Betaler du de 40 kr?
7. oktober 2017 kl. 03:57
SEBM1337 Pro
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Hold da op en masse negativitet omkring de nye ændringer, af flere forskellige grunde.
Sååå jeg ville bare sprede lidt love, og bevise at vi stadig er mange der stadig kommer til at spille DPA/DPL-A (eller hvad det nyeste navn snart er haha), selvom det koster en 40-krone om måneden. Smid et 'ja' hvis du gør!
Og ja - selvfølgelig bliver de 40 kr betalt herfra, ses derinde til en masse fed CS fremover :-)!
Sååå jeg ville bare sprede lidt love, og bevise at vi stadig er mange der stadig kommer til at spille DPA/DPL-A (eller hvad det nyeste navn snart er haha), selvom det koster en 40-krone om måneden. Smid et 'ja' hvis du gør!
Og ja - selvfølgelig bliver de 40 kr betalt herfra, ses derinde til en masse fed CS fremover :-)!
#1(Med 2 svar)
7. oktober 2017 kl. 04:11
KeyziNElite
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Ja sgu da!
Koster det penge at spille i DPA? eller læser jeg bare forkert?
#82(Med 0 svar)
7. oktober 2017 kl. 22:54
KeyziNElite
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Der er ikke noget som hedder DPA mere.
Der er DPL. DPL-A og DPL-B
DPL er som den altid har været.
DPL-A er for lvl 7-10 og du skal være sub til dust2.dk på faceit, som koster 40kr om måneden.
DPL-B er for lvl 1-6 og du skal være sub til dust2.dk på faceit, som koster 40kr om måneden.
Der er DPL. DPL-A og DPL-B
DPL er som den altid har været.
DPL-A er for lvl 7-10 og du skal være sub til dust2.dk på faceit, som koster 40kr om måneden.
DPL-B er for lvl 1-6 og du skal være sub til dust2.dk på faceit, som koster 40kr om måneden.
Min mor har betalt for mig
Kan kun anbefales seb ;) - Der er god stemning på hele vejen.
#12(Med 4 svar)
7. oktober 2017 kl. 08:58
MartinChef
Dust2 fantasy vinder
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Dust2TV sub
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Som nummer 5 på ranglisten i B er min mening ret relevant. Og ja, jeg betaler :D
Spiller ikke så mange games, men når jeg så spiller så skal der være kvalitet i team mates og modstandere.
Der er så sindsygt god stemning i de games.
Spiller ikke så mange games, men når jeg så spiller så skal der være kvalitet i team mates og modstandere.
Der er så sindsygt god stemning i de games.
Er der mange i B?
Er folk venlige, eller er de ligesom de danskere der er beskidte i munden ved alm. faceit-kampe? ;)
Der er jo desværre altid fjolser overalt i verden. Så jeg håber sgu at de får et godt system hvor man kan anmelde folk med attitude problemer og det bliver taget seriøst, også selvom det er en kendt spiller.
#32(Med 1 svar)
7. oktober 2017 kl. 11:35
SanderAdmin
DPL Admin
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Vi har allerede en klageformular, og den er der rigtig mange som bruger, så det er super fedt, at vi kan få luget ud i dem, som ikke kan opføre sig ordentligt.
Dejligt, så kunne det være man skulle prøve det. Er bare altid endt med at spille med danskere som tror de er topspillere og skal fortælle en hvordan man skal spille, og hvis man lige failer så får man den sygeste sviner.
#75(Med 3 svar)
7. oktober 2017 kl. 20:34
MartinChef
Dust2 fantasy vinder
Dust2TV sub
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
jeg bundfragger ofte. Ingen whine.
De tør sgu da ikke andet ;)
#88(Med 1 svar)
8. oktober 2017 kl. 15:14
MartinChef
Dust2 fantasy vinder
Dust2TV sub
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Fake nicker derinde.
Ligesom i det der program hvor chefen skal ned i bunden i et par dage undercover.
#19(Med 1 svar)
7. oktober 2017 kl. 09:56
MessiasPro
Nej. Jeg spiller det for lidt til at ligge at flere penge i det end faceit. Har spillet 4 kampe imens det har været oppe.
Desuden synes jeg det er ringe at det er dpl som næsten får alle præmie pengene samtidig med at det er dpla dplb som skal betale for det.
