Hej.
Det her henvender sig hovedsageligt til folk som husker mig fra de gode gamle tider fra xplayn.
Mange kom med nedladende ting om mig da jeg konstant ikke forstod hvad folk mente eller selv skrev ting som tit ikke gav nogen mening.
Jeg vil gerne forklare mig på netop dette punkt og uddybe det lidt. Da der er forskellige faktorer som spiller ind her.
Jeg har altid haft det svært fagligt og det blev først nogenlunde da jeg var 12-14 år. Hvor jeg kunne læse godt. Dog blev det meget bedre med årerne da jeg fik computer dette hjalp både på læsning, engelsk samt stavning. Og allerede dengang tit misforstod ting.
Jeg begyndte da jeg var 17-18 at udvikle ocd i den meget lette ende at skalaen hvilket jeg først fandt ud af senere.
I 2013 begyndte jeg at vaske rigtigt meget hænder, skifte tit tøj og gå meget i bad osv. Så jeg gik til lægen som ikke var i tvivl om at jeg havde ocd men kom i psykiatrien, hvor jeg har været igennem 2 behandlings forløb og en masse indlæggelser på psykiatrisk det seneste sluttede d. 26 i sidste måned og var indlagt i 2 måneder.
Efter en masse test, undersøgelser, interviews, samtaler osv fandt de frem til jeg har ocd, angst og skizotypi samt min iq er lidt under middel. Jeg har altid haft indlærings vanskeligheder og har aldrig kunne passe et job.
Det giver egentlig god mening med sådan som tingene er og har været.
Jeg synes selv jeg har udviklet mig rigtig meget igennem min tid på xplayn og gaming miljøet med en masse positive oplevelser. Både med at læse bedre, forstå bedre samt at skrive så jeg er mere til at forstå.
Jeg bliver nok aldrig rask men jeg kommer til at kunne leve bedre og jeg har accepteret at jeg er syg de seneste år, i starten kunne jeg ikke accepterer det.
Så hvis nogen stadig tænker tilbage på moko_kai. Xplayn mest fuckt up person. Så husk på at ikke alle har det lige let.
God dag derude :)