Spillere søges
Vi er 2 som søger en IGL - Entry Fragger - AWP'er
Lidt info om os:
Vi er som sagt som søger 2 spillere, vi har spillet sammen i langtid, og har et godt kammeratskab, og synes også vores niveau er rimelig højt. Vi er 14 og 16. Vi er 2 gutter som har valgt at jage Esports drømmen, og håber selvføligelig også i gør det. Vi ligger masser af tid i det her, og vi tror virkelig også på det, og vi håber også det kommer til at ske. vi bruger rigtig meget tid på Counter Strike (Invidiuelt) og sammen. Vi foretrækker at vi får pracc'et og scrimmet rigtig meget, så vi lære at spille virkelig godt sammen, og havde styr på vores ting, og vores teamplay.
organizationen:
Lige pt. Er vi en "Del" af Reaper Crew Denmark, men vi skal lige klare nogle "Prøver" mod nogen Lineup's som Borg finder, for at blive 100 procent medlem af Reaper. Og får skrevet kontrakt efter det.
Lidt om Reaper:
Reaper Crew Denmark er et dansk fællesskab i samarbejde med Edelweiss Esport. Gruppen er åben for at alle der ønsker et godt fællesskab,
Reaper Crew Denmark er anderledes fordi vi ikke tror på man skal tjene penge i en cs organisation. Vi gør det her for at styrke vores spillere og give dem den bedst mulige oplevelse under deres uprice i dansk cs.
Mit koncept har altid været klar, mange folk mener det er forkert det jeg gør, men ærligt kunne jeg ikk være mere ligeglad, jeg gør det her for mine drenge og ikk for mig selv. ~ BORG
Reaper Crew Denmark blev grundlagt den 18 August, 2015 af Allan "BORG" Trøgelborg
Lidt om os:
Christian "CR1z" Flintholm
14 år
B på ESEA
2 på faceit eller lign. Foretrækker ESEA, men kan også godt begynde at kæmpe mig op fra 2
Top++ Niveau
Ambitioner
Talent
Aarhus (Mulighed for at kunne komme rundt overalt i Danmark)
Rolle: Supporter
Jonas "rezA" Rasmussen
16 år
c på ESEA (Har kæmpede sig op fra d)
6 på faceit (Har været level 9 op til flere gange, men har haft lidt travlt med at kæmpe sig op fra d på ESEA)
Top++ Niveau
Ambitioner
Talent
Fyn (Mulighed for at kunne komme rundt overalt i Danmark)
Rolle: Lurker
Krav IGL:
14-19 år
ESEA (B+) Faceit (7-10) Ved godt der er folk som pracc'er/scrimmer mest, det er bare hvis du ik er en af dem
Som IGL skal du have en play/strat book, som gerne skulle være rimelig solid, og have godt indhold, og gode strats.
Gerne have Lan erfaringer
Gerne have tidligere team erfaringer
Kunne pracc 3-4 gange i hverdagene, og kunne spille turneringer/Lans/Bootcamps i weekenderne
Gerne være lidt bestemmende
Sætte sig i respekt
Snakke sammen med holdet
Være åben for at høre andre ider
God gamesens
Krav AWP:
14-19
ESEA (B+) Faceit (7-10) Ved godt der er folk som pracc'er/scrimmer mest, det er bare hvis du ik er en af dem
Kunne pracc 3-4 gange i hverdagene, og kunne spille turneringer/Lans/Bootcamps i weekenderne
Snakke sammen med holdet
Være en solid AWP'er
God gamesens
Krav Entry Fragger:
14-19
Snakke sammen med holdet
Have et stabilt aim
God gamesens
Kontakt mig:
steamcommunity.com/id/Innocent-CR1z/