Hej mit navn er MickYY, jeg er 18 år kommer fra Jylland, . jeg står pt uden hold og søger derfor hold.
Jeg søger et ambitiøst og seriøst hold som gerne vil nå langt.
Jeg har tidligere spiller på forskellige hold, dog det længtste jeg var på, Var frequl, Intet specielt, Spilled der i 6 måneder, Men igen men kan ikke rigtig sige jeg spilled på samme hold i 6 måneder da de hele tiden skifted lineup..
Jeg går meget op i at alle kan lide de roller de har på holdet,
Jeg er klar på at spille Lurk og supporter, Da det var min rolle på mit tidligere hold,
Jeg er klar på lan og bootcamp i hele landet, har alle muligheder for at komme rundt intet problem.
Det jeg søger i et hold er, seriøsitet, folk der gerne vil opnå noget og selvfølgelig at tage til lans og bootcamps.
Mit faceit lvl er 6, Ved godt mange siger dette men jeg har været oppe i level 8-9 stykker. Og der er også flere level 10er som kan sige jeg spiller bedre, Men ingen jeg går ikke op i pugs, Kan sagtens tryhard i pugs, Og på esea er b+. :)
Har 3k+ timer,
Er egentlig ligeglad med alder, bare man er moden og kan komme rundt i hele danmark til lan og bootcamp.
Jeg er ihvertfald klar til at gribe chancen, hvis der er nogle der nogle der kunne være interesseret i en som mig!! :)
faceitlink:
beta.faceit.com/en/players/MiiickYY
Steamacc:
steamcommunity.com/id/MickYYOfficial/
Hvis der er mere i kunne tænke jer at vide så pm endelig Eller add mig på steam.