Siden at MM server blocker ikke virker længere, så tænke jeg om der var en anden måde at blockere alle de forbandede østaber? da jeg ikke magter at hver gang et MM game skal spilles, at der er mindst 2 russere som ikke kan/vil tale engelsk eller kommunikere overhovedet og køber i samtlige runder..
Der er ingen russisk server de spiller på den Svenske der ligger i Stockholm. Så du ender med at spille med franskmænd brittere spansker osv. Ikke danskere svensker eller tyskere.
Uden at kende til deres matchmaking setup, så forestiller jeg mig ikke at de undersøger den enkelte klients mulighed for at kommunikere med deres servere.
Derfor tænker jeg at det må være en fil, som manipulere med en konfiguration i spillet?
Det er selvfølgelig rigtigt. Men udfra videoen siger den jo at det er firewallen der går ind og blokere diverse servere, men kunne godt tænkes det var nogle filer der gjorde dette.
Årh jeg har ikke set videon - men ville være overrasket hvis VALVE tjekkede om alle 10 klienter kan forbinde til alle serverne, før de forbindes sammen til en gruppe og tildeles servere.
Jeg har det samme problem hvor jeg bor i Thailand, når man spiller på indiske skod servere har man altid 250 i ping som minimum ligesom hvis jeg joinede en EU server.. Men i min cfg har jeg mm_dedicatedmaxping (eller hvad den hedder) til 79 men den kommer stadig på de lorte servere..
Er det til at finde ud af det program og virker det også til asia?
Okay nice, det er dejligt, selvom det er regnsæson regner det måske 1 time om dagen (rigtig meget) men ellers er det fint vejr måske lidt overskyet :) ikke koldt
Haha så er det nok dig jeg har set på analytics et par gange om natten i løbet af de sidste par måneder :P har altid godt villet vide hvem det var 👍🏽👍🏽