På det seneste er min skærm begyndt, at cappe på 144 hz på tilfældige tidspunkter. Når min skærm gør det begynder min mus samtidig at føles som om den er på glat is hvor mit crosshair bevæger sig mere som om det var på is når jeg for eksempel flicker. Nogen der har et fix? ://
Det har ikke rigtigt været muligt at uploade plays.tv klip af det da i ikke kan se hvornår jeg bevæger min mus rigtigt da mit crosshair glider rundt :/
Tror det er mit spil jeg mener. På tilfældige tidspunkter kan den ikke kommer over 144 hz og når jeg så bruger min mus glider min mus lidt ekstra hver gang jeg bevæger den :(
Jo den er :D Men jeg har ikke selv cappet den til 144 hz men derimod 300 og på tilfældige tidspunkter capper den på 144 hz hvorefter min mus så opfører sig som jeg har skrevet :D
Så er det problem udelukket, dog fuckede det stadig min mus op, selvom jeg ikke bruger razer mus, men havde razer synapse installeret til mit keyboard.
Det ved jeg ærligtalt ikke, men det kan være i sammenhæng med v-sync. Det har det med at indføre inputlag, så måske får du to fluer med et smæk, ved at fjerne den tvunget v-sync.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.