Lineup;// starky, zkalle
Alle jokes, trashtalk etc. Må i gerne holde for jer selv, Tak! :-)
Jeg står for at finde de sidste 3 personer til det første "seriøse" labtech lineup som helst skal op og drille holdene i den danske top10.
Det som vi søger/mener vi har brug for, er personer der har hold erfaring.
Evt. en caller/"IGL".
CEO af Labtech sætter meget pris på hvis folk bor i nærheden af Aalborg(Nordjylland) men det er ikke et krav, men helt klart et plus.
Vi har ikke så mange krav, til jer. Hvis i mener i har hvad der skal til, til at følge med de danske top10 hold og har tid til at pracce flere gange om ugen, så add mig på steam eller skriv en ansøgning til min mail som bliver skrevet længere nede.
Labtech.dk var til GGW#22 med et mix hvor vi gik 1-1 i finalen mod Marienlyst.
Brackets er her;
toornament.com/tournaments/58b3f67d150ba0f3758b45d..
Det "hold" som vi vil forsøge at lave vil være et hold som skal blive sammen på længere tid, derfor vil det tage et godt stykke tid før vi finder det fulde lineup fordi personerne skal de helt rigtige!
Nogle af de ting som labtech tilbyder;
LAN billet, T-Shirt, muligheden for selv at komme med idéer til hvad kan gøre vores samarbejde bedre.
Labtech tilbyder mange ting, og direktøren har mange gode idéer men det er ting jeg holder for mig selv før der er fundet fuldt lineup :)
Steam: www.steamcommunity.com/id/zkalleN
E-Mail:
[email protected]
Eventuelle spørgsmål kan blive svaret i kommentar feltet eller over email/steam besked. :-D