Braaaaaaaaaadz
#1(Med 10 svar)
18. januar 2017 kl. 15:38
wakeSuperior
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Hahahaha brød. Det her er præcis grunden til jeg ikke spiller gather =DDDDDD
#8(Med 4 svar)
18. januar 2017 kl. 15:58
AzioomRegular
Guld Sæsonkort Sæson 17
+1
#70(Med 2 svar)
18. januar 2017 kl. 21:45
AzioomRegular
Guld Sæsonkort Sæson 17
stadig 3 vundet og 15 tabte på gather?
<@[G]Stats> [x] Stats on Pixar » Status: Beginner [x] Rank: 133/1029 » Points: 1099.28 (+19.8) » Played: 36 » Started: 4 » Sub: 1 » Won: 17 » Draw: 4 » Lost: 15 » Banned: 0 [x]
+1
Kæft en whinerboy Braadz er, fandme glad for at jeg aldrig nogensinde har spillet med ham
Han er flink nok XD, og hvis han rager på dig, skal du bare sige hold din kæft. Du kan også selv se han har muted dem, så de har nok været flabet og høre på.
Overhovedet ikke. Jeg sagde bare til ham at skulle stoppe med at græde :)
Det er jo også pisse nederen, hvis han fortæller dig hvordan man skal spille. Og du ikke lytter.
maggie er du forelesket i braadz siden du skal beskytte ham hele tiden og skal han fortælle andre hvordan de skal spille. han er ikke en konge over alle din tegning
#26(Med 11 svar)
18. januar 2017 kl. 16:37
notaN1dglElite
Vinder af Kongen af Danmark
Sashi
altid noget at du er venner med davud ;);) Så giver det også liiiiiiidt mere mening at du er imod braadz ;)
- Jeg tror ikke at han tror at han er kongen over alle. :) - Han er bare en klogere spiller end gennemsnittet på gather :^)
- Jeg tror ikke at han tror at han er kongen over alle. :) - Han er bare en klogere spiller end gennemsnittet på gather :^)
#29(Med 8 svar)
18. januar 2017 kl. 16:41
notaN1dglElite
Sashi
llk.dk/4ia8y6 <-- forkortet link til en anden tråd her på Dust2 :)
han kommer ellers ud i det blå og sviner en der er imod dig :DD
han kommer ellers ud i det blå og sviner en der er imod dig :DD
Så hvis jeg laver en ny profil på dust2 og sviner en til du diskutere mod, så er jeg automatisk din ven xD?
Det jo bare falske forhåbninger du smider rundt med :)
Det jo bare falske forhåbninger du smider rundt med :)
#32(Med 4 svar)
18. januar 2017 kl. 16:43
notaN1dglElite
Sashi
Min fejl. :) Det er bare rimeligt normalt og er set REEEET tit at ens venner kommer ind og backer en op :) + alle dine andre venner er da kommet herind :D
Så må han virkelig havde noget imod braadz og django for den sags skyld siden han skrev det >:)))
Hvornår har jeg sagt det er fordi han har ny profil? :D
Så må han virkelig havde noget imod braadz og django for den sags skyld siden han skrev det >:)))
Hvornår har jeg sagt det er fordi han har ny profil? :D
Nåår, troede du mente det pga at den lige var kommet ud af det blå xD
#38(Med 0 svar)
18. januar 2017 kl. 16:46
notaN1dglElite
Sashi
Nååårh nej haha
llk.dk/4ia8y6 <-- Han skriver ud i det blå til django. Det var det jeg hentydede til.
llk.dk/4ia8y6 <-- Han skriver ud i det blå til django. Det var det jeg hentydede til.
Også fint du antager han er min ven, fordi det ligner det også ud fra kommentarene :)
Men altså jeg har ved ikke hvem han, så skal det være en ven under et navn som jeg ikke kender :)
Troede du antog det med ny profil, fordi du skrev det med han kom ud i det blå :) Lød som om det var en person du aldrig havde hørt som om, som om han var ny :D
Men altså jeg har ved ikke hvem han, så skal det være en ven under et navn som jeg ikke kender :)
Troede du antog det med ny profil, fordi du skrev det med han kom ud i det blå :) Lød som om det var en person du aldrig havde hørt som om, som om han var ny :D
Novice er da også en ny profil, kan man se :)
"Ses" siger man nok ikke til dig Braadz, efter at man har spillet med dig. ;))
#33(Med 8 svar)
18. januar 2017 kl. 16:43
ZARQPro
Stop med og spil solo så oplever du ikke det der og spil med mates i stedet for :)
#49(Med 4 svar)
18. januar 2017 kl. 17:13
sekkePro
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Hvor autistisk er det, på en skala fra 1-10, at oprette en ny account bare for at svine en person til?
Hvis du ikke tør stå frem og gøre det fra din originale profil, så lad da helt være. :)
Hvis du ikke tør stå frem og gøre det fra din originale profil, så lad da helt være. :)
#50(Med 3 svar)
18. januar 2017 kl. 17:14
b0ychildElite
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
sry
Imponerende hvor tåbeligt man kan formå at fremstå, når man af fri vilje vælger at flashe sig selv på internettet. Godt gået.
Braadz fuck esea... Gathern og 1st peek mig så er der gang i den udover vi nok taber 16-14 som altid :D
Bare ud med det braadz ;) Så længe man har mutet mic´en, skal der altid være plads til at råbe lidt af skærmen.