Nu hvor det gode vejr er over os kom jeg til at tænke på hvilke planer folk har for sommerferien
Selv skal jeg på ferie med nogle venner i Bulgarien i en uge, hvorefter jeg så skal på ferie med min familie. Jeg overvejer kraftigt at tage til smukfest, men har ikke købt billet endnu...(nogen der kan anbefale det eller som skal derhen?)
En uge på noget charter halløj med konens familie og vores 3 børn. Dernæst en lille uge i Disney land Paris med min far, konen og vores unger. Til slut stikker konen, vores 3 unger og undertegnet afsted på en jordomrejse i små 7 måneder. Så der er lidt at se til. :)
Jeg skal en uge på Roskilde festival, men ellers har kæresten og jeg ikke planlagt noget endeligt endnu. Vi har snakket om at køre til Paris eller en anden storby.
Btw. jeg er sikker på at Smukfest er mega nice, men de har haft udsolgt i MEGET lang tid.
I know, men over at købe en lørdagsbillet, fordi man alligevel har adgang til festivalspladsen alle dage (kendrick <3). Hvis ikke jeg var på ferie på det tidspunkt Roskilde bliver afholdt, havde jeg sgu taget der hen for at høre Eminem
Nej. Du kan bo på forskellige camps - kommer an på hvad du er til. Er du til fest og dødsdruk, musik 24 timer i døgnet er det kærligheden. Men der er andre camps hvor du kan bo i fredelige omgivelser :)
Brug evt alle de gode hundeskove der findes. Det godt til at få lært din hund at omgås andre hunde. Da vi fik vores hund for godt og vel 9 år siden, tog vi rundt i hele landet sommeren over. Der findes mange fantastiske steder..