Hej alle sammen nu skal det fandme være, jeg skal ud at finde et team.
Personlig info:
Jeg hedder Simon'' Nordby'' Holgaard, jeg er 17 år gammel og bor lige uden for Herning. Til hverdag går jeg i 1.G HTX. Jeg har et fritidsarbejde, hvor jeg dog normalt kun har vagter fredag, lørdag og søndag. Jeg kan spille hver aften fra 19-23.
Ingame info:
Jeg spiller normalt alle dage og sørger for at holde mig aktiv uden for pracc både med aim pracc, men også bare generelt at spille pugs og huske at hygge mig med cs. Jeg har været ret inaktiv her han over jul og nytår da jeg udover at have haft travlt har fået ny CPU som jeg i de her dage er ved at få monteret ordentligt. Jeg har lige omkring 3200 timer. Jeg ligger level 10 på faceit hvis nogen af jer skulle gå op i det. Jeg spiller riffler og primært lidt mere defensivt end offensivt, dog kan jeg sagtens være offensiv og entry hvis det hjælper holdet. Jeg ser mig selv som en meget åben spiller, og jeg kan godt lide at jeg også har noget at skulle have sagt når det kommer til måden vi spiller på. Ellers er der ikke rigtig så meget andet end at sige at jeg helt klart mener jeg har aimet til at spille med hvor det er sjovt, dog mangler jeg lige nogle til at lære mig de sidste par ting team og gamesense mæssigt til at det virkelig er noget der er realistisk.
Hvad jeg ønsker af jer:
Jeg ser gerne i minimum er 3 og en af jer skal gerne være en erfaren IGL.
Nogle modne gutter der gør alt hvad de kan for at blive bedre.
I skal ville deltage til lans og turneringer online så vi kan komme ud og vise vores værd.
Gerne kunne pracce 4 eller flere gange om ugen.
Jeg har ikke tænkt mig at nævne niveau men spiller i meget faceit og ligger level 5 eller sådan noget så lad være med at spilde hverken min eller jeres tid.
Hvad angår kritik skal alle kunne tage og modtage uden at græde og gå instant i forsvar, dog hvis man føler det er on off og kan forklare hvad der foregik er det self også fint.
I skal gerne alle kunne se på jeres eget spil enten via demo eller bare generelt ingame, og se fejl og hvad i skal blive bedre til.
Hvad jeg kan tilbyde:
Udover de ting jeg har skrevet ovenover er jeg en utrolig glad og ung dreng. Jeg snakker meget og har meget sjældent socialt problemer med mine teams. Jeg har lan erfaring og synes selv at de placeringer jeg har fået har været mere end tilfredsstillende når jeg ser på hvem jeg er røget ud til.
Til folk der har spillet med mig og synes om mig, håber jeg smider et +rep, det ville betyde meget.
I kan kontakte mig på steam eller selvfølgelig i kommentaren
Steam:
steamcommunity.com/profiles/76561198050473718/
Faceit:
faceit.com/en/players/Nordby
Venlig Hilsen Simon''Nordby''Holgaard