Desuden synes jeg det er ringe at det er dpl som næsten får alle præmie pengene samtidig med at det er dpla dplb som skal betale for det.
#89(Med 0 svar)
8. oktober 2017 kl. 15:23
LETHALPro
Vinder af Dust2 Fight Club
Helt enig med "Desuden synes jeg det er ringe at det er dpl som næsten får alle præmie pengene samtidig med at det er dpla dplb som skal betale for det."
Endvidere synes jeg elo ikke giver nogen mening. Jeg mister 50 pr. tabt kamp, og får omkring 10, når jeg vinder. Ser også frem til, at captains bliver valgt ud fra højest elo. #DPL-B INC
Endvidere synes jeg elo ikke giver nogen mening. Jeg mister 50 pr. tabt kamp, og får omkring 10, når jeg vinder. Ser også frem til, at captains bliver valgt ud fra højest elo. #DPL-B INC
Nej ikke endnu :) jeg har dsv kun lvl 6, og de folk nede i dpb er enten fucking pis, eller også skal der altid være en grund til at enten en der leaver, troller, går afk, ikke lytter og eller vælger ikke at snakke.
#26(Med 1 svar)
7. oktober 2017 kl. 10:23
VNGPro
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Jada, man får hvad man betaler for. Det har scenen virkelig svært ved forstå - alt skal være gratis og fantastisk på samme tid.
#27(Med 0 svar)
7. oktober 2017 kl. 10:30
alexsomfanRegular
Astralis
Vinder af Dust2 Masters
Nøglespiller
Hvis jeg havde tiden så havde jeg betalt :)
Ja, prisen kunne have været 500 kr, men den er under 100 kr. Tror jeg sgu ikke de fleste mærker, og hvis de gør er det sgu en god investering i den danske scene, mange timers god underholdning, eller for at udvikle sig som spiller og blive set af de store.
Nix.
Jep, så nu kan folk farme free elo når de spiller mod mig.
De par kampe jeg har haft har været nice, og har været en smule mere try hard end i DPA hubben, hvilket jeg er fan af. Så ligner jeg ikke nær så meget en luder, når jeg skal spille pikle defensivt da mit aim er skrald og reflekser møj ringe.
De par kampe jeg har haft har været nice, og har været en smule mere try hard end i DPA hubben, hvilket jeg er fan af. Så ligner jeg ikke nær så meget en luder, når jeg skal spille pikle defensivt da mit aim er skrald og reflekser møj ringe.
Er ikke helt sikker endnu - spiller ikke så mange timer om ugen, men det virker til det skal være den store grind nu. Så er lidt bange for hyggen går lidt væk
Ja, dog er der kun lidt over 30 lige i øjeblikket, men vi må jo bare håbe der kommer flere. Så vi kan få nogle games igang.
#69(Med 3 svar)
7. oktober 2017 kl. 20:27
MartinChef
Dust2 fantasy vinder
Dust2TV sub
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Gal du flækkede 💔
Prøver da også at gøre mit bedste, men må nu også sige at Sander pressede på, at vi skulle køre på dig.
#49(Med 2 svar)
7. oktober 2017 kl. 15:19
wakeSuperior
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Desværre har så meget andet lort jeg betaler til. Hvis jeg bare sagde fuck it hvergang havde jeg nok skulle af med den anden side af 1000kr månedligt på alt muligt fis.
Jeg spiller måske en enkelt gather i ugen hvis det kan gøre det. Så det må jeg sku bare undvære :)
Jeg spiller måske en enkelt gather i ugen hvis det kan gøre det. Så det må jeg sku bare undvære :)
Muligt i at se hvor mange der lige pt har deltaget i fx dpb og dpa? måske en smule dumt at betale for noget som igen spiller :D ?
Hvad, det er 40kr. Det er 10 minutters arbejde, hvad er folk nærige for
Okay, jeg købte det nu i går. Og synes sku det er alle mine penge værd! Altså hallo du betaler det samme til ESEA! Og her spiller du med danskere! Men altså, hvis du er rank B, kan jeg godt se det er nederen, men så kan man grind sammen med sine venner på det normale Faceit. Men igen ALLE pengene værd for mig personligt! Det koster 10kr om ugen, så næsten ingen penge!
Seneste aktivitet
Astralis vs B8
(5)
TSM taber igen
(18)