bakke hvorfor jeg ligger på et niveau jeg ikke ønsker at udtale mig om så må i sgu researche jer frem til det og udstille mig i kommentarfeltet hvis det er :). Har spillet competitive siden '08 (dvs. begyndte at spille hold og turneringer). Har et habilt aim og god spilforståelse (og jeg er selvfølgelig objektiv her xD). Jeg bor i Aarhus og går på 2. år på handelsgymnasiet her. Har intet arbejde, dyrker lidt træning ved siden af, men intet der kommer til at stå i vejen for at pracce, så kan spille alle aftenener, mit ønske er dog en ca. 4 faste dage, og hverken fredag eller lørdag skal være fast, selvom det selvfølgeligt er muligt at spille der, føler jeg ikke jeg har lyst til at baile mit irl liv 100p for at sidde og pracce fredag aften når der er lys i cirocen på klubben..! Har spillet massere af online turneringer, aldrig været til et LAN fordi jeg er størst bag skærmen... (Jk).
Jeg ønsker at deltage i så mange turneringer som overhovedet muligt, offline og online, og jeg er af den mening at så længe folk kan klare at spille en turnering uden at tilte, er det klart dét der er mest spændende og som jeg føler man også får en masse ud af. Kan LANS i hele DK, og behøver ikke at spille et halvt år før jeg gider tage til et lan anyways, hvis bare det er for hyggen er det også fint... Team building wuhuhuhuhuhu
Jeg har en ambition om, at vi inden for relativt kort tid er i stand til at ydemodstand/spille lige op mod top 20'en i DK, selvom det kræver hårdt arbejde.
Forhåbninger om holdet:
- Har allerede en kerne på 3 mand.
- Har allerede en caller.
- Har i forvejen et aim der siger spar to samt gamesense så det ikke skal til at bygges op og man kan fokusere på det taktiske aspekt.
- Kan/Vil pracce de der 3-4 gange om ugen.
- Er klar på at spille turneringer inden for relativ kort tid
- Har forståelse for at det umiddelbart er en langsigtet plan at nå mål.
Jeg er dog ikke så kræsen, så altså lige meget hvad hvis du føler det kan være jeg er noget, så lad os snakke om det.
PS: For hvert hold der er villig til at prøve mig af, klipper xtopher én mm af sit pandehår af d. 1 Januar.