Tænkte det var tid til at opdatere mine guides lidt. Så her kommer første version, af et par nye smokes på det opdaterede inferno. Tag hvad i kan bruge :)
Der er mange fede muligheder på inferno. Kunne også sagtens have vist 10 mere. Der er bare ingen grund til at lave en video på 15 min :D det er der ingen der gider se alligevel :D
Fedt! Lækker video :D
Hvis du ville spice det endnu mere op, kunne det være fedt med nogle timestamps med granaterne, til hvis man manglede enkelte man ledte efter eller skulle tilbage og tjekke en specifik :)
Vil jeg huske :) Tak for feedback. Skal jeg huske. Overvejer at smide nogle SS ind undervejs, der zoomer ind på hvor fokus skal være. Så det er lidt lettere at se. :)
Overvejer at smide nogle zoom-billeder ind, hvor det er lettere at se foksupunktet, for enten hånd, eller crosshair, eller granat. Det arbejder jeg lige på :)
intet.. Den er bare ikke så fin når man skal lave video, der ville en højere oplæsning været pænere. var bare i tvivl omkring hvorvidt mine smokes stadig ville være hvor de skulle, og fik det ikke testet inden med en højere opløøsning, i 16:9