Hej D2.
Unit eSport er en ny opstartet Organisation, som skal fungere som et tilholdsted for spillere, der søger hjem.
Vi har besluttet Org'en skal fungere som en NOorg, det vil sige at der ingen kontrakter er, ingen bindinger, man kan frit komme og gå som mand vil.
Der er en stor TeamSpeak Server til rådighed, lækkert logo og pt 1 CS:GO Ckras server tilgængelig.
Første mål, før vi udvider Org'en med flere servere, er at vi skal finde vores første MAIN CS:GO hold.
Derfor søger vi 3 habile spillere, der kunne tænke sig at være med på vognen..
Krav -
18+ (Gerne med bil, dog ikke et krav)
Har været til Lan event.
Vi tager professionalisme seriøst, og forventer når du ansøger at du gør det ordenligt.
4000+ Timer i CS:GO.. (Det bliver sat for at skære nogen fra, men føler du at du lige passer perfekt så endelig skriv)
Vi forventer, at det er personer, der ønsker at kæmpe blandt bobblerne, og derfor VED, hvad det kræver at ligge der, både hvad angår blod, sved og tid..
Pracc mere end 4 gange om ugen i tidsrummet efter 21.00+.
Vi søger 3 spillere, som skal være indstillet på, at det ikke kun bliver fedt, men også rigtig hårdt, og vi forventer, at man lager træning udenfor pracc tiden.
Kort om os:
Malte "Maltefar" Riis.
Min tidligere hold søgning:
dust2.dk/Community/2554-maltefar-tilbage-som-spill..
Kort sagt: Ung, erfaren, tidligere manager og coach for blandt andet; Heroic, Dsrack..
Jeg brænder personligt for dette og glæder mig meget til at komme igang..
Jacob "ZnK" Andersen.
Som Rifler, ung og sulten.
20 år.
Kontakt:
Jeg foretrækker at tage snakken med spillerene over TS, hvor der også er mulighed for, at høre mere om projektet og om spillerne, der allerede er på holdet!
Skriv for mere info på steam:
steamcommunity.com/id/maltefar/