Hej Mates.
Jeg er nu på udkig efter et hold da jeg gerne vil prøve at tage spillet lidt mere seriøst.
Lige nu har jeg et arbejde hvor jeg arbejder fuldtid men har kontrakt til 31. Januar og har derefter fri til sommer hvor jeg starter med at studere på hf e-sport i Skive. Jeg er 18 år gammel og bosat i Århus lige nu men flytter til Skive til sommer for at gå i skole.
Har spillet på et par hold her og der som ikke har været det helt seriøse. Har spillet på et hold som var forholdsvist seriøst men vores tider passede ikke sammen og derfor kunne vi ikke spille sammen.
Kigger efter et hold med en 3-4 spillere på da jeg har en mate på samme niveau som mig som også er på udkig efter hold.
Er også villig til at starte noget helt nyt op fra bunden hvis jeg føler for det.
Jeg selv spiller gerne entry eller support, kan også godt spille igl men har ikke erfaring med det og derfor ville jeg skulle lære at spille igl. Jeg kan spille tirsdag onsdag og fredag fra klokken ca 17:30 af og mandag og torsdag fra ca 20:00 af. Og selvfølgelig vil jeg også kunne spille en masse i weekenden.
Ligger godt nok kun lvl 3 i faceit og mg2 i mm men det afspejler ikke rigtig mit niveau da jeg ikke har kunnet få mig selv til at grinde så meget solo queue, samt jeg har mistet 300 elo fordi en mate blev bannet for snyd.
Add mig gerne på steam eller skriv en kommentar herinde hvis jeg lyder interessant.
Steam profil:
steamcommunity.com/profiles/76561198345721702/