Spillere søges - Reaper Yellow
8. oktober 2017 kl. 19:32
chrillexz
Spillere søges
Vi er 2 som søger en IGL - Entry Fragger - AWP'er

Lidt info om os:
Vi er som sagt som søger 2 spillere, vi har spillet sammen i langtid, og har et godt kammeratskab, og synes også vores niveau er rimelig højt. Vi er 14 og 16. Vi er 2 gutter som har valgt at jage Esports drømmen, og håber selvføligelig også i gør det. Vi ligger masser af tid i det her, og vi tror virkelig også på det, og vi håber også det kommer til at ske. vi bruger rigtig meget tid på Counter Strike (Invidiuelt) og sammen. Vi foretrækker at vi får pracc'et og scrimmet rigtig meget, så vi lære at spille virkelig godt sammen, og havde styr på vores ting, og vores teamplay.

organizationen:
Lige pt. Er vi en "Del" af Reaper Crew Denmark, men vi skal lige klare nogle "Prøver" mod nogen Lineup's som Borg finder, for at blive 100 procent medlem af Reaper. Og får skrevet kontrakt efter det.
Lidt om Reaper:
Reaper Crew Denmark er et dansk fællesskab i samarbejde med Edelweiss Esport. Gruppen er åben for at alle der ønsker et godt fællesskab,

Reaper Crew Denmark er anderledes fordi vi ikke tror på man skal tjene penge i en cs organisation. Vi gør det her for at styrke vores spillere og give dem den bedst mulige oplevelse under deres uprice i dansk cs.

Mit koncept har altid været klar, mange folk mener det er forkert det jeg gør, men ærligt kunne jeg ikk være mere ligeglad, jeg gør det her for mine drenge og ikk for mig selv. ~ BORG

Reaper Crew Denmark blev grundlagt den 18 August, 2015 af Allan "BORG" Trøgelborg

Lidt om os:
Christian "CR1z" Flintholm
14 år
B på ESEA
2 på faceit eller lign. Foretrækker ESEA, men kan også godt begynde at kæmpe mig op fra 2
Top++ Niveau
Ambitioner
Talent
Aarhus (Mulighed for at kunne komme rundt overalt i Danmark)
Rolle: Supporter

Jonas "rezA" Rasmussen
16 år
c på ESEA (Har kæmpede sig op fra d)
6 på faceit (Har været level 9 op til flere gange, men har haft lidt travlt med at kæmpe sig op fra d på ESEA)
Top++ Niveau
Ambitioner
Talent
Fyn (Mulighed for at kunne komme rundt overalt i Danmark)
Rolle: Lurker

Krav IGL:
14-19 år
ESEA (B+) Faceit (7-10) Ved godt der er folk som pracc'er/scrimmer mest, det er bare hvis du ik er en af dem
Som IGL skal du have en play/strat book, som gerne skulle være rimelig solid, og have godt indhold, og gode strats.
Gerne have Lan erfaringer
Gerne have tidligere team erfaringer
Kunne pracc 3-4 gange i hverdagene, og kunne spille turneringer/Lans/Bootcamps i weekenderne
Gerne være lidt bestemmende
Sætte sig i respekt
Snakke sammen med holdet
Være åben for at høre andre ider
God gamesens

Krav AWP:
14-19
ESEA (B+) Faceit (7-10) Ved godt der er folk som pracc'er/scrimmer mest, det er bare hvis du ik er en af dem
Kunne pracc 3-4 gange i hverdagene, og kunne spille turneringer/Lans/Bootcamps i weekenderne
Snakke sammen med holdet
Være en solid AWP'er
God gamesens

Krav Entry Fragger:
14-19
Snakke sammen med holdet
Have et stabilt aim
God gamesens

Kontakt mig:
steamcommunity.com/id/Innocent-CR1z/
#1(Med 1 svar)
8. oktober 2017 kl. 19:52
Kroggen
-rep
#2(Med 0 svar)
8. oktober 2017 kl. 21:01
chrillexz
Hva nu ?
#3(Med 5 svar)
8. oktober 2017 kl. 21:23
Rushy
Hvorfor søger i spillere som lvl 7-10 når i har en der er level 6? O.o
#4(Med 2 svar)
8. oktober 2017 kl. 21:24
ben-
Hvis jeg læser rigtigt, er den anden level 2..
#6(Med 1 svar)
8. oktober 2017 kl. 21:34
chrillexz
Spiller ik rigtig faceit så deeeeetttttt
#8(Med 0 svar)
8. oktober 2017 kl. 21:44
lilja
det siger de alle sammen
#5(Med 1 svar)
8. oktober 2017 kl. 21:33
chrillexz
Han har haft travlt med at kæmpe sig op fra d på ESEA/bare generalt spillede meget ESEA
#10(Med 0 svar)
8. oktober 2017 kl. 22:06
Rushy
Så lad være med at skrive faceit på?

I modsiger bare jer selv :DDDDDD

Hvis i kræver noget af nogle, burde man også selv kunne stille op til de krav, ellers kunne jeg bare skrive et d2 opslag om at jeg søgte device som main awp men lå dsv og skød 1 hvert game :///
#7(Med 1 svar)
8. oktober 2017 kl. 21:40
Azioom
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 17
C på ESEA, lvl 6 på faceit = top++ niveau xd
#9(Med 0 svar)
8. oktober 2017 kl. 21:44
lilja
XDDDD
#11(Med 0 svar)
8. oktober 2017 kl. 22:12
shr0x0vic
søger du stadig spillere? jeg kan spille AWP'er og entry fragger skriv til mig på steam
steamcommunity.com/profiles/76561198205951755/
#12(Med 1 svar)
9. oktober 2017 kl. 08:31
lauritzz
God organisation med et deljigt fællesskab, hvis man tilslutter sig den org kan jeg godt love fede tider.
Held og lykke boys
#15(Med 0 svar)
9. oktober 2017 kl. 16:04
chrillexz
Tusind tak ;)
#13(Med 1 svar)
9. oktober 2017 kl. 10:52
d4ddy
Søger i stadig en entryfragger? Jeg kan godt tage den rolle hvis i mangler ;)

Lidt om mig:
Navn: Filip “d4ddy” Heider
Alder: 16 år
Rank: GE i MM samt lvl 5 på faceit da jeg først har fået supporter i August måned.

Jeg er en hold spiller som ikke går op i, om man får 30 eller 2 frags, så længe man vinder sin match.
Jeg har 1,8K timer i CSGO og kan spille alle dage, undtaget tirsdag og torsdag fra 19.00-21.30.
Jeg kan de fleste smokes på diverse maps.
Og i bund og grund er jeg en meget glad og kvik person, som ikke er toxic men, som søger et hold hvor man har det godt sammen.
#14(Med 0 svar)
9. oktober 2017 kl. 11:14
lauritzz
+rep til ham her
#16(Med 0 svar)
9. oktober 2017 kl. 16:56
phyzie
Top++ Niveau
huh, vil ikke vide hvad de pros' niveau er så
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.